Dutchess op 21 November 2009 · 21:21
...
(Bijt op haar tong)
Dat was me echt, eerlijk, nog niet opgevallen, dat van dat 'zijn' in het profiel.
(How freudian is that)
Slordigheid. Scriptje aanpassen, lijkt me, in Wepowder versie 2.0
Welkom Marieke!
Ik kan me niet precies bedenken waar een girls corner voor nodig is. Wat zou een girls corner moeten zijn? Wat voor onderwerpen staan erin? Mag een mannelijke wepowderaar er niet in lezen of er alleen in lezen maar niet posten? Zou het ook kunnen door een nieuwe thread te openen (bijvoorbeeld: poeder en het vriendje of: vrouwen boots, waar heb jij last mee, of zo) zonder het in een vrouwenhoekje te stoppen?
Zoals je kunt opmaken uit de tekst, zie ikzelf het nut van aparte vrouwenonderwerpen niet zo in. Producten aangepast aan de vrouwelijke anatomie, ja, vrouwenfora vrouweninternetsites vrouwennetwerk clubs, daar zie ik het nut wél van in, maar niet een vrouwenhoek op een forum als wepowder wat al een niche is in een bepaalde markt en waar het gaat over poeder, poeder, poeder, poeder en poeder, en wat daar allemaal bij komt kijken. Poeder en stoke zijn voor mij onzijdig. Je bent ermee aangestoken of niet.
Toevallig is er al een woord over mannen~en vrouwenverschil gevallen hier op dit forum, waar ik aanstichtster van was, dus ja, ik moest wel even reageren.
Voel je daardoor niet onwelkom: dat is niet de bedoeling. Dus, nogmaals: welkom, en veel plezier hier, en in de poeder.
(Als je vind dat ik vervelend ben, geef je me gewoon een lollie)
We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing