Najaarssale: The North Face, Salomon en meer

• Arjen
    Advanced
    Arjen op 7 oktober 2017 · 18:24
    Van alles in de verkoop vanwege opruiming in de kast. Spullen zijn af te halen in Rotterdam of Den Haag.

Salomon Ghost 130 - Maat 29.0/29,5 - Zoollengte 335 mm - Prijs € 150

POC Jon Olsson model - Maat M (55/56) - Prijs € 80
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Marijnt
    Beginner
    Marijnt op 7 oktober 2017 · 21:07
    Welk materiaal is die mid layer Quickslayer gemaakt? Interesse!
  • maatuh
    Tourist
    maatuh op 7 oktober 2017 · 23:28
    Als je besluit de broek apart weg te doen voor een zacht prijsje, houd ik mezelf aanbevolen
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 8 oktober 2017 · 09:26
    @marijnt Materiaal van die Quiksilver mid is van Quiktech.

@maatuh Ik houd je op de hoogte
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • ThijsBriggeman
    Beginner
    ThijsBriggeman op 8 oktober 2017 · 13:28
    @Arjen, maat L geschikt voor iemand van 1.85 m? Waar te passen / op te halen?

In de helm ben ik ook wel geinteresseerd, maar gezien de zoektocht voor mijn huidige helm zou ik die sowieso even moeten passen.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 8 oktober 2017 · 13:54
    @ThijsBriggeman Ja, is geschikt voor iemand van 185. Pak is alleen gereserveerd. Morgenavond weet ik of het nog steeds beschikbaar is of verkocht is. Helm is nog wel beschikbaar (en daarbij is passen idd handig).
  • helssen3353
    helssen3353 op 8 oktober 2017 · 21:22
    Hey Arjen is de rugzak nog beschikbaar?
    Wat kost het om naar België te versturen?
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 9 oktober 2017 · 07:49
    @helssen3353 ja rugzak is nog beschikbaar. Zal zo eens opzoeken wat versturen naar België kost.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 9 oktober 2017 · 22:20
    TNF pak is verkocht
  • Tony
    Tourist
    Tony op 9 oktober 2017 · 22:25
    @ThijsBriggeman Ja, is geschikt voor iemand van 185. Pak is alleen gereserveerd. Morgenavond weet ik of het nog steeds beschikbaar is of verkocht is. Helm is nog wel beschikbaar (en daarbij is passen idd handig). Arjen op 8 okt 2017 13:54

Hi Arjen, wat is de uitkomst van TNF jas en broek? Nog beschikbaar of verkocht? Indien nog beschikbaar; is het allemaal hardshell, of wel gevoerd?

ah, net 5 minuutjes te laat met m'n bericht 😃
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 12 oktober 2017 · 23:10
    Atomic tas is ook verkocht!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 13 oktober 2017 · 06:24
    Ik bied €60 voor die Black Diamond mid-layer.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 14 oktober 2017 · 13:31
    En dan houden we nog een setje skischoenen en een POC helm over

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro