Te koop: Binding Dynafit radical FT 110mm

• tijnvuijk
    Advanced
    tijnvuijk op 28 Oktober 2014 · 17:37
    Binding Dynafit radical FT 110 mm te koop met harsijzers.
    Vorig seizoen gekocht en 2 weken gebruikt. Als nieuw dus.
    Ik doe ze weg omdat ze niet zo goed samen gingen met de blokken van mijn skischoenen die ik erop heb gezet (Salomon). Helemaal niks mis met deze binding. Echt super goed spul!

Ik zou er 300 euro voor willen hebben of doe een goed bod.

• RuudvW
    Advanced
    RuudvW op 28 Oktober 2014 · 17:56
    Mogelijk geinteresseerd.

Weet je (of iemand anders) of ik de stoppers kan aanpassen, zou ze gebruiken om een ski van +/- 85mm...
  • CPet
    Advanced
    CPet op 28 Oktober 2014 · 18:00
    @tijnvuijk ik wil de harsijzers wel. Wil je die ook los verkopen?
    Let the snow come!
  • CPet
    Advanced
    CPet op 28 Oktober 2014 · 18:01
    @RuudvW die rem klapt helemaal naar binnen dus dat zou volgens mij wel gaan. Ik kan het mis hebben hoor..... Gebruik deze binding zelf ook op een 98 en gaat ook goed.
    Let the snow come!
  • philipc
    Advanced
    philipc op 28 Oktober 2014 · 18:29
    Is het ook mogelijk de stoppers iets te buigen zodat ze op een 115 ski passen?

Zoja heb ik ook interesse, mocht Ruud ze niet willen hebben.
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 28 Oktober 2014 · 18:38
    Is het ook mogelijk de stoppers iets te buigen zodat ze op een 115 ski passen?
    Zoja heb ik ook interesse, mocht Ruud ze niet willen hebben. philipc op 28 okt. 2014 18:29

Volgens mijn Dynafit dealer moet dat wel lukken, er vanuit gaande dat ze nog niet eerder al gebogen zijn. 5mm zou dan prima te buigen zijn, maar 10mm wordt al wat veel.
    Rex Monte - Amor Nix
  • tijnvuijk
    Advanced
    tijnvuijk op 28 Oktober 2014 · 18:57
    He, leuk dat jullie geïnteresseerd zijn. Ze zijn nog niet gebogen. Ik neem aan dat de geïnteresseerden de harsijzers en bindingen samen willen overnemen?
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 28 Oktober 2014 · 20:32
    @tijnvuijk kun je aangeven wat er niet lekker ging met die Salomon zolen? Ik heb ook Salomon boots waar ik op een gegeven moment techzolen op wil zetten.
  • philipc
    Advanced
    philipc op 28 Oktober 2014 · 21:14
    Hoe breed zijn de harsijzers? Passen deze op een 115mm ski? Maar zou idd het setje willen overnemen. Mochten ze niet passen zal ik ze zelf wel doorverkopen..
  • tijnvuijk
    Advanced
    tijnvuijk op 28 Oktober 2014 · 21:19
    [mention="/profile/2415"][mention=2415]@tijnvuijk[/mention][/mention] kun je aangeven wat er niet lekker ging met die Salomon zolen? Ik heb ook Salomon boots waar ik op een gegeven moment techzolen op wil zetten. Spookjuh op 28 okt. 2014 20:32

@Spookjuh Ik weet niet wat het probleem precies is. Het zou kunnen zijn dat mijn schoenen te klein zijn (ik heb maat 37). De techblokken waren iets te groot voor mijn schoenen. Dat zou ook een probleem kunnen zijn. Het ligt in ieder geval echt niet aan de binding.
  • tijnvuijk
    Advanced
    tijnvuijk op 28 Oktober 2014 · 21:22
    @philipc Ik ga morgen even kijken hoe groot die harsijzers precies zijn. Anders wil @CPet ze. Ze zijn nog nooit gebruikt.
  • RuudvW
    Advanced
    RuudvW op 28 Oktober 2014 · 22:59
    @philipc ik ga ze toch even aan mij voorbij laten gaan, hoop dat jullie eruit komen 😃.
  • evan
    Advanced
    evan op 28 Oktober 2014 · 23:26
    [mention="/profile/3238"][mention=3238]@philipc[/mention][/mention] ik ga ze toch even aan mij voorbij laten gaan, hoop dat jullie eruit komen 😃. RuudvW op 28 okt. 2014 22:59@RuudvW, gewoon je huidige Dynafit-bindingen eraf schroeven en dan inserts in je huidige ski's en je nieuwe paar. Misschien nog een paar smallere stoppers erbij kopen. Scheelt je weer een paar honderd euro's. Ik heb eventueel nog wat inserts voor je.
  • vain
    Advanced
    vain op 29 Oktober 2014 · 10:40
    Mochten jullie er om wat voor reden dan ook niet uitkomen koop ik ook graag het hele setje.

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro