Nieuwe North Face 24L Patrol Lawine Airbag met patroon 349 euro

• StijnH
    StijnH op 14 december 2016 路 11:57
    Nieuwe Northface Patrol 24 lawine rugzak inclusief patroon te koop. De tas zit nog in de doos en komt met de bon en garantie van Bever en Northface. Het patroon zit ook in het doosje en is nog nooit aangeloten geweest.

Een half jaar geleden ben ik naar Zuid-Afrika afgereisd om vrijwilligerswerk te doen bij een school in de buurt van Kaapstad. Om dit half jaar toch te kunnen bekostigen heb ik tijdens het laagsseizoen meerdere rugzakken gekocht via een bekende die bij Bever werkt. De tassen heb ik voor 250 euro ingeslagen en wil ik nu met een beetje winst verkopen. 350 euro is een hele schappelijke prijs voor het product, waarbij een win-win-win situatie ontstaat: Jij kan veilig offpiste, ik zak niet te ver weg in mijn studieschuld en er worden kinderen in Kaapstad geholpen.
    Ik hoop dat het begrijpelijk overkomt.

Voor vragen kun je altijd mailen, whatsappen of whatsapp bellen (aangezien ik nog in Kaapstad zit) naar stijnhesse@gmail.com en +31636190214

De tassen zijn in Delft opgeslagen bij een huisgenootje van mij en kunnen worden opgestuurd馃槂

Vriendelijke groet,
    Stijn Hesse

• StijnH
    StijnH op 14 december 2016 路 11:59
    De tassen zijn in Delft opgeslagen bij een huisgenootje van mij en kunnen worden opgestuurd馃槂
  • StijnH
    StijnH op 10 januari 2017 路 14:49
    Update: Van de acht tassen zijn nog drie over!
  • StijnH
    StijnH op 11 januari 2017 路 21:19
    Update: 2 tassen over!
  • StijnH
    StijnH op 22 januari 2017 路 23:18
    .
  • Rudy
    Tourist
    Rudy op 23 januari 2017 路 10:24
    Heb je een mail gestuurd.
    powwowwow jippie yoo jippie yee
  • Oteeling
    Tourist
    Oteeling op 24 januari 2017 路 16:44
    Toevallig niet de rood witte variant ?
    Go hard or go home

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro