t.e.a.b. salomon split 163 (15/16 model) incl. spark R&D magento bindingen + ibex crampons + spark r&d puckset

• AlexanderHurk
    Beginner
    AlexanderHurk op 11 oktober 2017 · 09:33
    Bij dezen bied ik mijn volledig complete splitboard set aan. Het board is maar 1 week gebruikt (zitten wat kleine krassen op die ik nog niet gemaakt heb), de vellen die erbij zitten zijn ongebruikt.

Bindingen zijn goed op 1 strap na, die is vorig jaar gebroken. Het is enkel het stukje plastic wat de heelstrap met de base verbindt, deze kan je makkelijk los kopen en zijn niet erg kostbaar (kwam er achter dat het sowieso handig is om deze bij je te hebben). Deze bindingen zijn gemonteerd met het spark r&d puckset, deze zijn erg makkelijk in te stellen door het bijgeleverde plastic frame.

De crampons zijn nieuw en ongebruikt.

Enige wat je nog zelf moet aanschaffen zijn stokken!

Board gaat weg omdat ik het veel te weinig gebruik en ik ivm studie dit geld beter kan besteden aan een tripje naar de sneeuw.

Geen onzin biedingen graag!

p.s. ik heb momenteel geen actuele foto's van het board of bindingen omdat deze bij m'n ouders liggen. De beschrijving spreekt eigenlijk voor zich maar ik ben dit weekend thuis dus dan maak ik alsnog even wat foto's!

p.p.s. ik verkoop het liefste als volledige set. Of er moet animo zijn voor vrijwel alle losse onderdelen 😉
    Riding on the edge!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro