Touren in het Pitztal

Touren in het Pitztal

Begin April was Koen (ofwel DJ_Fistel) bij mij op bezoek. Hij zou voor het eerst gaan touren en zocht nog wat gear. Een uurtje later was hij weer op weg naar Belgie met stijgijzers, BMB climbski’s en een set Spark snowboardbindingen. Niet later volgde dit filmpje…

meteomorris

Reacties

Gevorderd
popskiAuteur26 april 2011 · 09:11

Ik was er erbij vanaf dag 2 en zit nog na te genieten. Ik laat het verslag over aan DJ_Fistel. Die kan dat veel beter.

Knap filmpje van Yannick. Hij en Frank waren onze voorklimmers. Merci voor het zware werk en hopelijk nog eens van dat volgende winter.

Gevorderd
EchoAuteur26 april 2011 · 09:25

Respect!

Do or do not, there is no try (Yoda)
Gevorderd
Willem2kAuteur26 april 2011 · 11:54

Vet hoor! Ik kon het me de laatste dagen maar moeilijk voorstellen, maar met dit soort beelden heb ik er weer helemaal zin in!
\

Zaterdag vertrek ik richting Stubai voor mijn eerste tourtrip (het was lang spannend, maar it’s ON!) de huttentocht is helaas geschrapt wegens te weinig sneeuw in de lagere delen, maar we gaan dus daytrips maken vanuit een hut.
\

Ben vooral benieuwd hoe zwaar het me qua conditie gaat vallen, maar dat horen jullie wel als we terug zijn…
\

Qua weken in de sneeuw valt het een beetje tegen, maar ik begon dit seizoen in november en ik eindig in mei! Ook vet.

Snowboarding without friends is not snowboarding.
Gevorderd
MuehlbachAuteur26 april 2011 · 14:22

well done jongens, ziet er flink uit.

altijd welkom in mühlbach volgende winter hé.

eerste stop voor mij is nu georgie.

"Skiing is a dance, and the mountain always leads." - - - "There is no skiing without apres-ski. Fai
Beginner
Jaap_WAuteur26 april 2011 · 20:27

Top!

Gevorderd
OrsAuteur26 april 2011 · 21:07

sweeeet!

Screw the cool guy standard procedure... I'm gonna CLAIM! --Shane
Gevorderd
koen_djfistelAuteur2 mei 2011 · 17:21

voor alle duidelijkheid : dit prachtig filmke is van yannickdb ; thx yannick ; en morris natuurlijk ;-) keep on goin’

sbs roelz
Gevorderd
snelle_henkieAuteur4 mei 2011 · 09:31

Kicken jongens, kriebels in m’n buik van het filmpje ;-)

Alleen ga je sneller. Samen kom je verder.
Toerist
AnoniemAuteur5 mei 2011 · 18:52

Ziet er vet uit mannen!!! krijg direct zin om ook een stukje te gaan klimmen,

ik zeg gear up, en volgende week maar eens kijken wat onze weerzegger voor

mooie berichten kan bouwen!!!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!