Dynafit toe shim

• Bros
    Advanced
    Bros op 1 Februar 2016 · 20:21
    Ik overweeg ook op het teenstuk hoger te zetten. Ik ben benieuwd @bertjebertje of het werkt met de snijplanken, en of iemand weet of de schroeven en bnd spullen ook in europa te krijgen zijn... Eventueel is een shim voor de radical st of ft voor mij ook een optie.
    Bros
  • costijn
    Expert
    costijn op 2 Februar 2016 · 01:32
    wat lachen dit
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 2 Februar 2016 · 06:17
    snijplanken werken super. Skiet top. Met een snijplank van 7,5 mm en zoollengte van 300mm heb ik nagenoeg dezelfde hoek met een radical als met een baron of beast.

In middels heb ik de setup van de fotos verkocht. Op mijn steenski's zit een paar speed radicals met snijplanken. Van dynafit heb ik nu de baseplates van de radical st gekregen, dus als ik straks de nieuwe tourlatten monteer komt er geen snijplank meer op maar een net stukje dynafit plastic.

Het wezenlijke probleem is dat het februari is en ik nog steeds op steenski's sta. Mag de sneeuwkraan aan?
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 2 Februar 2016 · 08:37
    Dus daarom had ik het gevoel dat ik de hele tijd achterover donderde toen ik gisteren weer eens op Dukes reed...
  • Bros
    Advanced
    Bros op 7 Februar 2016 · 21:08
    Ik heb inmiddels ook de baseplates ontvangen van de radical st ! Hierdoor komt het teenstuk 6.7mm hoger te staan. Ik heb het hier besteld:
    http://www.sportsoutdoorshop.com/dynafit-accessoire-fixations-spacer-s...

Ik ga ze meteen maar monteren met inserts, dus kan ik ook nog wisselen...
    We zullen zien hoe het werkt...
    Bros

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro