Het grote zomerprojecten topic

• sanno
    Tourist
    sanno op 29 Juni 2015 · 12:55
    @karst Als je nog een huis zoekt bel eens met Mitsuhashi-san. Een erg zen persoon die ons ooit goed geholpen heeft, maar mogelijk is hij nu een monnik oid. Zijn koelkast magneet hangt nog steeds bij ons op de koelkast 090-3248 8614.

Volgens de La Nina/El Nino, geen idee welke, vooruitzichten zou de sneeuw tegen kunnen vallen dus alleen ' dust on crust' de komende paar jaar vrees ik 😉

Hoeveel km heeft de Scout en wat wil je er voor hebben?
    Toerisski
  • Karst
    Advanced
    Karst op 30 Juni 2015 · 20:38
    @meteomorris , volgens mij moet je in de bergen zijn voor de pillows, en niet Tokio 😉 Uiteraard is doel wel om ruimte te hebben voor logees (zie, opa en oma die 2-3 weken op dochtertje passen terwijl wij Hokkaido ontdekken...). maar m2 prijs is daar iets anders dan hier in DH.

@Arjen financieel/business management rol bij een NL'se multinational.

@sanno de japanners noemen 40cm / dag waarschijnlijk al dust on crust 😃
    mbt je monnik: als we half overspannen niet meer zien zitten kunnen we altijd je zen-shunto-budda-real-estate-guru bellen! we krijgen gelukkig hulp van mijn werkgever en een local agent. echter zal het een uitdaging zijn om onze woonwensen duidelijk te maken daar (gezien het heel normaal is dat een gezin van 4 om 30m2 woont zonder buitenruimte...). ach, all part of the adventure.

mbt mijn Auto:
    Skoda Octavia Scout
    2.0 TDI 4x4 handgeschakeld, 6 versnellingen.
    Bj 2007, 185.000km
    Xenon verlichting.
    17inch zomersetje + 16inch windersetje (2015). op velgen uiteraard.
    WP-vlokje op achterruit.
    Vraagprijs: €8.000,- (te bezichtigen in Den Haag)
    Smile! Your ridin' pow!!!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 2 Juli 2015 · 07:18
    @karst : Weet je al of je een Mitsubishi Delica, of toch liever een Nissan Stagea gaat kopen? Dit zou voor mij de belangrijkste zijn in het lijstje, dat huis komt later wel... 😃
    splitfest.nl
  • Karst
    Advanced
    Karst op 2 Juli 2015 · 09:18
    @ieism ik dacht zelf aan een Mazda Flair Wagon.
  • RuudvW
    Advanced
    RuudvW op 2 Juli 2015 · 09:56
    @Karst Te gek, Tokyo is een heerlijke stad!! Veel plezier!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 2 Juli 2015 · 11:10
    [mention="/profile/3414"][mention=3414]@ieism[/mention][/mention] ik dacht zelf aan een Mazda Flair Wagon. Karst op 2 jul. 2015 09:18

Jij bent meer een Honda Element man. Suicide doors en allerlei origami stoelen! En niet te koop hier!
    splitfest.nl
  • Karst
    Advanced
    Karst op 2 Juli 2015 · 16:16
    [mention="/profile/3414"][mention="/profile/3414"][mention="/profile/3414"]@ieism[/mention][/mention][/mention] ik dacht zelf aan een Mazda Flair Wagon. Karst op 2 jul. 2015 09:18
    Jij bent meer een Honda Element man. Suicide doors en allerlei origami stoelen! En niet te koop hier! ieism op 2 jul. 2015 11:10

good call, wie heeft dan een capsule hotel nodig...
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 2 Juli 2015 · 17:45
    @ieism @karst, bij mij in de straat staat een Honda Element (eigenaar heeft een tijdje in de VS gewoond). Dan zou ik toch eerder voor een Legacy Outback gaan. Voor 3.5 miljoen Yen (25K euro) ben je de eigenaar van een gloednieuwe.
    May the powder be with you.

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro