LIVE: big mountain lijnen in Montgenevre

LIVE: big mountain lijnen in Montgenevre

Na tree runs in Sauze d’Oulx op woensdag en toeren in Abriès op donderdag ben ik vandaag op big mountain jacht gegaan in Montgenevre. Dit gebied net op de grens tussen Frankrijk en Italië is een heerlijk speelplek als je de weg een beetje kent. Omdat de base er al goed was voor de dump en de sneeuw er stabiel lag werd dit vandaag de bestemming. Samen met François Kern en Benjamin Gerard Grosso liepen we naar die plekken waar weinig mensen komen en werden we beloond met heerlijke couloirs en fantastische poedervelden.

Mooi weer drie dagen poeder in de pocket. Dank aan Morris voor de spot on voorspelling. Dank ook aan koning winter ;)

Earn your turns
Earn your turns
Hard werken
Hard werken
De beloning
De beloning

Zijn jullie de afgelopen dagen nog bij mij in de buurt geweest? Ik ben benieuwd wat je van de Piemonte en/of de Hautes Alpes vond. En natuurlijk ben ik reuze benieuwd naar jullie foto’s en video’s. Ik zag al wat voorbij komen in de reports. Maar mocht je meer hebben, post ze dan ff hieronder. Net als je lovende woorden over mijn regio ;)

Rogier
lives in the French Alps. If there is even a little snow, he can be found outside to catch up with us afterwards.

Reacties

Gevorderd
Ee1coproAuteur23 december 2016 · 21:40

Het filmpje is te kort om echt pijn te doen…

Maar te gek zeg. Super stoked!

Beginner
Tim2Auteur23 december 2016 · 22:46

Om je vingers bij af te likken, wat een mooie plaatjes!

Beginner
QmaartenQAuteur24 december 2016 · 08:38

Wrijf het er maar weer in #$%@#$#@

(graag een langer filmpje :-) )

powpowwowjippiajippieee
Expert
Freerider JobAuteur24 december 2016 · 19:49

Mooie foto’s Rogier en inderdaad gelukkig is het filmpje te kort want dat maakt me veel te jaloers : ) Dat moeten heerlijke lijnen zijn geweest!

Expert
paddyodenneboomAuteur25 december 2016 · 09:51

Shiiiiit Rogier … heb je die dikke camera mee de berg op lopen zeulen? Vette beelden man! grt P@ddy

verslaafd aan wit goud!
Gevorderd
popskiAuteur25 december 2016 · 10:42

Mooie beelden, zalige poeder,
blijft de poeder komende dagen nog intact? Of wordt het te warm?

Expert
RogieradminAuteur25 december 2016 · 16:21

Vandaag nog een paar hele mooie couloirs geskied boven Montgenevre, maar het is wel echt warm geworden… :-(

Gevorderd
philipcAuteur25 december 2016 · 20:19

Mooie plaatjes Rogier!!

Gevorderd
DutchessAuteur25 december 2016 · 20:37

Wat geil.

Vooral niet weer doen, dit soort plaatjes. Man…

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Gevorderd
koen_djfistelAuteur25 december 2016 · 21:45

je zus is geboren !!!

sbs roelz
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!