Voor iedereen die niet weet wat hij/zij moet kopen!

• VinceO
    Beginner
    VinceO op 25 Januar 2015 · 15:38
    Hallo,

Ik heb laatst de website www.snowboard-outfit.nl gemaakt en als je niet weet welke snowboard uitrusting je moet kopen, is het zeer de moeite waard om even een kijkje te nemen.

Ik ben niet erg ervaren met websites maken en grote teksten schrijven dus als iemand nog tips heeft hoor ik ze natuurlijk graag 😉

Mvg, Vince
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 25 Januar 2015 · 16:00
    Ik ben geen boarder, maar ziet er goed uit. Heb je je link ook al op wintersporters.nl gezet, want daar worden ook met enige regelmaat vragen gesteld?
  • VinceO
    Beginner
    VinceO op 25 Januar 2015 · 16:08
    Oke, dankjewel!. Ja, ik heb de link ook al op wintersporters geplaatst.
  • johannes
    Beginner
    johannes op 25 Januar 2015 · 16:21
    ziet er cool uit! ben zelf ook geen boarder maar wellicht in de toekomst nog voor skiers?
  • VinceO
    Beginner
    VinceO op 25 Januar 2015 · 16:51
    Dankje 😃, die voor skiers komt er binnenkort ook aan, weet alleen nog niet wanneer. Ik ben zelf ook geen skier dus daar zal ik me wat meer in moeten verdiepen.
  • VinceO
    Beginner
    VinceO op 28 Januar 2015 · 12:40
    Ik denk dat de ski site er dit seizoen niet meer aan komt, heb het jammergenoeg erg druk 😞
  • sjoerdkampinga
    Tourist
    sjoerdkampinga op 28 Januar 2015 · 16:31
    Jammer, misschien iemand anders die het voor jou kan doen?
  • VinceO
    Beginner
    VinceO op 28 Januar 2015 · 17:28
    Nee niet dat ik weet. Maar zal in iedergeval proberen hem zsm af te krijgen.
  • Jurriaan123
    Expert
    Jurriaan123 op 28 Januar 2015 · 17:46
    Ziet er leuk uit!!
    je zou het nog over de verschillende materialen kunnen hebben waar jassen en broeken van gemaakt kunnen worden. zo als gore-tex of windstop enzo heb je er nog een aantal.
    en met de middelste lagen kan je ook nog verder uit berijden zo als Wol of onderjas met dons en dan heb je ook nog verschillende soorten dons.
    misschien is het ook leuk om nog een hooft stukje te maken met snowboard onderhoud.
  • VinceO
    Beginner
    VinceO op 28 Januar 2015 · 22:42
    Dankje, ik zat er inderdaad ook aan te denken om een stukje te maken over snowboard onderhoud.
    Zal ff kijken wanneer ik tijd heb om het een en ander toe te voegen. 😃

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro