Splitboardweekend 22-24 Feb. en hoeveel zijn er hier eigenlijk?

• ieism
    Tourist
    ieism op 23 januari 2013 · 08:07
    Overgeheveld uit een ander topic, was ik benieuwd hoeveel splitboarders er nu eigenlijk zijn op Wepowder en of het een leuk idee zou zijn een tripje te organiseren.

Niet alleen het hoog alpine klauterwerk, maar vooral ook voor beginners want daar zijn er volgens mij aardig wat van hier.
    Zodat iedereen elkaar een beetje leert kennen en de contacten voor volgend seizoen vast gelegd zijn.

Als je nog aan het sparen of bouwen bent, maar je weet zeker dat je split ooit wel af komt, kan je er natuurlijk ook één huren.

Dus als iedereen die al een split heeft hier even "ho" wil roepen.

EDIT: We hebben 22-24 februari gekozen, als je dan ook kan en mee wil vul dan je gegevens vast in met de link hieronder.

------------------------------------------
    En als een weekend ergens eind februari of begin maart je leuk lijkt roepen we "hoho".

Invullen wanneer je kan hier: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsrqtvOhZFQDdDNDZnJKNUVUT...
    splitfest.nl
  • tsc72149
    Advanced
    tsc72149 op 23 januari 2013 · 10:18
    ho!
    Let the mountains have it's day or two following a big storm
  • tsc72149
    Advanced
    tsc72149 op 23 januari 2013 · 10:19
    ergens in maart:hoho!
    Let the mountains have it's day or two following a big storm
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 23 januari 2013 · 10:24
    http://splitboardshop.nl/

nee, ik heb geen belangen 😉

mooi idee trouwens!! zo'n weekend
    http://verticaldissidents.net
  • robbert
    Advanced
    robbert op 23 januari 2013 · 10:28
    ho en hoho
  • nebukadnezzar
    Advanced
    nebukadnezzar op 23 januari 2013 · 12:12
    ho, ben eind feb al in zauchensee...
    I just happen to have a split personality.
  • nebukadnezzar
    Advanced
    nebukadnezzar op 23 januari 2013 · 12:12
    ho, ben eind feb al in zauchensee...
    I just happen to have a split personality.
  • Rapro
    Advanced
    Rapro op 23 januari 2013 · 12:16
    Ho, Hoho!
    Goed initiatief! Vorig jaar voor het eerst gesplit samen met een telemarker. Nu splitboard gekocht en wil 16/3 met skitoeren.nl naar de Otztaler Alpen om een Snowboard toer te maken, zie http://www.skitoeren.nl/tocht/70/snowboard_tztaler_runde....
    Ben echter ook beniewd naar contacten met andere splitters en sta zeker open om ergens een (lang) weekendje te plannen. Ook in Zuid Duitsland, bv bij Lenggries kan je (bij voldoende sneeuw) erg mooie toeren maken zondar dat het meteen hard-core wordt.
  • Roy
    Beginner
    Roy op 23 januari 2013 · 13:09
    Gunstig. Dus Ho....
    Roy
  • alexsvw
    Advanced
    alexsvw op 23 januari 2013 · 14:11
    Ho en afhankelijk van het weekend hoho
    Walking down a mountain is a waste of gravity
  • poling
    Beginner
    poling op 23 januari 2013 · 14:26
    geen ho, maar misschien wel een hoho. lijkt me een super weekend worden. goed initiatief allerzins
  • RenedeM
    Beginner
    RenedeM op 23 januari 2013 · 15:25
    ho en afhankelijk van het weekend hoho!

Mooi initiatief
  • poling
    Beginner
    poling op 23 januari 2013 · 15:28
    @RenedeM was jij niet mee bij SSC L1 in Klosters 2 jaar terug? Split tegenwoordig?
  • RenedeM
    Beginner
    RenedeM op 23 januari 2013 · 15:53
    @ Poling

Zeker! Dat is alweer een tijdje geleden😃

Sinds vorig jaar aan de split doordat mijn vaste skimaatje een toursetje had aangeschaft. Daarmee was ik met tennisrackets wel echt flink in het nadeel. Split kunnen huren bij MK en daarna voor een vriendelijke prijs overgekocht.

Ik denk dat ik, net als velen hier, een beginnend splitboarder ben😃
  • poling
    Beginner
    poling op 23 januari 2013 · 16:00
    gaaf. ik ben overigens (nog) geen splitter.
    Zou leuk zijn om weer een tripje te maken 😃
  • TeleG
    Expert
    TeleG op 23 januari 2013 · 17:15
    hohoho 😃
  • AlexL
    Beginner
    AlexL op 23 januari 2013 · 18:29
    Ho en als de logistiek thuis lukt hoho!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 23 januari 2013 · 19:49
    Veel ho's hier zeg ... 😃

Je kan hier allemaal invullen wanneer je kan enzo, dat is makkelijker plannen.

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsrqtvOhZFQDdDNDZnJKNUVUT...
    splitfest.nl
  • Rapro
    Advanced
    Rapro op 23 januari 2013 · 19:59
    ieism, als je het document vrijgeeft vul ik het graag in!
  • Markie
    Advanced
    Markie op 23 januari 2013 · 20:02
    Don't call me a HO maar heb er wel een...
    Snowsurfing rules :) www.dryboards.nl
  • ieism
    Tourist
    ieism op 23 januari 2013 · 20:29
    ieism, als je het document vrijgeeft vul ik het graag in! Rapro op 23 jan. 2013 19:59

Ach so ja..., nu doet ie het als het goed is.
    splitfest.nl
  • Niels
    Advanced
    Niels op 23 januari 2013 · 22:36
    Lekker bezig!

ho en helaas hono voor mij dit seizoen. Volgend seizoen ben ik er graag bij!
  • japser_be
    Advanced
    japser_be op 24 januari 2013 · 09:55
    Wat zou de prijs ongeveer zijn ?

Ben echt een totale beginner in het splitten 😉

Nemen jullie skipas ? Waar slapen we ? Is er een gids ?

Ik ben namelijk al 3 keer geweest dit seizoen en de 4e keer krijg ik niet meer rond als de prijs hoger is als 250 voor app skipas en gids ...

Heb wel een auto waar ik in kan slapen (zal wel berekoud zijn) en gratis tankkaart in belgie ... (rijd 1100km met volle tank )
  • ieism
    Tourist
    ieism op 24 januari 2013 · 10:22
    Wat zou de prijs ongeveer zijn ?
    japser_be op 24 jan. 2013 09:55

Dat is een beetje lastig in te schatten, naar mijn idee kan je het zo duur of goedkoop maken als je zelf wil. Morris gaat ons hopelijk een paar dagen van tevoren vertellen waar we het beste heen kunnen, en dan kunnen we acco gaan regelen. Een appartement delen in een klein gebied hoeft niet zo duur te zijn.

Afhankelijk van hoeveel mensen er mee gaan, wat de condities zijn, en wat het niveau is kunnen we kijken wie er een gids willen of nodig vinden.
    Ik zelf hoef niet per se met een gids op stap als het lawinegevaar laag is, het terrein mellow, en er wat ervaring in de groep is. Maar anderen willen dat misschien liever wel.

Of je altijd een liftpas nodig hebt is ook nog maar de vraag, als er tot in het dal sneeuw is en het gebied leent zich ervoor kan een beginnersgroep ook gewoon omhoog lopen. Het is tenslotte een splitboard trip.
    splitfest.nl
  • japser_be
    Advanced
    japser_be op 24 januari 2013 · 12:58
    Misschien is duidelijk maken wat je eigenlijk verwacht van het splitten ?

Effectief veel stappen en 1 a 2 lijntjes per dag rijden dus echt touren of eerder liftje nemen dan nog half uur tot uurtje vellen om echt mooie lijntjes te rijden en er zo iets meer te rijden maar minder splitten ?
  • ieism
    Tourist
    ieism op 24 januari 2013 · 13:25
    Heb zelf geen voorkeur, het is maar net wat de groep wil en kan.

Ik denk dat je met heel veel verse pow wat eerder voor de afdalingen gaat en als er al twee weken niets gevallen is zal wat meer touren logischer zijn.

Het is ook een beetje een alles kan/mag concept want er staat nog niets vast.
    splitfest.nl
  • robbert
    Advanced
    robbert op 24 januari 2013 · 13:29
    Misschien is duidelijk maken wat je eigenlijk verwacht van het splitten ?
    Effectief veel stappen en 1 a 2 lijntjes per dag rijden dus echt touren of eerder liftje nemen dan nog half uur tot uurtje vellen om echt mooie lijntjes te rijden en er zo iets meer te rijden maar minder splitten ? japser_be op 24 jan. 2013 12:58

Voor mij is dat om het even en laat ik liever van de condities en gebied keuze afhangen.
  • Fonzie
    Advanced
    Fonzie op 24 januari 2013 · 14:07
    Idd een heel euk idee zo'n Splitfest weekend Ivar! Ik zelf geen ho, zou dus een huur-ho en dan misschien hoho doen. Even bedenken....
    Never a last run..
  • ieism
    Tourist
    ieism op 26 januari 2013 · 10:10
    Ik mis nog behoorlijk wat mensen hoor, ik weet dat er zeker nog 10 splitters zijn. Dus bump.
    splitfest.nl
  • Tim1
    Advanced
    Tim1 op 26 januari 2013 · 17:05
    Hier nog een!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro