Hoe vaak wordt jij aangehouden?

• Vorda
    Tourist
    Vorda op 26 Januar 2010 · 14:11
    Nog nooit, zal wel aan de belgische of zwitserse nummerplaat liggen 😃
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 26 Januar 2010 · 14:30
    Klopt, de Duitsers zijn met de ervaringen die ik heb gehad zeker de meest 'correcte'...
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Dio
    Advanced
    Dio op 26 Januar 2010 · 17:37

[nobbc][img]http://C:\Documents and Settings\Robbert\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\boarden\winter seizoen 2008-2009\Roadtrip Paul 4-8 feb 09[/img][/nobbc]
    Dit is mijn super wagen, ze heet Beppie (Bepski). Tja het is natuurlijk wel de ideale drugs runner auto. Nadeel is wel dat de verwarming het niet doet.

Hola Robbert,
    Je kunt niet rechtstreeks van je eigen harde schijf posten. Het is nl. geen uploaden. Het forum geeft plaatjes weer die elders op het web staan nadat je ze daar hebt geupload. (Bijvoorbeeld je eigen website, flickr, picasa webalbums, 100 andere sites). Door het foto-icoontje in het kader aan te klikken (als je een bericht schrijft) krijg je [nobbc][img][/img][/nobbc] te zien. tussen de [nobbc][img]http:
    ] plak je de url van de locatie waar jouw foto staat en zo wordt je foto in het topic weergegeven.
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • doov
    Advanced
    doov op 26 Januar 2010 · 19:02

nog nooit. maar ik rij dan ook een knappe auto 😉

Ik rij sinds vandaag eigenlijk in een Spyker en wil voortaan sjeik DooV genoemd worden  ;D
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 26 Januar 2010 · 19:34

[quote author=brt link=topic=1108.msg16086#msg16086 date=1264450514]
    nog nooit. maar ik rij dan ook een knappe auto 😉

Ik rij sinds vandaag eigenlijk in een Spyker en wil voortaan sjeik DooV genoemd worden  ;D
    [/quote]

Een Spyker 900 misschien?
    Go to heaven, ski like hell!
  • laupine
    Tourist
    laupine op 27 Januar 2010 · 00:09
    Spyker 9-3 !
    To chase or not to chase, that's the question.
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 27 Januar 2010 · 00:27
    http://www.hankenaar.nl/weblog2/archives/archive_2006-m10.php...

Hier wordt je niet zo vaak mee aangehouden. En als ze je dan toch volgen zet je hem gewoon in zijn 3 en geef je gas ;D
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • Anton
    Tourist
    Anton op 27 Januar 2010 · 09:56

Spyker 9-3 !

Dat is toch eigenlijk een Vectra? 😉
  • doov
    Advanced
    doov op 27 Januar 2010 · 10:18

[quote author=laupine link=topic=1108.msg16194#msg16194 date=1264547366]
    Spyker 9-3 !

Dat is toch eigenlijk een Vectra? 😉
    [/quote]

Ik dacht Ascona  😋
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • BruceSpringskiing
    Tourist
    BruceSpringskiing op 27 Januar 2010 · 14:31
    ligt het niet aan jullie stuurmanskunsten? Wedelbochtjes tussen de witte lijnen
  • robbert
    Advanced
    robbert op 27 Januar 2010 · 15:48
    @ Dio thanks voor de uitleg bij deze dan mijn super wagen, het is net geen spijker of saab
    http://www.flickr.com/photos/roboardic/4308559295/in/set-7215762329477...
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 27 Januar 2010 · 15:58

@ Dio thanks voor de uitleg bij deze dan mijn super wagen, het is net geen spijker of saab
    http://www.flickr.com/photos/roboardic/4308559295/in/set-7215762329477...

bijna goed:  😉
  • robbert
    Advanced
    robbert op 27 Januar 2010 · 16:09
    Aan mijn stuurmanskunsten ligt het denk niet, waarschijnlijjk toch aan mijn smile ;D
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 27 Januar 2010 · 16:33

Aan mijn stuurmanskunsten ligt het denk niet, waarschijnlijjk toch aan mijn smile ;D

Denk het wel ja, ik heb je ook nooit gemogen 😉 volgende keer maar gewoon met de bacotrein naar Noorwegen 😃

Zullen we maardag avond weer is gaan kijken of we aangehouden worden, of gaat het nog niet lukken met je pink?
  • barttoorn
    Tourist
    barttoorn op 27 Januar 2010 · 22:49
    yo,

in CH scheelt het als je een mooie verzameling vignetten hebt op je voorruit, dan pikken ze je er niet meer uit bij de grens. Rij inmiddels niet echt meer in een onopvallende wagen, maar wel een waar ze in dit land respect voor hebben, Subaru. Toen ik nog bmw en/of audi reed, vooral in la france wat aangehouden. In Duitsland houden ze er nog wel eens wat na-oorlogse regimes op na, met alles controleren wat los en vast zit. Meestal helpt keurig te woord staan. Ik denk dat je met een auto onder de 5000 euries wel een hogere kans heb op drugsverdenking, while dressed as a pimp (die onderweg is pow te scoren)

Zelfde vraag voor topic kan zijn, hoe vaak word jij geweigerd in kroeg/club/disco omdat je hoofd ze niet aanstaat...
  • GvP
    Tourist
    GvP op 28 Januar 2010 · 09:29
    Een keer aangehouden door de douane in Frankrijk, vreemd genoeg was dit bij een peage ongeveer 200 km voorbij de grens...... Maar goed, we zaten toen met 3 kerels in een oude Renault 19 te vertellen dat we op wintersport gingen met 1 tas achterin waarin 2 flessen (franse wijn) zaten en wat kleding. Wij maar uitleggen dat onze skibagage allemaal in die grote Grand Cherokee met skibox zat die net lachend door reden.....
    to turn is to admit defeat to the mountain
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 28 Januar 2010 · 09:55
    Okee, heb zelf 1x peentjes zitten zweten toen ik onderweg was door Duitsland. Kwamen terug van een weekje Kaunertal en ik had de auto (klein blauwpaars skodaatje) van mijn vriendinnetje bij me. Natuurlijk was ik zo aardig 1 van de gasten zonder vervoer mee terug te nemen - scheelt weer in de kosten - al kwam ik er halverwege achter dat die gast natuurlijk nog wiet bij zich had. Had ie niet ff verteld of weggedaan van tevoren. Gelukkig ook toen niet aangehouden, maar kan je wel zeggen dat ik het arelaxed vond.

Tip voor iedereen: doe wat aan je kleding en style. Ben tot nu toe nog nooit zo aangehouden:
  • Dio
    Advanced
    Dio op 28 Januar 2010 · 10:17
    @barttoorn: Respect Dwing Je Af!

Life is what happens the moment you put your phone away.
  • BruceSpringskiing
    Tourist
    BruceSpringskiing op 28 Januar 2010 · 10:27
    wel handig met zo'n ingebouwde sneeuwschuiver
  • Teon
    Advanced
    Teon op 28 Januar 2010 · 14:09
    Ik (of wij; Richard en Teon) zijn eigenlijk ook nooit aangehouden.

@Robbert: Vorig jaar gaf je zelf de tip om een Oostenrijk-vignetje eens een keer te skippen.
    Nu net terug uit Disentis en prompt worden we bij de grens aangehouden.
    Op het AT-vignet lette hij gelukkig niet en het CH-vignet zat er van 2009 en van 2010.
    Daar kwamen we goed weg dus.

Nu nog wel een andere tip; zorg dat je je papieren lekker in een tasje achterin hebt ofzo.
    Ik begon gelijk te graven in de koffer toen hij er om vroeg, maarja ... dat verursacht Stau ...
    Dus kon gelijk doorrijden.
    Schade. Ernussmarmalade.
  • huib
    Expert
    huib op 28 Januar 2010 · 14:57
    1x in Duitsland reed ik 190 waar het 130 was. Folgen bitte! Beleefde mensen die Duitsers, praatje gemaakt, papieren laten zien, nog even 1 opmerking over de snelheid en ik mocht weer doorrijden. Was wel onderweg voor het werk, dus strak in pak.

1x terug van klimtripje over de ring van Antwerpen met 180 waar het 100 was. Ze konden me slechts meten op 139 dus volgens die agent had ik mazzel. Had ie ook wel weer een puntje! Maar wel auto laten staan, 2km naar de pinautomaat lopen en 275euro aftikken. Zoiets is maar 60euro voor de Belgen, verboden door het Europeesch hof, maar ga jij voor 215euro de gok bij de rechter in België wagen? Verder aardige agenten hoor, aan die regels kunnen ze verder ook niets doen.

Verder vorig jaar een keer aangehouden bij de grens bij Basel. Duitsland in dus! Komt daar zo'n 19 jaar oud puistenkoppie in een te groot uniform om mijn paspoort vragen. Dat ligt ergens onder in mijn rugzak, dus dat duurt even. Zeg ik nog dat we toch allemaal EU burgers zijn, blaft ie direkt iets over Zwitserland is geen EU, en de verplichting om bij de grens je paspoort bij de hand te hebben. Anderhalve hersencel en een uniform, wat een lul!
  • rob
    Advanced
    rob op 28 Januar 2010 · 23:04
    Tja, niet aangehouden maar wel een bon na de theorie cursus LII in Den Haag dd 22-11-2009.
    Bij thuiskomst na LII praktijk Disentis lag op op de mat van het CJIB "!@#$%^&*()_"  >😞 57 waar 50 is toegestaan. Tja ze hebben gelijk, maarrrrre ..... ik word daar niet zo gelukkig van.

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro