Aanstaande zondag: Surfen en BBQ met CMH en wePowder!

Aanstaande zondag: Surfen en BBQ met CMH en wePowder!

Wegens succes geprolongeerd! Want het was wel erg gezellig vorig jaar, ondanks dat het weer niet heel erg meezat. Dus…we gaan weer surfen en barbecueën! Ter niet officiele start van de winter. Want het duurt nog wel even tot de winter weer begint (we zijn al over de helft mensen), maar het leek ons leuk om dit leuke evenementje weer te organiseren. Want waar je met heliskiën met CMH in een witte golf verdwijnt, zou het zomaar kunnen dat je die zondag in de Scheveningse branding in een ander soort golf rijdt. En dus gaan we golfsurfen, het op-een-na-coolste na heliskiën of heliboarden! Nou ja, eigenlijk is dat gewoon normaal skiën en boarden, maar hey, er ligt nog geen sneeuw!

Waar?

Op de beste surfspot van Nederland bij de oudste surfschool: bij Hart Beach in Scheveningen!

Voor wie?

Voor iedereen die zin heeft in de winter, mooie plannen met elkaar wil uitwisselen, de opgekropte stoke er even uit wil laten komen of gewoon lekker een biertje wil drinken. Voor iedere wePowderaar dus! En denk je bij jezelf: mij niet gezien in dat koude water…Je krijgt natuurlijk een wetsuit, maar daarnaast is het water van de Noordzee in dat weekend ongeveer op z’n warmst en zou zomaar de 21/22 graden kunnen aantikken.

Wat kan je doen?

Nou, bovenstaande in ieder geval. Maar……je kan ook met andere wePowderaars de golven in op de beste surfspot van Nederland: Scheveningen! Voor slechts € 40,00 krijg je twee uur golfsurfles (incl. materiaal) en staat er na afloop een goede barbecue voor je klaar. Dit is een echte wePowder-prijs, want normaal gesproken kost alleen de twee uur surfles je al € 40,00. Wil je alleen komen barbecueën, dan kan dat natuurlijk ook en betaal je € 15,00. Maar ook als je alleen een biertje wilt komen drinken ben je natuurlijk van harte welkom!

Oh, ennuh, de boulevard van Scheveningen is zo ongeveer de mooiste plek om te longboarden. Dus neem vooral je longboard mee als je lekker wilt cruisen!

Wanneer?

Zondag 7 september 2014

Hoe laat?

De surfclinics starten om 13.00 uur en om 15.30 uur. Het vuur van de barbecue gaat om 16.00 uur branden.

Wat moet je doen om er bij te zijn?

Via deze link kan je op de site van Hart Beach je opgeven voor de surfclinics en/of de barbecue! Je ontvangt een mailtje van de mannen van Hart Beach waarin alle gegevens met betrekking tot betalen staan.

Hoe kom ik er?

Parkeren is gratis in Scheveningen-Haven en het is maar een paar minuten lopen naar de surfschool. Met het OV kan je het beste tramlijn 11 nemen en helemaal uitzitten tot het strand. Vanaf het eindpunt is het een paar minuten lopen.

We zien jullie op 7 september! Op naar de winter!

meteomorris

Reacties

Toerist
KarstAuteur26 juli 2014 · 09:08

woehooo!
thuiswedstrijd!
staat genoteerd.

Smile! Your ridin' pow!!!
Gevorderd
Mitchel.Auteur26 juli 2014 · 09:37

Dit was erg leuk vorig jaar!
Helaas, ik heb een familie weekendje!

Heel veel plezier!!
Rij een golf voor mij!

Skiing is Freedom!
Gevorderd
RoelaanoAuteur26 juli 2014 · 12:34

aanwezig!

Expert
ThijsKennisAuteur26 juli 2014 · 13:00

Presjent!

Pow!
Beginner
HaagjeAuteur26 juli 2014 · 13:36

Staat weer in de agenda!

Gevorderd
ArjenproadminAuteur26 juli 2014 · 13:54

Ben d’r bij! Gezellig!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Expert
ieismAuteur27 juli 2014 · 18:33

Ah leuk, ik ben erbij en neem metershoge golven mee.

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Gevorderd
ReneAuteur28 juli 2014 · 10:31

Vorig jaar beregezellig, dus dit jaar zonder twijfel weer! Met longboardje natuurlijk :)

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
Beginner
MarkieMarkAuteur3 augustus 2014 · 00:08

Whooie! Ik ben ook van de partij!

Een dag niet geskied is een dag niet geleefd
Gevorderd
ArjenproadminAuteur26 augustus 2014 · 23:22

Het wordt weer gezellig druk. Wil je er ook bij zijn, dan kan dat uiteraard, maar geef je wel even op via de link in het artikel als je wilt surfen en/of barbecuen.

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Expert
tellie-GAuteur3 september 2014 · 13:26

leuk! sta eerst nog in rucphen in de hal maar kom zeker een biertje doen, surf voorspelling zegt momenteel een half metertje (= longboardgolfjes :) )

(gravity) I fought the law but the law won...
Gevorderd
xs2arjan.Auteur3 september 2014 · 20:09

Be there, met fietsje uit Katwijk incl. Bob v Iterson! BBQ only wetsuits laten we thuis.

xs2arjan
Gevorderd
ArjenproadminAuteur3 september 2014 · 22:12

Longboarden it is :)

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Toerist
wittelijnenAuteur6 september 2014 · 10:48

Deze keer helaas niet van de partij. Een mooie pot vorig jaar.
Tot het avondje film kijken dan maar.

Viel spass

FB.com/koenbakkers.skier
Gevorderd
skiesterAuteur6 september 2014 · 15:23

Ik ga naar de BBQ, zijn er nog mensen uit Amsterdam die mee willen rijden??

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!