Het grote wePowder Lines vragen & feedback topic

• admin
    Tourist
    admin op 10 Dezember 2009 · 22:29
    Een topic over http://www.wepowder.com/lines. Heb je vragen of wil je feedback geven? Het kan in dit topic!
    You ski? wePowder!
  • lucraak
    Advanced
    lucraak op 12 Dezember 2009 · 17:04
    Volgens mij heb ik de app nu wel geinstalleerd maar bij het starten kan ik de update niet downloaden.

Is dit hetzelfde probleem zoals hierboven omschreven?

Specs:
    Mac OSX Snow Leopard
    Always be yourself. Unless you can be Batman, then be Batman.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 12 Dezember 2009 · 18:28
    @lucraak... ja!
    May the powder be with you.
  • huib
    Expert
    huib op 13 Dezember 2009 · 11:34
    Gaat zo wie zo niet werken bij mij omdat de laptop van het werk is en ik geen schrijfrechten het op de C schijf. Installeren op D gaat wel lukken maar omdat ik geen schrijfrechten heb in de registry mislukt de installatie van Adobe Air. Is hier nog een Windows nerd die hier iets op weet?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 13 Dezember 2009 · 12:27

Gaat zo wie zo niet werken bij mij omdat de laptop van het werk is en ik geen schrijfrechten het op de C schijf. Installeren op D gaat wel lukken maar omdat ik geen schrijfrechten heb in de registry mislukt de installatie van Adobe Air. Is hier nog een Windows nerd die hier iets op weet?

ja, een apple kopen 😋 😋
  • prebel007
    Beginner
    prebel007 op 13 Dezember 2009 · 19:18
    mmm ik krijg het volgende pop-upje:

Nieuwe versie beschikbaar
    8 App crasht niet meer als de weerdata niet beschikbaar is

Fout tijdens bestand download

is dat hetgene waaraan gewerkt wordt of ligt het aan mijn spullie??
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 13 Dezember 2009 · 19:25
    Ja, hier wordt morgen weer aan gewerkt.. de maker zit nu nog in de poeder (geef 'm eens ongelijk 😉)
  • huib
    Expert
    huib op 13 Dezember 2009 · 19:38

[quote author=tiger link=topic=797.msg12539#msg12539 date=1260700478]

ja, een apple kopen 😋 😋
    [/quote]

Als ik naast die laptop van het werk toch zelf een laptop erbij moet kopen maakt het zo wie zo niet uit wat voor OS ik draai: OSX, Windows of Linux, daar draait Adobe Air allemaal op.

En als de IT afdeling van het werk de handel dichtgooit maakt het ook niet uit wat voor systeem je hebt.

Toch maar eens kijken wat de minimum systeem vereisten zijn. Voor op reis wou ik toch al een mini laptop erbij kopen.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 13 Dezember 2009 · 19:55

Voor op reis wou ik toch al een mini laptop erbij kopen.

Dat bedoel ik.. een http://www.apple.com/nl/macbook/ erbij kopen  ;D ;D

• lucraak
    Advanced
    lucraak op 14 Dezember 2009 · 09:28

[quote author=tiger link=topic=797.msg12557#msg12557 date=1260729482]
    Voor op reis wou ik toch al een mini laptop erbij kopen.

Dat bedoel ik.. een http://www.apple.com/nl/macbook/ erbij kopen  ;D ;D

[/quote]

Wat hij zegt 😃
    Always be yourself. Unless you can be Batman, then be Batman.
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 14 Dezember 2009 · 09:44

Ja, hier wordt morgen weer aan gewerkt.. de maker zit nu nog in de poeder (geef 'm eens ongelijk 😉)

en de maker van de app zit nu met gips om z'n pootje bij de dokter!! .....  😞 😞 good luck Daan!!

@ morris: we hebben er wel een mooie aanvulling voor wePowder LABS aan overgehouden. 😉 plaatjes volgen!

en t was vet!! 😀
    http://verticaldissidents.net
  • prebel007
    Beginner
    prebel007 op 14 Dezember 2009 · 10:56
    neuh ik kan hem geen ongelijk geven..ik zie het wel als het werkt..

Iets anders en waarschijnlijk  hier off-topic maare kan ik al skietjes meenemen uit de Labs of
    moet ik geduld hebben tot het werkt..=

Ben eigenlijkl wel beniuewd hoe dat nou skied die fat boys ;D
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 14 Dezember 2009 · 11:16
    @Prebel.. wanneer ga je weg?
  • WvD
    Beginner
    WvD op 14 Dezember 2009 · 11:26

en de maker van de app zit nu met gips om z'n pootje bij de dokter!! .....  😞 😞 good luck Daan!!

Ai ai. Hopelijk is het niets ernstigs!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 14 Dezember 2009 · 11:40
    En we zijn live via de Lines. Met dank aan gsus & daan!
    You ski? wePowder!
  • Arno_Laeven
    Beginner
    Arno_Laeven op 14 Dezember 2009 · 12:13
    WOW. Echt waanzinnig hoor.
    Meteen een vraagje: in de beschrijving staat niet punt per punt hoe de lijn te rijden. Ik bedoel zoals: uit de lift skiers links, 150 m hiken, couloir induiken, als je eruit komt skiërs rechts aanhouden, ..., ...., onderaan gekomen kun je de bus weer nemen naar het gebied.
    Komt dat nog of moet je vooral op de kaart rijden? Of ligt het aan degene die de beschrijving maakt hoeveel detail hij/zij erin stopt?

Wat ook nog aardig zou zijn: obv lawinebericht automagisch laten aangeven als de route NO GO is (kweet er zijn meerdere factoren, maar daarom ook NO GO. Afwezigheid van NO GO betekent dus niet GO)

groet,
    Arno
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 14 Dezember 2009 · 12:17
    Is een beetje afhankelijk van wat degene die de route maakt erin stopt. We zijn nog aan het onderzoeken hoe we dit zo optimaal kunnen inrichten, maar als je comments hebt, kun je die aan de maker mailen en dan is het aan hem/haar om de route te updaten.

wbt het automagische lawinebericht, we zijn met wat dingetjes bezig om je beslissingsproces makkelijker te maken, maar die komen als ze komen.
    You ski? wePowder!
  • SimonDS
    Tourist
    SimonDS op 14 Dezember 2009 · 13:43
    Kan het zijn dat de versesneeuw reports en status updates in Lines enkel zichtbaar zijn voor de personen die je als vriend hebt op wepowder?
  • slootjes
    Tourist
    slootjes op 14 Dezember 2009 · 13:54
    Ik kan wepowder lines niet in omdat ik zgn een prorider account heb, maar dat heb ik wel. Enig idee?
    Je nieuwe signature
  • prebel007
    Beginner
    prebel007 op 14 Dezember 2009 · 13:58
    @Morris woensdag-na de spits weg zaterdag-nacht terug....
    iets mogelijk met +/- 100mm onder de voet??

(BD justice heb ik al gezien bij Bever Ehv is bij mij om de hoek..)
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 14 Dezember 2009 · 14:04

Kan het zijn dat de versesneeuw reports en status updates in Lines enkel zichtbaar zijn voor de personen die je als vriend hebt op wepowder?

Ja. Er komt daarvoor snel een optie aan: 1) public timeline, 2) friends, 3) nearby chatter
    You ski? wePowder!
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 14 Dezember 2009 · 18:36
    Beetje veel mensen die tegelijk proberen te installeren??

Ik krijg de vertrouwde error 2032...
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 14 Dezember 2009 · 18:57

Ik kan wepowder lines niet in omdat ik zgn een prorider account heb, maar dat heb ik wel. Enig idee?

je hebt een PM..
  • SjefS
    Beginner
    SjefS op 14 Dezember 2009 · 19:51
    Ziet er echt schitterend uit! complimenten.

Heb alleen het idee dat het volautomatische plaatsbepalingssysteem bij een ingevoerde route niet helemaal relax werkt. Heb ff snel door de lijst gebladerd en kwam 3 couloirs tegen in het skigebied van La Norma, waar bij 2 Villarodin-Bourget (couloirs La Norma I en II) staat en bij 1 Avrieux (La combe a Simon). Imo moet bij alledrie La Norma komen te staan, toch MM? Misschien dat het iets is om dit zelf in te kunnen vullen ipv dit automatisch te doen.

Verder nog een technisch iets: vind dat het programma wel veel resources gebruikt. 450mb aan geheugen en het scrollen door de lijst met couloirs doet mijn CPU van de 30-40% in idle naar 100% oplopen. Nou heb ik een oud beestje maar heb het idee dat dit programma toch niet doe grootste problemen op zou moeten leveren...
  • famvermeent
    Tourist
    famvermeent op 14 Dezember 2009 · 20:12

Verder nog een technisch iets: vind dat het programma wel veel resources gebruikt. 450mb aan geheugen en het scrollen door de lijst met couloirs doet mijn CPU van de 30-40% in idle naar 100% oplopen. Nou heb ik een oud beestje maar heb het idee dat dit programma toch niet doe grootste problemen op zou moeten leveren...

x2
    feel like doin' it
  • huib
    Expert
    huib op 14 Dezember 2009 · 21:17

Om het resource gebruik nog wat verder op te schroeven, ik heb in Google Earth zo'n KML file waarmee je alle liften in de Alpen kan laten zien. Een lijntje van de lift plus een symbooltje voor gondel, stoeltjes en sleeplift.

Kunnen jullie zoiets als optie er ook nog inklussen?

Op mijn oude PC wordt Google Earth dus echt te traag als ik alle liften laat zien, maar het lijkt me wel een leuke optie voor de Lines, en op een moderne machine moet dat geen probleem zijn.
  • Spider
    Tourist
    Spider op 14 Dezember 2009 · 21:22

same here.
    Better to burn out, then to fade away.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 14 Dezember 2009 · 21:44
    @spider
    Ook al aan slootjes gevraagd..
    wat gaat er precies mis? welke melding krijg je?
  • pauldob
    Advanced
    pauldob op 14 Dezember 2009 · 22:05
    Als ik de lines open zie ik alle status updates of iets dergelijks.
    Als ik dan klik op fullscreen komt de kaart in beeld en kan ik alleen de routes bekijken en de ;poederallert e.d. de status updates kom ik dan niet meer in en ook plan trip kom ik niet in.
    Doe ik iets fout??
  • Pollux
    Tourist
    Pollux op 14 Dezember 2009 · 22:06
    Dit forum is kapot. Spider heet gewoon weer Spider.
    aka PolSki Shane....you can do it!

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro