Lift aangeboden naar lawine 1 Klosters: 26 januari 2017

• jeroenkeesman
    Beginner
    jeroenkeesman op 21 december 2016 · 19:05
    Ik heb me ingeschreven voor de praktijk van het snow safety center, lawine 1 in Klosters op 27 januari 2017. In de auto zijn er nog een aantal plekken over, het plan is om donderdagochtend 26 januari te gaan rijden om vrijdag nog wat in te kunnen skieën.

Laat maar weten mocht er iemand interesse hebben om mee te rijden. Het betreft helaas wel een enkele rit want na de cursus zal ik doorrijden naar Italië/ Frankrijk, kan mensen dan wel eventueel afzetten op het vliegveld van Milaan (goedkope tickets met easyjet).

Jeroen
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 21 december 2016 · 21:39
    @EmileHendrix jij zocht nog een lift rond die tijd toch?
    It's all about the turns duuuuuude!
  • Luc_Paccou
    Beginner
    Luc_Paccou op 8 januari 2017 · 17:56
    Dag Jeroen, ik ga ook naar lawine 1 in Klosters. Ik zou eventueel wel met je meerijden, als er nog plaats is, en terugkeren met de trein. Van waaruit vertrek je? Ik woon te Bredene aan de Belgische kust. Groeten Luc
    Je glisse donc je suis.
  • DCT
    Tourist
    DCT op 9 januari 2017 · 09:09
    Luc, Jeroen,

Ik houd me onder voorbehoud ook graag aanbevolen. Vanuit Middelburg (Zeeland).
  • Christ05
    Beginner
    Christ05 op 10 januari 2017 · 00:06
    Ik rij vanuit Zeeuws Vlaanderen. Ook een enkele reis omdat ik daarna door rij naar St Anton am arlberg. (Afzetten vliegveld Innsbruck mogelijk)
  • jeroenkeesman
    Beginner
    jeroenkeesman op 11 januari 2017 · 18:36
    Luc, DCT,

Jullie zijn van harte welkom om mee te rijden, ik vertrek vanuit Utrecht. Stuur anders maar een pm als jullie gebruik willen maken vd rit.

Jeroen

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro