wePowder 2.0, feedback

• Bart1
    Tourist
    Bart1 op 11 Dezember 2009 · 17:15
    Dames en heren,

het is bekend dat er nog een hoop losse eindjes zijn, maar mochten jullie dingen tegenkomen die niet kloppen oid, laat het dan weten in dit topic! [size=6pt]Dan kunnen we nl. weer een jaar richting wp3.0 werken...[/size]

Bekende problemen
    * wePowder Lines kan nog niet gedownload worden. Waarschijnlijk na het weekeinde weer.
    You ski? wePowder!
  • ErwinMalolo
    Beginner
    ErwinMalolo op 11 Dezember 2009 · 17:39
    Hoi Ik probeer Lines te installeren Adobe air is wel gelukt maar lines wil niet echt lukken ik heb adobe air appart geinstalleerd want via de site wilde het ook niet lukken. Enig idee waar dit aan kan liggen.

Erwin
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 11 Dezember 2009 · 17:41
    Ligt aan ons: er zit een fout in het bestand dat gedownload moet worden. En daar wordt aan gewerkt, maar dat laat nog even op zich wachten, aangezien degenen die daar wat aan kunnen doen nu geen access tot het juiste bestand hebben.
    You ski? wePowder!
  • doov
    Advanced
    doov op 11 Dezember 2009 · 18:05
    Zow hee, dat was afkicken zeg. Tis dat ik een paar dagen naar de sneeuw geweest ben, anders had ik het niet uit gehouden.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • doov
    Advanced
    doov op 11 Dezember 2009 · 18:06
    Kan het klokkie geen 24 uurs aanduiding geven. Het is nu alsof ik in alle vroegte heb zitten posten, terwijk het toch aan de avonddis was.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 11 Dezember 2009 · 18:08

Kan het klokkie geen 24 uurs aanduiding geven. Het is nu alsof ik in alle vroegte heb zitten posten, terwijk het toch aan de avonddis was.

Fixed.
    You ski? wePowder!
  • bastichelaar
    Advanced
    bastichelaar op 11 Dezember 2009 · 18:09
    Eindelijk, Opera compatibel!
    weblog.bastichelaar.com
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 11 Dezember 2009 · 18:10

Eindelijk, Opera compatibel!

music to my ears! 😀
    You ski? wePowder!
  • Fons
    Tourist
    Fons op 11 Dezember 2009 · 18:18
    Hi, heb mijn lokatie aangepast, alleen herkent die Les Deux Alpes niet als lokatie. La Grave ook even geprobeerd, maar hetzelfde. Een van die spreekwoordelijke losse eindjes?
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 11 Dezember 2009 · 18:20

Hi, heb mijn lokatie aangepast, alleen herkent die Les Deux Alpes niet als lokatie. La Grave ook even geprobeerd, maar hetzelfde. Een van die spreekwoordelijke losse eindjes?

Hmm, dat lijkt me een kwestie van google maps. Maar volgens mij zit je wel op de goede locatie, toch?
    You ski? wePowder!
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 11 Dezember 2009 · 18:26
    O jongens lekker hoor. Ik ga vanavond lekker alle uithoeken van de 2.0 checken. Zo op het eerste gezicht was het het wachten waard. Maar zoals DooV heb er wel een paar sneeuwdagen in gestopt anders had ik het niet gehaald dat wachten ;D
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • Dirk
    Tourist
    Dirk op 11 Dezember 2009 · 18:41
    Hee ziet er top uit die site!!

maar ik blijf op de een of andere reden niet goed ingelogd.... als ik bijv. naar mijn mepowder pagina ga dan ben ik uitgelogd en als ik dan vervolgens weer naar het forum ga dan ben ik weer wel ingelogd....
    Ride the big one!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 11 Dezember 2009 · 18:57

Hee ziet er top uit die site!!

maar ik blijf op de een of andere reden niet goed ingelogd.... als ik bijv. naar mijn mepowder pagina ga dan ben ik uitgelogd en als ik dan vervolgens weer naar het forum ga dan ben ik weer wel ingelogd....

Welke browser gebruik je? Denk dat het misschien met een caching-issue te maken kan hebben.
    You ski? wePowder!
  • ThijsKennis
    Expert
    ThijsKennis op 11 Dezember 2009 · 19:43
    Ziet er tof uit! Alleen oogt het forum en inlog enorm gedateerd! Is dat een van de dingen waar aan gewerkt word? Het oude forum was een stuk prettiger vond ik ;D
    Pow!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 11 Dezember 2009 · 19:52

Ziet er tof uit! Alleen oogt het forum en inlog enorm gedateerd! Is dat een van de dingen waar aan gewerkt word? Het oude forum was een stuk prettiger vond ik ;D

Dat is een van de dingen waar nog aan gewerkt wordt. Moet wel zeggen dat het niet heel hoog op de prio-lijst staat 😉 (betere integratie met de rest van de site, geen rare pm's meer hebben en crossbrowser compatible zijn waren de belangrijkste redenen om over te gaan naar nieuwe forumsoftware)
    You ski? wePowder!
  • Fons
    Tourist
    Fons op 11 Dezember 2009 · 19:53
    Hmm, dat lijkt me een kwestie van google maps. Maar volgens mij zit je wel op de goede locatie, toch?
    [/quote]

@Bart: locatie is nu het dorpje in het dal. Hij pakt wel de juiste regio, lawineberichten etc, dus dat gaat goed.
    Geweldig trouwens die applicatie!

• ThijsKennis
    Expert
    ThijsKennis op 11 Dezember 2009 · 20:17
    Okee! Ja het forum werkt wel lekker, en flink snel!😀 Super dit Bart!😀

Ik heb nog wel een suggestie:

Het zou makkelijk zijn als je simpelweg je status aan zou kunnen klikken om een nieuwe statusupdate in te voeren. Op die manier hoef je niet eerst helemaal naar Mijn Status om een nieuwe status te posten. Ik denk dat op die manier het veel meer gebruikt zal worden. Misschien wat voor Wepowder 3.0😉

Daarnaast zou het handig zijn als het Wepowder logo weer naar de homepage zou linken!

Anyway, keep up the good work!😀
    Pow!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 11 Dezember 2009 · 20:21
    Die status-update gaan we nog toegankelijker maken. Logo als home komt er ook aan.
    You ski? wePowder!
  • Jaap
    Tourist
    Jaap op 11 Dezember 2009 · 20:47
    Kan even nergens meer vinden hoe ik mijn flickr galerij moet koppelen. Welke tag was het ook alweer?
    For cryin' out loud...
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 11 Dezember 2009 · 20:55

Kan even nergens meer vinden hoe ik mijn flickr galerij moet koppelen. Welke tag was het ook alweer?

Die functionaliteit moet nog worden overgezet.. nog heel ff geduld daarvoor.
    You ski? wePowder!
  • poling
    Beginner
    poling op 11 Dezember 2009 · 21:07
    wat betekenen die icoontje bij activiteit?
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 11 Dezember 2009 · 21:13
    Nice!
    Maaruh ik weet niet of het aan mijn verbinding ligt, maar het werkt verdomd l-a-n-g-z-a-a-m.....
    en: als ik volgende pagina aanklik kom ik soms in een heel ander topic terecht of zelfs op een andere website??

• pauldob
    Advanced
    pauldob op 11 Dezember 2009 · 22:23
    @nickey: dat probleem had ik ook. Volgens mij zit het zo: links onder kun je in de pagina's van het topic bladeren en rechts naar het volgende (of vorige) topic.
    Is even wennen, maar ziet er goed uit. Bij mij gaat het trouwens wel snel
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 11 Dezember 2009 · 22:48
    @Bart : Heb WePowder Lines geïnstalleerd samen met Adobe AIR, maar het programma crasht bij het laden. Ik krjg de foutmelding "Fout tijdens bestand download".
    Ik werk met een MacbookPro onder 10.4

Any ideas?
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 11 Dezember 2009 · 23:01
    D'r zit een fout in het bestand van de Lines.. daar kunnen we helaas pas maandag wat aan doen. Nog heel even geduld dus.
    You ski? wePowder!
  • gillie-o
    Tourist
    gillie-o op 12 Dezember 2009 · 03:15
    same here... "fout tijdens bestand downloaden"
    live to ride, ride to live
  • Steven
    Tourist
    Steven op 12 Dezember 2009 · 08:39
    Ik mis mr green bij de smileys! Soms zeg ik echt iets gemeens, en dan is hij onmisbaar!

En bij de topics die uit 1.0 zijn overgeheveld klopt de lettergrootte niet als iemand de lettertjes heel klein had gemaakt (ook wel fluistermodus genoemd..) die zijn nu Telegraafkop-als-het-over-rekeningrijden-gaat-formaat.
    Powdered by BMB-skis             http://www.bmb-ski.nl
  • WvD
    Beginner
    WvD op 12 Dezember 2009 · 09:04
    Sjiek is miech dat!

Ziet er erg lekke uit mannen! In Chrome tot nu toe geen problemen!
  • Dennnnis
    Beginner
    Dennnnis op 12 Dezember 2009 · 14:47
    Bij het klikken op MeWpowder onderin. Krijg ik 'kan pagina niet vinden'
    sneeuw, pffff
  • robbert
    Advanced
    robbert op 12 Dezember 2009 · 15:33

Bij het klikken op MeWpowder onderin. Krijg ik 'kan pagina niet vinden'

Zelfde bij mij

de site ziet er super uit. Ben benieuwd naar wepoweder lines

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro