Te koop: Fischer Ranger 106TI NIEUW!!

• JB1986
    Beginner
    JB1986 op 16 März 2015 · 11:05
    Model 2015 nieuw met "Fischer" Adrenalin K16 Tourbinding zonder vellen.

Nog geen centimeter sneeuw mee gereden maar wegens een overschot aan ski's bied ik ze aan!

De perfecte tourski met beukenhouten Air Tec Ti kern. Superlicht!!

Ski's kunnen eventueel opgestuurd of langsgebracht worden ( afhankelijk van woonplaats). Afhalen uiteraard ook mogelijk!

Technische details:

SIDECUT: 138-106-124
    LENGTH: 190CM
    Skill Level (1 = Beginner, 10 = Expert): 8-10
    On/Off Piste: 10%-90%

Foto's probeer ik te uploaden anders even PB dan stuur ik ze toe.

€500,-
  • evan
    Advanced
    evan op 16 März 2015 · 18:34
    Interessante ski's, ik heb gezien dat ze positieve recensies krijgen. Maar waarom heb je ze dan zelf niet even geprobeerd? Opmerkelijk dat er Fischer-bindingen op zitten, terwijl de meeste winkels alleen de Tyrolia-versie aanbieden. Je hebt ze toch niet cadeau gekregen van Fischer? 😉

Met een gewicht van 2250g per ski lijkt ''perfecte tourski'' mij overigens een wel heel sterke kwalificatie. De kern is van beukenhout, niet van berkenhout.
  • JB1986
    Beginner
    JB1986 op 16 März 2015 · 19:31
    Om heel eerlijk te zijn heb ik ze via de importeur in Oostenrijk. De binding is Tyrolia private label getuned voor Fischer. Vandaar Fischer tussen "". De reden waarom ik er nog niet mee weggeweest ben is dat wij als bedrijf zijnde importeur van Kästle zijn geworden. Supervet merk dus heb genoeg andere toppers om te rijden. Heb ze aangeschaft op aanraden van verschillende klanten.. En ik had tot dat moment nog geen tourski in mijn assortiment..(soort verzameldrang) Maar daar is nu toch flink wat verandering in gekomen..

Beukenhout.. Excuus.. Zit te diep in de Kästle materie.. Die werken met berken en beuken..

Heb eventueel foto's voor je..
  • evan
    Advanced
    evan op 16 März 2015 · 20:24
    Aangezien ze nieuw zijn hoef ik geen foto's. Zijn de bindingen al gemonteerd? Ik heb namelijk geen interesse in de bindingen.

Ik ben er nog niet uit of ik bij de aanschaf van toerski's de nadruk wil leggen op de eigenschappen bij de afdaling, op het gewicht of een compromis van beide. In het eerste geval heb ik mogelijk interesse in de ski's, anders ga ik op zoek naar lichtere.
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 16 März 2015 · 23:16
    Kan je dan niet gewoon net zo goed met je libtechs omhoog stampen ? 😃
    Ik loop een beetje tegen hetzelfde vraagstuk aan...
    wil volgende keer een lichtere ski mee, +/- 100 onder voet, flat tail en max 190cm
  • JB1986
    Beginner
    JB1986 op 17 März 2015 · 06:57
    Aangezien ik Kästle toch een beetje moet promoten
  • JB1986
    Beginner
    JB1986 op 17 März 2015 · 06:58
    En helaas zijn de bindingen op de ranger al voorgemonteerd.. Zat niet in de planning om ze te verkopen.. Vandaar

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro