Stacaravan met aanbouw in Ehrwald Oostenrijk.

• GerritA
    Advanced
    GerritA op 11 oktober 2012 · 21:35
    Met pijn in ons hart zijn wij helaas genoodzaakt onze caravan met net gebouwde aanbouw in Oostenrijk te verkopen.De caravan staat op http://www.campingehrwald.at. Ehrwald ligt op slechts 850 km van Utrecht en is de ideale startplaats voor het maken van powder tripjes. Ehrwald ligt in de http://www.zugspitzarena.com/nl/zomer/welkom/ met flink wat skigebieden. je bent vanaf de camping in 5 minuten op de Fernpass en binnen een uur op de Pitztaler, Kauntertaler of Stubaier gletscher.De aanbouw is door mij in 2011 gebouwd, is volledig geisoleerd en van alle gemakken voorzien. Er zit een ruime keuken in met grote koelkast, 4 pitsgasstel, stromend (koud) water en kledingkasten.In de caravan zijn 4 slaapplaatsen en je kan in de aanbouw de kasten vervangen voor een stapelbed en de zithoek voor een slaapbank, dan heb je dus 8 slaapplaatsen.
    Wij verkopen de caravan met aanbouw voor € 7.500.
    And snow it is.....
  • Faberge
    Tourist
    Faberge op 11 oktober 2012 · 23:10
    Geen leuk bericht  :-\

WePowder laat je kracht zien!
    www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
  • wanobi
    Advanced
    wanobi op 14 oktober 2012 · 18:48
    ziet er leuk uit ! Ik ben bekend met het zugspitze gebied qua pistes, kun je er ook leuk touren ?? Heb je nog meer foto's van het interieur en de staanplek ?
  • GerritA
    Advanced
    GerritA op 14 oktober 2012 · 21:40

ziet er leuk uit ! Ik ben bekend met het zugspitze gebied qua pistes, kun je er ook leuk touren ?? Heb je nog meer foto's van het interieur en de staanplek ?

Leuk dat je het leuk vindt. In de Zugspitsarena zijn heel veel tourroutes en berghutten waar je naar toe kunt. Er is geloof ik ook een boek met alle routes in Zugspitsarena. Daarnaast wordt er veel getourt in skigebied van Garmisch Partenkirchen wat om de hoek ligt.

Als je mij even een PM stuurt met je e-mail adres dan kan ik je meer foto's sturen. Heb niet heel veel foto's van de staanplek maar aan de voorzijde kijk je naar de Zugspitse. Door het raam in de keuken kijk je uit over het dal. Beiden zijn spectaculair. Zo spectaculair dat ik zelfs graag afwas in de keuken zodat ik naar buiten kan kijken.  ;D
    And snow it is.....
  • wanobi
    Advanced
    wanobi op 15 oktober 2012 · 16:03

[quote author=wanobi link=topic=4502.msg59404#msg59404 date=1350233292]

Leuk dat je het leuk vindt. In de Zugspitsarena zijn heel veel tourroutes en berghutten waar je naar toe kunt. Er is geloof ik ook een boek met alle routes in Zugspitsarena. Daarnaast wordt er veel getourt in skigebied van Garmisch Partenkirchen wat om de hoek ligt.

Als je mij even een PM stuurt met je e-mail adres dan kan ik je meer foto's sturen. Heb niet heel veel foto's van de staanplek maar aan de voorzijde kijk je naar de Zugspitse. Door het raam in de keuken kijk je uit over het dal. Beiden zijn spectaculair. Zo spectaculair dat ik zelfs graag afwas in de keuken zodat ik naar buiten kan kijken.  ;D
    [/quote]

stuur maar naar koenvanhout@me.com

• xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 9 augustus 2016 · 10:22
    Hi Gerrit, hoe is het met jullie en de "knie" ,
    hopelijk een mooi winterseizoen gehad?

Zitten jullie inmiddels niet meer in Erhwald?
    As. zaterdag 13 Aug willen we met de Syncro een tussenstop maken van 1 of 2 nachten op weg naar de Dolomieten en Venetie in de buurt van Erhwald. Nu ben jij DE kenner daar natuurlijk
    xs2arjan
  • Rene
    Beginner
    Rene op 10 augustus 2016 · 09:50
    Aigh wat is dit dan Gerrit? Zuur om te horen dat jullie afscheid (moeten?) nemen van de door jullie zo geliefde plek...
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 10 augustus 2016 · 10:18
    Was al wel een bericht uit 2012 😉
    (niet minder zuur)
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • Rene
    Beginner
    Rene op 10 augustus 2016 · 22:03
    Wauw whoops! Iets met, bump dan ook niet zo'n oud topic joh 😋 #daarhebbenwepmvoor Ze hebben hun huisje nog, niets aan de hand 😀
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 11 augustus 2016 · 09:38
    End goed, al goed 😀
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • GerritA
    Advanced
    GerritA op 24 augustus 2016 · 13:38
    Yep... Is ouder bericht en we konden het niet over ons hard verkrijgen het huisje te verkopen (gelukkig maar).... en we hebben maar één koper weer naar huis gestuurd die kwam kijken... 😉
    Paar weken geleden nog van het huisje genoten met een nader niet te noemen Wepowder lid die met zijn synchro busje langs kwam 😃
    And snow it is.....
  • GerritA
    Advanced
    GerritA op 13 oktober 2016 · 17:27
    Dit onderwerp is weer hot geworden. Nu gelukkig niet om privé omstandigheden maar omdat wij ervoor gekozen hebben een camper te kopen.
    Nu met een beetje minder pijn in ons hart verkopen we onze stacaravan met luxe aanbouw in Ehrwald. (zie eerste bericht).
    De prijs is slechts € 5.000 en we hopen er iemand heel blij mee te maken. Ik zal morgen nog even wat foto's maken (ben er nou toch. Mocht je vragen hebben stuur me even een berichtje dan stuur ik je mijn telefoonnummer.
    And snow it is.....
  • GerritA
    Advanced
    GerritA op 13 oktober 2016 · 18:30
    Vast twee foto-tjes van caravan met aanbouw en van keuken in aanbouw.
    De aanbouw is 5 x 3 meter en is onderhoudsvrij gebouwd van sandwichpanelen van 8 cm dik (ook vloer en dak).

And snow it is.....
  • RuudZ
    RuudZ op 16 februari 2017 · 10:18
    Beste Gerrit,
    Is jullie caravan nog te koop en kun je een indicatie geven van de kosten die je jaarlijks hebt om op de camping te staan?
    met vriendelijke groet

Ruud
  • GerritA
    Advanced
    GerritA op 16 februari 2017 · 22:47
    Beste Gerrit,
    Is jullie caravan nog te koop en kun je een indicatie geven van de kosten die je jaarlijks hebt om op de camping te staan?
    met vriendelijke groet

Ruud RuudZ op 16 feb 2017 10:18

Hi Ruud, ik heb je p.m. gestuurd. Gr. Gerrit
    And snow it is.....
  • GerritA
    Advanced
    GerritA op 19 februari 2017 · 17:54
    @JSP Ik heb je berichtje gestuurd.
    And snow it is.....
  • Heini
    Heini op 6 juli 2017 · 09:18
    Hallo Gerrit,
    is de caravan nog beschikbaar? groet
  • GerritA
    Advanced
    GerritA op 19 juli 2017 · 23:00
    Hallo Gerrit,
    is de caravan nog beschikbaar? groet Heini op 6 jul 2017 09:18

Hi Heini,
    Beetje late reactie (ben op vakantie). Hij is inderdaad nog te koop. Stuur me even een berichtje op gerrit (at) marketingtechniek.nl dan mail ik je even mijn nummer.
    And snow it is.....
  • GerritA
    Advanced
    GerritA op 3 september 2017 · 23:51
    Voor de mensen die interesse hadden. De stacaravan is "helaas" verkocht.... met pijn in ons hart....
    And snow it is.....

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro