Wish you were here?

Wish you were here?

Je kunt op een ochtend als deze op het moment van schrijven natuurlijk op weg zijn naar je werk, je eerste koffie al gedronken hebben, of nog in bed liggen met een roes na een zware avond in de stad, je ochtendkrantje verwerken in gezelschap van een croissant, nog steeds euforisch zijn dat Feyenoord PEC heeft verslagen of juist teneergeslagen zijn vanwege het verlies van PEC. Je kunt je natuurlijk heel voldaan voelen met een ochtend in je dagelijkse ritme, maar als ik mocht kiezen dan…

Tijd voor die tijdmachine ;) Pluk de dag, waar je ook bent. Onze dagen in de sneeuw gaan komen en koning winter is zich aan het voorbereiden om jou en mij die winter te brengen waar we al tijden op wachten. Onderstaande is slechts het begin. Goedemorgen winter. Ik heb er zin in.

Stay stoked!

Grossglocknern

Grossglockner

Grossglockner

Kitzsteinhorn Kaprun

Pitztal

Pitztal

Stelvio

Stelvio

Stubai

Stubai

meteomorris

Replies

Beginner
BasVAuthor25 September 2015 · 08:41

Daar zit je dan, met je stomende mok koffie verlangend naar witte foto’s te kijken terwijl je collega’s zich afvragen waarom je op je toetsenbord loopt te kwijlen…

Expert
meteomorrisAuthor25 September 2015 · 08:50

@@BasV, jouw tijd komt nog ;)

powfinder.com
Advanced
EmileHendrixAuthor25 September 2015 · 12:18

Hmpf, gelukkig won Helmond Sport gister met 1-2…

Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
Beginner
GerritAAuthor25 September 2015 · 14:35

Lekker hoor die beelden… net onderweg naar huis na een late zomervakantie vanuit st. Tropes met 30 graden… dus nog beetje rare tijd om aan wintersport te denken… maar heb wel gevoel dat eerste tripje naar oostenrijk snel gaat komen…

And snow it is.....
Advanced
pulverdudeAuthor25 September 2015 · 15:25

@@GerritA weer helemaal hersteld na je crash vorig seizoen?

Let the riding do the talking and you've said enough
Beginner
GerritAAuthor18 October 2015 · 23:41

@@pulverdude Ik mag weer alles van de dr. Ondanks dat mijn achterste knieband er niet meer volledig zit. Knie is wel sterk en pijn vrij alleen kan ik hem nog niet helemaal buigen (90%) Maar of ik ook weer kan skien ga ik binnenkort proberen. Ik ga sowieso naar de sneeuw Om lekker te toeren en desnoods rustig af te dalen…

And snow it is.....
Advanced
doovAuthor19 October 2015 · 18:09

En Feyenoord heeft nu Heerenveen verpulverd. Het kan niet op.

Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
Reply
Never miss a PowderAlert!

Get updates on the latest news, PowderAlerts and more!