Koen Speleman overleeft lawine in Chili

• kanski
    Elite
    kanski op 4 August 2015 · 13:51 Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 4 August 2015 · 15:03
    Pfiew, wat een geluk (geluk mag je het toch wel noemen, gezien de omstandigheden)! En natuurlijk applaus voor het opschrijven en online zetten van dit verhaal!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Hessel
    Beginner
    Hessel op 4 August 2015 · 17:47
    Dat was zeker een close call...gelukkig goed afgelopen.

Om er toch wat van te leren: in het verhaal lees ik dat het ging om zware natte sneeuw. Dat kan ik rijmen met fout nr 5, later op de dag gaan. Maar hij noemt ook de wind als factor. Speelt dat een rol bij zware natte sneeuw?

Andere factoren (alleen gaan en geen abs) spelen wel een rol nadat de lawine is afgegaan maar waar zit nu de foutfactor in het voortraject (omstandigheden, routekeuze)?
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 6 August 2015 · 19:27
    altijd (veel) te heftig ... altijd (veel te) : had mij dit ook kunnen overkomen ... 😞 thx4sharing ; respect !!
    sbs roelz
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 13 August 2015 · 15:07
    Soms heb je een beschermengeltje nodig...ben blij dat Koen het heelhuids kan navertellen. @Koen: sterkte met het verwerken! Take it easy!

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro