Kick-starter: Cortez jas??

• Esbenito
    Advanced
    Esbenito op 19 april 2017 · 12:47
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 19 april 2017 · 13:14
    Ik zie niet waarom deze jas beter zou zijn dan anderen, dus zou voor het geld gewoon een leuk uitverkoopje van een gerenommeerd merk proberen te scoren.

Misschien onterecht, maar ik krijg een beetje flashbacks naar dit verhaal: http://wepowder.nl/forum/topic/215488
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Medicine
    Beginner
    Medicine op 19 april 2017 · 13:15
    Vast een top jas, ziet er ook nog strak uit en de kickstarter earlybird prijs is goed. Maar ik snap niet hoe ze een revolutionaire prijs kunnen aankondigen als je op bvb bluetomato jassen van gelijke of betere specs voor 300-400 euro kan kopen en deze 500 moet kosten. En dat is als je jassen van "betere" merken bekijkt (Haglöfs, North Face, Salomon, Mammut...). Merken als Westbeach en O'neill verkopen 20k/20k jassen voor rond de 200.
  • Snowzone
    Advanced
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 19 april 2017 · 15:14
    Tsjah er zit wel een RECCO in..... Ken genoeg ''gerenommeerde'' merken die dat niet hebben.
    Bedoel RECCO is wel essentieel toch? 😉
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 19 april 2017 · 15:19
    Tsjah er zit wel een RECCO in..... Ken genoeg ''gerenommeerde'' merken die dat niet hebben.
    Bedoel RECCO is wel essentieel toch? 😉 martijnuiterwijk op 19 apr 2017 15:14

[sarcasm on]Jaaa, want dan heb je geen dure pieper nodig! [sarcasm off]
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 19 april 2017 · 16:26
    Men neemt het ontwerp van een Norrona Lofoten (features gelijk muv anti-slip schouders) laat hem maken in Dermizax EV en haalt de middle man er uit..

Ik kan deze revolutie niet aan hoor.. #mindisblown

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro