Gids gezocht in Arlberg op 4 feb 2017

• SaintUsuge
    Beginner
    SaintUsuge op 10 januari 2017 · 13:49
    Ik zoek een gids die mij en een vriend op zaterdag 4 feb. mee op stap kan nemen in Arlberg. Mijn vriend heeft nog geen ervaring buiten de piste dus het moet iemand zijn die echt een beetje les wil geven en het gebied wil laten zien.
    Heeft iemand tips?
  • kanski
    Elite
    kanski op 10 januari 2017 · 17:10 Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • El-Andres
    Beginner
    El-Andres op 10 januari 2017 · 20:46
    Ken zelf geen gidsen, maar als jullie de kosten willen delen, ben ik er graag bij.

Gr. Andrei
  • Firstski
    Beginner
    Firstski op 12 januari 2017 · 08:00
    Vorig jaar hebben wij met een gids eerste poeder ervaring gehad in sankt Anton. Ze ging er stevig van door om
    Zoveel mogelijk te rijden maar gaf ook voldoende uitleg en tips !

http://ninagigele.com
    Skiing makes my mind free!
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 12 januari 2017 · 08:22
    Ik zou het wel weten 😃
  • SaintUsuge
    Beginner
    SaintUsuge op 12 januari 2017 · 12:18
    Via pb's merk ik dat er dat weekend meer wepowderaars in Arlberg zitten die samen wat willen ondernemen. Lijkt mij een heel goed plan maar misschien goed om dit via deze post te doen zodat ik niet via de pb's naar iedereen afzonderlijk hoef te reageren.
    Nog even voor de duidelijkheid. Ik heb zelf een paar jaar freeride ervaring maar kan nog een hoop leren. Een vriend van mij die mee gaat heeft nog geen ervaring maar wil het graag leren. Wij komen donderdag avond aan en gaan vrijdag, zaterdag en zondagmorgen skiën. Wij willen graag vrijdagmorgen even de benen warmen op de piste maar vanaf de middag kunnen we gezamenlijk een gids huren tot uiterlijk zondagmorgen.
    Ik hoor graag wie er mee willen gaan. Zo gauw als dat duidelijk is kunnen we een gids huren, ik heb geen voorkeur. Ook kunnen we gegevens uitwisselen zodat we elkaar daar kunnen treffen en details kunnen afstemmen.
  • RidetheGlobe
    RidetheGlobe op 12 januari 2017 · 13:23
    Bas Elhorst, baselhorst.com
  • El-Andres
    Beginner
    El-Andres op 13 januari 2017 · 13:33
    Klinkt goed SaintUsuge! Heb zelf ook nog niet al te veel ervaring in de powder maar woon wel op een paar uur rijden van St Anton en ben wat dat betreft vrij flexibel. Mij kun je alvast op de lijst zetten.

Gr. Andrei
  • SaintUsuge
    Beginner
    SaintUsuge op 14 januari 2017 · 09:05
    Vorig jaar hebben wij met een gids eerste poeder ervaring gehad in sankt Anton. Ze ging er stevig van door om

http://ninagigele.com Firstski op 12 jan 2017 08:00

Daar wil je wel achteraan rijden....
  • Westendorf
    Beginner
    Westendorf op 15 januari 2017 · 00:45
    Ook enkel positieve ervaringen met deze gids..
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 15 januari 2017 · 12:08

http://ninagigele.com Firstski op 12 jan 2017 08:00

Daar wil je wel achteraan rijden.... SaintUsuge op 14 jan 2017 09:05

sow, dat kun je wel stellen
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • Rikski
    Beginner
    Rikski op 15 januari 2017 · 12:23
    St Anton Classic is een agency van lokale gidsen. Vorig jaar met Barney op pad geweest.
    Daarnaast hoor ik goede verhalen over Chris en de gebroeders Pichler. Alpin Pichler. Geboekt voor eind jan.

NB Een vrouw in de groep is ook een verhoogd risico!? (Human factor) HAHA
  • Erik-Epique-HQ
    Tourist
    Erik-Epique-HQ op 16 januari 2017 · 15:03
    Epique organiseert dat weekend een off-piste training voor beginnend tot ervaren freeriders. Iets voor jullie?

Check: http://epique.com/OPT-Film-Edit.mp4
  • SaintUsuge
    Beginner
    SaintUsuge op 16 januari 2017 · 21:16
    Epique organiseert dat weekend een off-piste training voor beginnend tot ervaren freeriders. Iets voor jullie?

Check: http://epique.com/OPT-Film-Edit.mp4 Erik-Epique-HQ op 16 jan 2017 15:03

had ik ook al naar gekeken maar ze zitten vol.
  • psd
    Tourist
    psd op 16 januari 2017 · 21:41
    Schishule Lech of zurs genoeg lokale gidsen
  • ginga
    Tourist
    ginga op 16 januari 2017 · 21:54
    St Anton Classic is een agency van lokale gidsen. Vorig jaar met Barney op pad geweest.
    Daarnaast hoor ik goede verhalen over Chris en de gebroeders Pichler. Alpin Pichler. Geboekt voor eind jan.

Een paar jaar geleden met Martin Pichler op pad geweest. Goed bevallen.
    nuff said
  • evan
    Advanced
    evan op 19 januari 2017 · 21:50
    Ik zou een gids huren in een ander gebied in de buurt. Dan heb je op een zaterdag in februari nog kans onverspoorde sneeuw te vinden na tien uur 's ochtends zonder onaanvaardbare risico's te nemen.
  • Christ05
    Beginner
    Christ05 op 31 januari 2017 · 18:08
    Hey gaat het nog wat worden zaterdag?
    Ik en maat van mij sluiten graag aan
  • KrisL
    Beginner
    KrisL op 31 januari 2017 · 19:24
    Ha Chris, ben je kennelijk net misgelopen in de arlberg... vorige week daar met twee vrienden 2 dagen getourd met Irian van Helfteren (aanrader). Twee mooie dagen en weer wat af kunnen strepen van de to-do list. Er was gelukkig nog wel wat safe- poeder te vinden. Wellicht tot de volgende kick-off!
    winter is definitely coming!
  • SaintUsuge
    Beginner
    SaintUsuge op 31 januari 2017 · 20:20
    Christ05 Wij zijn vanaf vrijdag van de partij. Ik ben wel benieuwd naar de omstandigheden daar. Volgens mij erg verraderlijke omstandigheden met zware sneeuw op een slechte laag en veel wind. Wat mij betreft dus erg behouden rijden. Wat mij betreft hebben we via de app contact en kunnen jullie donderdag misschien wel al inschatten hoe de omstandigheden zijn.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro