Schwalbe banden Magic Mary en Hans Dampf zowel 29 als 27,5 inch

• Erik-Jan
    Advanced
  • kanski
    Elite
    kanski op 14 juli 2017 · 08:54
    Ola Erik-Jan, zijn ze inderdaad zo goed als nieuw? Waarom doe je ze weg?
    Wil beide 27,5 wel hebben als ze zo goed eruit zien als op de foto.
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • Erik-Jan
    Advanced
    Erik-Jan op 14 juli 2017 · 09:00
    Hoi Sander! Ja ze zijn zo goed als nieuw; ze hebben gemonteerd gezeten op een fiets, maar daar is nooit op gereden. Ik rij inmiddels 27.5 plus en deze kan ik niet meer gebruiken. Zonde als ze alleen maar in de schuur liggen... Ik ben toevallig vanaf zondag in Verbier. Ik kan ze eventueel voor je meenemen... ?
  • kanski
    Elite
    kanski op 14 juli 2017 · 11:41
    Toevallig naar Erik Den Oudendammer en MTB Verbier?!

Ik woon in de zomer in München en ben in de zomer niet veel onderweg in Valais, meer oost Zwitserland, Italië en Oostenrijk. Maar ik kom binnenkort naar NL voor een paar dagen. Dus kan ik ze wel ophalen. Mocht je ze nou eerder verkocht krijgen... ook niet erg, maar anders neem ik ff contact op met je. Misschien dat er wel gegadigden zijn voor die prijs in Verbier! Kijk maar, maar als ze er nog zijn als ik in NL ben, dan neem ik ze wel van je over!

Veel plezier in Verbs!
  • Erik-Jan
    Advanced
    Erik-Jan op 14 juli 2017 · 15:40
    Yes naar Erik! Laat maar even weten, ik hoor het wel! Groeten
  • Murky
    Advanced
    Murky op 14 juli 2017 · 21:06
    Welke 27,5 plus rij je? En ook tubeless te verkrijgen? Ik wil dit ook wel eens proberen deze winter.
    Skier turned Snowboarder turned Skier..
  • Erik-Jan
    Advanced
    Erik-Jan op 15 juli 2017 · 08:54
    Heb je wel speciale vork etc nodig, ik rij een stumpjumper 6fattie met een groundcontrol 3.0 (achter) en een purgatory 3.0 (voor) beide tubeless.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 15 juli 2017 · 12:07
    Speciale vork hoeft niet per se toch? Ik heb ook een 29-er met 2.35 banden met nog best wel wat clearance. Overwoog ook om een 27,5+ 3inch er in te proppen. De omtrek is hetzelfde als een 29-er alleen wat breder... toch?
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Erik-Jan
    Advanced
    Erik-Jan op 15 juli 2017 · 14:20
    Yes breder inderdaad! Hoeft niet perse, maar dat verschilt per frame... Bij mijn 29er krijg ik er echt geen 3.0 banden op 😃 Mocht je het overwegen, het rijdt erg lekker, maar je moet er wel aan wennen!
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 15 juli 2017 · 14:45
    Zal het nog een opmeten of uitproberen 😉. Vind t ook moeilijk in te schatten op basis van cijfers/meten, moet ik zeggen. Heb een Cube ltd pro 29er..
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • kanski
    Elite
    kanski op 31 juli 2017 · 10:27
    Ola! Heb je ze nog?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro