Steven 12-11-2012

• bantie72
    Tourist
    bantie72 op 14 november 2012 · 07:36
    Ik ben er sprakeloos van.
    Door regelmatig contact met hem en zijn enthousiasme zelf ski's gaan bouwen.
    Ik wens een ieder en in het bijzonder zijn naaste familie en vrienden veel sterkte toe.
  • bjvth
    Beginner
    bjvth op 14 november 2012 · 08:04
    Wat een heftig bericht! Veel sterkte gewenst aan familie en vrienden!
  • woutertichelaar
    Advanced
    woutertichelaar op 14 november 2012 · 09:56
    Zoals zovelen in het harnas gestorven. Wat een verschrikkelijk nieuws. Sterkte gewenst aan de familie, vrienden en alle dierbaren. Zo hoort het niet te gaan.
    one way to go down
  • sanno
    Tourist
    sanno op 14 november 2012 · 11:12
    verschrikkelijk. sterke voor zijn vrouw en kinderen.
    Toerisski
  • sanno
    Tourist
    sanno op 14 november 2012 · 12:03
    helemaal helder ben ik niet.
    Maar is het iets om een community nabestaanden fonds op te zetten? In eerste geval voor nabestaanden Steven en  het behoud van de BMB legacy, maar ook voor de toekomst. Met jaarlijkse bijdragen (misschien als onderdeel van Prorider lidmaatschap) en laten we hopen dat het fonds erg groot wordt!
    Toerisski
  • RP
    Advanced
    RP op 14 november 2012 · 12:26
    Potverdrie zeg, wat een kl*te start van het seizoen.

RIP
    Explore the Outdoor!
  • Bobvaniterson
    Advanced
    Bobvaniterson op 14 november 2012 · 13:34
    totaal van slag door dit nieuws... mijn sterkte en condoleances gaan uit naar een ieder die Steven lief hadden.
    Diepe bewondering voor alles wat je deed in het wereldje!

Voor mij persoonlijk is freeriden altijd een gevoelige weegschaal geweest tussen de kick, maar aan de andere kant het bewustzijn van het gevaar en het verdriet wat dat kan opleveren voor het thuisfront, dit gevoel is alleen maar sterker geworden nadat mijn vader na een heel zwaar vrachtwagenongeluk een paar maanden in coma heeft gelegen en het maar ternauwernood overleefde...

... sindsdien wil mijn moeder eigenlijk niet weten wat er in de bergen gebeurt (laat staan dat ik weg ga om te freeriden)  en is voor mij het vrije en blije wel voor een deel weg uit het freeriden... Toch zal de aantrekkingskracht van de bergen altijd onweerstaanbaar blijven, de twijfel wordt er echter wel groter door

Excuses voor deze persoonlijke inval, mocht iemand dat als vervelend hebben ervaren

Rest in Peace
    Waarom ligt de noordzee niet aan de alpen, waarom liggen de alpen niet aan de noordzee?
  • bowdi
    Tourist
    bowdi op 14 november 2012 · 14:16
    R.I.P Steven, Sterkte !!! :'(
  • Sterre
    Beginner
    Sterre op 14 november 2012 · 14:28
    Verschrikkelijk. Veel sterkte aan alle familie, vrienden en andere betrokkenen.
    Ik heb Steven nooit gekend, alleen van zijn blogs die ik las.
    Het geeft me een naar gevoel nu ik terugdenk aan zijn laatste blog.
    wooptiedoo
  • kanski
    Elite
    kanski op 14 november 2012 · 17:49
    Ik weet niet waarom, maar deze is voor Steven!

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • The_O
    Tourist
    The_O op 14 november 2012 · 17:55
    Excuses voor deze persoonlijke inval, mocht iemand dat als vervelend hebben ervaren
    Bob kan je volgen, heb mede daarom een apart draadje hierover geopend.

Theo
    And Also The Trees
  • marksurf2
    Beginner
    marksurf2 op 14 november 2012 · 18:53
    wat vreselijk, veel sterke aan familie en vrienden
    Snow is only frozen water
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 14 november 2012 · 20:25
    Ik zie op http://www.wintersportweerman.nl/2012/11/14/6507/steven-van-veen-gesto... dat zijn broer een reactie gegeven heeft.
    Rex Monte - Amor Nix
  • brt
    Advanced
    brt op 14 november 2012 · 20:30

Ik zie op http://www.wintersportweerman.nl/2012/11/14/6507/steven-van-veen-gesto... dat zijn broer een reactie gegeven heeft. Dat geeft wellicht wat meer inzicht in wat er precies gebeurt is.

Ik begrijp de wens om het voorval te begrijpen (ik heb deze wens zelf ook), maar het is IMHO zeer ongepast om nu al te gaan speculeren over de toedracht. Daar is een tijd en plaats voor, maar die is zeker niet hier en nu...
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 14 november 2012 · 20:31
    Uiteraard, ik post het louter vanwege zijn broers reactie.

Speculeren over het ongeval is uiterst ongepast en heeft zeker geen plaats hier.
    Rex Monte - Amor Nix
  • prefix
    Tourist
    prefix op 14 november 2012 · 20:36
    #
    The joy i get from skiing, thats worth dying for
  • Echo
    Advanced
    Echo op 14 november 2012 · 22:17

nogmaals RIP steven kon je niet persoonlijk maar mocht vaak genieten van je blogs/berichtjes etc!

Niets persoonlijks prefix, en ik weet dat het "spreekwoordelijk" bedoeld is en "normaal" is het een gewone uitdrukking. Ik  kende Steven wel persoonlijk,  maar je onderschrift is op dit moment en in deze post wellicht iets te confronterend...?
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • Bart313
    Tourist
    Bart313 op 15 november 2012 · 00:41

[quote author=prefix link=topic=4734.msg62173#msg62173 date=1352921762]
    nogmaals RIP steven kon je niet persoonlijk maar mocht vaak genieten van je blogs/berichtjes etc!

Niets persoonlijks prefix, en ik weet dat het "spreekwoordelijk" bedoeld is en "normaal" is het een gewone uitdrukking. Ik  kende Steven wel persoonlijk,  maar je onderschrift is op dit moment en in deze post wellicht iets te confronterend...?
    [/quote]

Het is een quote van CR Johnson.
  • Echo
    Advanced
    Echo op 15 november 2012 · 08:38

[quote author=Echo link=topic=4734.msg62175#msg62175 date=1352927829]
    [quote author=prefix link=topic=4734.msg62173#msg62173 date=1352921762]

[/quote]

Het is een quote van CR Johnson.
    [/quote]
    I know....maar toch... :-\
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • lmarreiros
    Tourist
    lmarreiros op 15 november 2012 · 09:27
    Wat een droevig nieuws. We hebben erg goede herinneringen aan Steven.
    Eerst onze verbouwing in Dordt met Sander en later bij het bouwen van een snowboard. Je wees ons altijd op de beste oplossing en ging niet voor half werk.
    Je laat zoveel goede vrienden en een leuk kroost achter. Ik herinner me Yourian nog van het rennend openen van het hek van de loods in de ijskou en hoe hij net zo eigenwijs als zijn pa aan mij kwam vertellen hoe je het beste je snowboard moet maken. Steven in de dop.

Heel veel sterkte voor zijn Else, Yourian, Tijmen en de anderen die hij achterlaat.
  • prefix
    Tourist
    prefix op 15 november 2012 · 15:02
    Sorry voor de mensen voor mijn onderschrift het is een quote van CR johnson als jullie het niet willen zal ik het verwijderen
    The joy i get from skiing, thats worth dying for
  • piethein
    Tourist
    piethein op 15 november 2012 · 15:48
    Tragisch bericht. Respect voor de reddingsactie door Roel en Guy. Sterkte gewenst, alsook mijn medeleven voor de nabestaanden.
  • Henkie500
    Tourist
    Henkie500 op 15 november 2012 · 19:49
    Erg schokkend bericht  :'(
    Zet je heel erg aan het denken....
    R.I.P. Steven, en erg veel sterkte aan de Familie en aan de andere achterblijvers met verwerken..
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 16 november 2012 · 11:52

In het nieuwe Wintersport Magazine #17 van de Ski Vereniging
  • Teze
    Tourist
    Teze op 16 november 2012 · 14:29
    Erg ........ verschrikkelijk........... echt niet te vatten!

Héél veel sterkte aan familie, vrienden, naasten, .....

Rest in peace Steven!
  • JaapBezemer
    Tourist
    JaapBezemer op 20 november 2012 · 09:55
    Wauw, ben er stil van.....
    Mijn gedachten zijn bij zijn vrouw en kinderen. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd...
  • ThijsL
    Beginner
    ThijsL op 20 november 2012 · 16:31
    Wat een vreselijk bericht. Heel veel sterkte voor de familie, poedermaatjes, en bekenden van steven. Diep respect voor de reddingspogingen en het posten van het verhaal

RIP
    One Life, Live it

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro