Girlz Corner????

• famvermeent
    Tourist
    famvermeent op 24 November 2009 · 11:06

En zoek je nog leuke kleding voor het aankomend seizoen?

Check : http://www.snowcountry.nl

copy that, want kleren maken de girl...
    feel like doin' it
  • skiester
    Advanced
    skiester op 24 November 2009 · 14:46
    [quote author="skiester"]

Maarreh diezelfde Roelien organiseert een girls freeride weekend in Garmisch in Januari...

Freeride weekend van Roelien, ziet er goed uit! Wie heeft er nog meer interesse?
    [/quote]

Ik heb me al opgegeven.... Volgens Roelien (status vorige week) gaan er naast mij nog 2 meiden uit Amsterdam, 1 uit Utrecht en 1 Nederlandse uit Zwitserland. En dan zijn er nog de girlzz uit andere landen...
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 24 November 2009 · 14:57
    As Donderdag is er in Bilthoven de viering van het nieuwe seizoen basicly, word erg gezellig, en ook de inzendingen van Poeder is een Keuze worden daar bekent gemaakt, Matthias Haunholder komt als ik me niet vergis(4e in de Nissan Worldtour afgelopen seizoen) en nog vanalles! Als je komt moet je je wel even aanmelden, alleen weet ik t mail adres zo even niet meer, ik zal het even opzoeken.

Ah dankje wel! Ik zal eens even kijken of ik kan, want klinkt wel gezellig... wie wat waar hoe laat wanneer etc etc 😋 ???
  • elchico
    Tourist
    elchico op 24 November 2009 · 19:35
    ik ben zelfs niet echt een man van de kleding, maar dames in en van http://www.nikitaclothing.com/outerwear/jackets en http://www.roxy-europe.com/en/SNOW/univers-Snow%20FW08.html... :lol: :lol:
  • Dio
    Advanced
    Dio op 24 November 2009 · 19:59
    @skiester: Is Smurf toevallig een Duitse veertiger?
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • skiester
    Advanced
    skiester op 24 November 2009 · 21:47
    @skiester: Is Smurf toevallig een Duitse veertiger?

Eh nee. Smurf is een Porsche in Gulf kleuren. Born in the 80's dus nog geen 40
    😉
  • ollie
    Expert
    ollie op 24 November 2009 · 22:55
    Ah dankje wel! Ik zal eens even kijken of ik kan, want klinkt wel gezellig... wie wat waar hoe laat wanneer etc etc 😋 ???

Vanaf 7 uur 's avonds bij MKskiservice in Bilthoven.
    Volgens mij is het adres Julianastraat maar misschien moet je even op zijn site kijken (http://www.mkskiservice.n)

Tot dan...
    ...more friends on a powder day: http://www.mountainmadness.org
  • Dio
    Advanced
    Dio op 24 November 2009 · 23:11
    [quote author="Dio"]@skiester: Is Smurf toevallig een Duitse veertiger?

Eh nee. Smurf is een Porsche in Gulf kleuren. Born in the 80's dus nog geen 40
    😉[/quote]

Duhh, een 9...VierÈnVeertig. Niet Portia (GB) maar Porsche (D).

maarre, vette bak..! (street-legal of circuit?)
  • skiester
    Advanced
    skiester op 24 November 2009 · 23:18

Duhh, een 9...VierÈnVeertig. Niet Portia (GB) maar Porsche (D).

maarre, vette bak..! (street-legal of circuit?)

Ah, natuurlijk, blond van me... En ik maar zoeken naar die Duitser op Shesports... 😉

Smurf is zeker niet street legal! Die wordt op een trailer vervoerd!
  • Dio
    Advanced
    Dio op 24 November 2009 · 23:43
    [knipperknipper] Wat, eeh, doe je deze zomer??? [/knipperknipper]
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 25 November 2009 · 00:22

Zie eerst nou maar eens de winter heelhuids door te komen ouwe bok! 😉
  • Spider
    Tourist
    Spider op 25 November 2009 · 08:22
    :?: 😉
    Better to burn out, then to fade away.
  • Dio
    Advanced
    Dio op 25 November 2009 · 09:17
    :shock: denk je dat Dio het einde van de winter niet gaat halen, zo oud is hij toch niet 😉

Nou.., als het nog heel lang duurt voor dat het dumpt is er een gerede kans dat ik in een hoekje ben weggekwijnd. :roll:
  • skiester
    Advanced
    skiester op 25 November 2009 · 09:55

Wat denk je??
  • Dio
    Advanced
    Dio op 25 November 2009 · 10:12
    Onder andere mij uitnodigen voor een avondje carven op de zwarte piste op Zandvoort... :mrgreen: ??
  • skiester
    Advanced
    skiester op 25 November 2009 · 10:27
    Misschien moet je eens meekomen met schoonmoederdag... :lol:

Maar zonder gekheid. Als je het leuk vindt, hoe dan de website van de rsz in de gaten, want er zijn vaak genoeg sponsordagen en andere dagen etc waar je wel eens in kan stappen... Ik heb dat nog nooit gedaan, want smurf is niet mijn eigen auto (huur), dus ik beperk me tot wat wedstrijdjes.. das kostentechnisch wel zo handig.

En zelf rijden kan ook op vrij rijden dagen. Dan kun je met elke auto komen, en een helm. Mag je zelf sturen.... Soms zie je wel eens van die stationcars met kinderzitjes over de baan gaan. Wat dan ook leuk is, is de Nurburgring: dat is nl gewoon openbare weg, waar je een kaartje voor moet kopen (zie het als tol) en waar geen snelheidsbegrenzing is. maar let op, rechts inhalen is dus ook niet toegestaan!
  • marieke
    Tourist
    marieke op 25 November 2009 · 14:07
    Of lekker op reis gaan naar een land waar wel sneeuw ligt! Chili of Argentinië zijn wel aan te raden.. 😉

@ skiester: Ik ga even kijken of het lukt dat weekend!
  • elchico
    Tourist
    elchico op 12 Dezember 2009 · 17:26
    @semmel
    Zit ik in Leeuwarden op de bus te wachten richting Dokkum. Tijdens het 25 min wachten keurig uit het 3x3 boek van Munter te lezen. Komt er een blonde babe naast me zitten die de hele tijd mee probeert te lezen. Blijkt het na wat communicatie tussen ons beiden een Collega van jou te zijn bij Alpin n zell am see. 
    Ik was weer te stupid om haar naam te vragen, maar wie is deze Girl uit nota bene Dokkum die ook nog van poederskiën houdt??? ???

• poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 14 Dezember 2009 · 10:44

@semmel
    Zit ik in Leeuwarden op de bus te wachten richting Dokkum. Tijdens het 25 min wachten keurig uit het 3x3 boek van Munter te lezen. Komt er een blonde babe naast me zitten die de hele tijd mee probeert te lezen. Blijkt het na wat communicatie tussen ons beiden een Collega van jou te zijn bij Alpin n zell am see. 
    Ik was weer te stupid om haar naam te vragen, maar wie is deze Girl uit nota bene Dokkum die ook nog van poederskiën houdt??? ???

de "wepowder-hook-a-brother-up" service...
    "Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • elchico
    Tourist
    elchico op 14 Dezember 2009 · 17:31

@semmel

Ze heeft me digitaal al opgespoord, einde bericht ;D
  • elchico
    Tourist
    elchico op 14 Dezember 2009 · 17:41

[quote author=el chico link=topic=753.msg12490#msg12490 date=1260635183]
    @semmel

de "wepowder-hook-a-brother-up" service...
    [/quote]
    ;D technisch ben ik al redelijk hooked, maar jah ....
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 14 Juni 2013 · 13:49
    [mention="/profile/215"]@Poling[/mention] en [mention="/profile/1966"]@Spookjuh[/mention] Bedankt voor het nieuw leven inblazen van dit topic! http://wepowder.nl/forum/topic/77096
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 14 Juni 2013 · 14:06
    @arjen You're welcome 😃
  • poling
    Beginner
    poling op 14 Juni 2013 · 14:19
    2009 was dat...pfff gaat het hard
  • ieism
    Tourist
    ieism op 14 Juni 2013 · 16:18
    Nooit geweten dat je een circuit auto had @skiester, dat ik dat nou net in een girlztopic uit 2009 moet lezen... FOTOS!! 😉
    splitfest.nl

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro