Wie kent er een goede gids voor skieen in Ischgl voor halve dag of dag

• Flachlander
    Beginner
    Flachlander op 10 januari 2017 路 13:49
    Over circa een maand gaan we een aantal dagen naar Ischgl. In de tussentijd valt er vast een meter bij 馃槂. Wie kent er een goede gids voor een halve dag of dag om te gidsen, met de nadruk op een mooi tochtje niet een wedstrijddag. In st Anton had ik eens een gids die claimde > 1000 hoogtemeters in een dag te klimmen en vast van plan was de lat nog wat hoger te leggen.
  • Riesvw
    Beginner
    Riesvw op 10 januari 2017 路 13:53
    http://wepowder.nl/playgrounds/silvretta-arena

Zie onderaan de pagina, flinke lijst met gidsen.
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 10 januari 2017 路 14:01
    ...met de nadruk op een mooi tochtje niet een wedstrijddag. In st Anton had ik eens een gids die claimde > 1000 hoogtemeters in een dag te klimmen en vast van plan was de lat nog wat hoger te leggen. Flachlander op 10 jan 2017 13:49
    He @Martijnuiterwijk, goede gids voor jou te vinden in st Anton zie ik 馃槂馃槂馃槂
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 10 januari 2017 路 14:25
    @evr66, valt mee 1000HM, als je beetje door skint haal de de 400 hm per uur wel, dus 2.5h vellen. Vind ik mee vallen. 1900hm vellen met mn adrenalins was wel wat te enthausiast, krijg weer pijn aan mn been als ik er aan terug denk
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • skirene
    skirene op 10 januari 2017 路 19:13
    Bij Skischule Ischgl kun je ook een gids inhuren, veel locals die via de skischool als gids werken.
  • Flachlander
    Beginner
    Flachlander op 10 januari 2017 路 22:09
    @riesvw die list ken ik maar ik dacht niet dat bijv een Michiel de Ruyter het seizoen in hele seizoen in Ischgl zit. Dat snap ik niet aan het overzicht.
  • Flachlander
    Beginner
    Flachlander op 10 januari 2017 路 22:20
    @irenevanleeuwen bedankt voor de tip, je hebt geen naam van iemand die je aanraadt?
  • Balboa
    Tourist
    Balboa op 10 januari 2017 路 23:27
    Heb samen met m'n broertje voor eind februari een dag afgesproken in Ischgl met Jeroen Smallegange. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. Heb hem gewoon een email gestuurd en zo eea afgesproken. Is voor m'n broertje en mij de eerste keer dat we dit zo doen. 脺berhaupt een ontgroening, want hoewel we best eens wat poeder naast de piste hebben gepakt, hebben we dit nog nooit gedaan.

Zijn maar vast begonnen met module 1 馃槂
  • Flachlander
    Beginner
    Flachlander op 11 januari 2017 路 11:43
    @Balboa top bedankt voor de info, heb je een dag afgesproken of langer?
  • Balboa
    Tourist
    Balboa op 11 januari 2017 路 16:50
    @Balboa top bedankt voor de info, heb je een dag afgesproken of langer? Flachlander op 11 jan 2017 11:43

Voor een dag. Rest van de week staat in het teken van de kleine kinderen 馃槂
  • KrisL
    Beginner
    KrisL op 11 januari 2017 路 17:17
    http://wepowder.nl/profile/41261, Jeroen schijnt top te zijn! Het was een van de gidsen tijdens de kick- off afgelopen december en naar wat ik begrepen heb een erg goede gids. Veel plezier!
    winter is definitely coming!
  • Balboa
    Tourist
    Balboa op 26 februari 2017 路 23:43
    Vandaag op pad geweest met Jeroen in Ischgl. Kan niet anders zeggen dan dat hij ons een topdag heeft bezorgd. Was voor ons voor het eerst op deze manier, maar zeker niet voor het laatst. Jeroen is echt een relaxte vent, die rekening hield met ons niveau - of het gebrek daar aan 馃槈 - en de veiligheid niet uit het oog verloor.

Hoop dat jij een gelijke ervaring zult hebben, of ben je met een andere gids geweest?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro