Op zoek naar: board bag!

• RalfLins
    Beginner
    RalfLins op 3 juli 2017 · 21:42
    Aankomende winter ga ik voor het eerst met het vliegtuig naar de bestemming. Nu ben ik dus op zoek naar een goeie stevige board bag. Waar gaan jullie mee op pad? Ik ben benieuwd naar jullie reactie zodat ik mij een mooie bag kan aanschaffen!
    Life is short, ride a board!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 4 juli 2017 · 00:08
    Burton wheelie gig bag 166. Met Google te vinden voor rond de 120 euro. Ik vlieg er nu al jaren mee.
    May the powder be with you.
  • djmj
    Advanced
    djmj op 4 juli 2017 · 10:49
    Nog een vote voor de Burton wheelie - jarenlang mee rondgevlogen zonder schade.
    ook goed: Dakine Concourse Double (heb ik nu)
    In ieder geval niet: Douchebag - duur en gaat enorm snel stuk (3 gehad, alle drie kapot na een paar vluchten)
  • Mars
    Tourist
    Mars op 4 juli 2017 · 11:52
    Ook hier een vote voor Burton tassen. Ze heeft nog zo'n sierlijke B als logo en wieltjes gaf het toen nog niet. Hoe oud is dat? 90ties? Maar still going strong.
  • Marijnt
    Beginner
    Marijnt op 4 juli 2017 · 14:03
    Hier ook een Burton boardbag, zonder wheelies, 20jr oud, maar veel gebruikt zonder problemen
  • waingro
    Advanced
    waingro op 4 juli 2017 · 17:47
    Heb zelf de Evoc Snow Gear Roller Ski Bag, maar heb ook veel goede ervaringen gelezen of de tas van Morris

Ik raad je sowieso een board bag met wieltjes aan.
    Zeker als je met OV gaat en geen beschikking hebt over een bagage trolley is dit stukken handiger.
    AYSABTU - All your stoke are belong to us.
  • RalfLins
    Beginner
    RalfLins op 5 juli 2017 · 10:41
    Thanks all! Heb gekozen voor de Wheelie Gig Bag! 😃
    Life is short, ride a board!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro