welke nieuwe merken in de snowcountry store?

• elchico
    Tourist
    elchico op 6 Juni 2010 · 00:00
    nice,

Boarder's:  element, volcom, pickings fam, Bench, Billabong, zimstern, ripcurl, Burton

Babe's : NIKITA, Roxy, Bench.

SKiers: Elan, ziener, seven summits, Atomic, Fischer, Dynafit, Hestra, Bart's,

Toerskiers: Garmont, Dynafit, Pieps, ortovox,

ondergoed: Odlo, Falke,

ook nice o.a.  😉
  • elchico
    Tourist
    elchico op 6 Juni 2010 · 00:08

Ik mis Line heel erg in de Nederlandse Ski winkels. Dus die zou ik volgend jaar er zeker bij willen zien. Line heeft een hoop topski´s die zeker aansluiten op het WePowder publiek, maar aangezien ze hier slecht te krijgen zijn rijden er maar weinig op.

true net als 4front
  • [R]ogier
    Advanced
    [R]ogier op 6 Juni 2010 · 13:05
    ik vind Mammut altijd wel vet spul hebben.
    No risk, no fun...No limit, no life
  • thesnow-plough
    Tourist
    thesnow-plough op 6 Juni 2010 · 22:50
    Veel is al genoemd, maar scotty bob mis ik wel. Wil ik ook een tijdje kopen maar is lastig uit de VS te krijgen. Verder meer telemark- en toergear. Zeker ook de groene one-piece van sweet (vind ik geniaal en wil ik best graag hebben), maar mijn verlanglijstje is al best groot. Daarnaast is een relaxte manier om spullen te kunnen passen ook niet gek misschien in combinatie met lezingen van WePowder of iets dergelijks (en daarnaast ergens op locatie), zodat kleding (en schoenen) wat makkelijker af te nemen is.
    I live for this shit.
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 7 Juni 2010 · 09:33

Veel is al genoemd, maar scotty bob mis ik wel. Wil ik ook een tijdje kopen maar is lastig uit de VS te krijgen. Verder meer telemark- en toergear. Zeker ook de groene one-piece van sweet (vind ik geniaal en wil ik best graag hebben), maar mijn verlanglijstje is al best groot. Daarnaast is een relaxte manier om spullen te kunnen passen ook niet gek misschien in combinatie met lezingen van WePowder of iets dergelijks (en daarnaast ergens op locatie), zodat kleding (en schoenen) wat makkelijker af te nemen is.

check voor Scottybob even Zwerfkei in Woerden. Ben er al een tijdje niet geweest maar zij hadden toen wel wat staan.

Ik ben wel benieuwd hoeveel toer- en telemark materiaal er in NL nu echt verkocht wordt. Ik vroeg laatst aan iemand bij Bever waarom zij geen NTN voerden en kreeg het antwoord dat telemarken haast niet meer verkocht wordt. Dat druist tegen mijn gevoel in dat telemarken juist weer wat hotter wordt.... Wellicht doen meer mensen het maar is bij hen de vervangingscyclus van materiaal niet zo kort.

heb al een aantal keer op t punt gestaan om aan dit forum wat toe te voegen maar wat mij weerhield:
    - er is zoveel exotisch kwijl materiaal, maar hoeveel / vaak heb je iets nodig (zeker als het kwalitatief goed is). Dat maakt inkopen erg lastig en daar valt haast geen magazijn voor aan te leggen.
    - dure spullen wil ik voelen/passen/proeven/keuren. Nu doe ik dat in de Alpen door gewoon ergens binnen te lopen, want als ik de pasvorm van een merk niet ken koop ik het niet online.
    http://verticaldissidents.net
  • doov
    Advanced
    doov op 7 Juni 2010 · 09:57
    Zeal goggles heeft volgens mij ook nog geen vertegenwoordiger in NL.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 7 Juni 2010 · 11:40
    Oeeeh, jaaah. +1. Zo'n bril zoek ik ook nog. Met polariserende én opkleurende glazen. Nice.
  • Erik
    Tourist
    Erik op 7 Juni 2010 · 17:12
    Jon Olsson zoekt nog dealers in europa voor zijn Yniq brilletjes!
    http://www.yniq.se/stores.php

Qua kleding vind ik voor de dames: Roxy en Nikita wel vet!
    Zelf draag ik altijd sessions of orage.
    Verder:
    Helmen; Giro, Bern.
    Goggles; oakley, (oakley frogskin zonnenbril), annon, dragon, yniq.
    Streetwear; line heeft wel vette spullen
    Accessoires; Skullcandy, de headphones zijn fakking chill.
    Ski's; Line, atomic.
    Schoenen; Dalbello, salomon.

Wellicht kan je hier wat mee of brengt het je op ideeën!
    ciao
    EJ
  • chilo
    Tourist
    chilo op 7 Juni 2010 · 20:24

Veel is al genoemd, maar scotty bob mis ik wel. Wil ik ook een tijdje kopen maar is lastig uit de VS te krijgen.

Valt wel mee hoor, je kunt bijvoorbeeld http://www.fromus2eu.nl/ gebruiken. Niet perse goedkoop, maar wel goed. Met vrienden/kennissen mee laten komen is de beste optie natuurlijk. SB's uit de winkel zijn echt inferieur aan de handgemaakte uit Silverton dus bespaar je de moeite en de euro's, spaar desnoods nog ff door of geniet van de 20% zomerkorting die ze nu geven....da's potdomme ruim de Nederlandse BTW!

(Heb zelf de Custom SB Headrush Wavy Gravy, voor de gear-geilers onder ons...en oh....wat zijn ze lekker!!!!!) 8)
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • chilo
    Tourist
    chilo op 7 Juni 2010 · 20:26
    Oh ja, voor Snowcountry: Gewoon doorgaan met Armada en neem er een leuk obscuur merkje bij waardoor je uit de mainstream blijft.  😉
  • Thijzel
    Tourist
    Thijzel op 7 Juni 2010 · 23:11
    Obscure/kleine merkjes blijven ook hoor 😉 Maar er is, ook vanaf Wepowder, behoefte aan de iets minder obscure merken. Die kunnen ook cool zijn 😀.
    Ben afgelopen seizoen b.v. wel fan geworden van Smith http://www.snowcountry.nl/accessoires/helmen-ski-snowboard.html... en http://www.snowcountry.nl/accessoires/skibrillen-goggles.html... . Niet erg obscuur maar wel heel fijn goed! Goggle met turbo fan en helmpje zijn besteld. 

In ieder geval bedankt voor de input allen! Uiteraard is niet alles mogelijk maar we proberen overal serieus naar te kijken. Het is de doelstelling om elk jaar wat meer merken en spullen te gaan leveren.

http://www.snowcountry.nl
  • chilo
    Tourist
    chilo op 8 Juni 2010 · 19:47
    Tja, ik zal wel aan de turbofan moeten, vrees ik. Menig powderchaser heeft mij wel horen vloeken, afgelopen winter....

Hoewel...Adidas met inserts.... 😃
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 9 Juni 2010 · 13:18

Tja, ik zal wel aan de turbofan moeten, vrees ik. Menig powderchaser heeft mij wel horen vloeken, afgelopen winter....

Hoewel...Adidas met inserts.... 😃

of gewoon goedkopere brillen waarbij je traanogen krijgt als je ECHT hard gaat. 😉
  • coen
    Advanced
    coen op 9 Juni 2010 · 20:25
    Wat dachten jullie van Norrøna en Whiteout?? Mooie merken met hippe kleurtjes en technische kwaliteiten!
    Earn your turns...
  • semmel
    Expert
    semmel op 9 Juni 2010 · 21:59

Wat dachten jullie van Norrøna en Whiteout?? Mooie merken met hippe kleurtjes en technische kwaliteiten!

Zeg doen! 😀
    Respect the Mountains..!
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 10 Juni 2010 · 12:16

[quote author=coen link=topic=1225.msg20554#msg20554 date=1276107913]

Zeg doen! 😀
    [/quote]

hier nog 1!!!!
  • Thijzel
    Tourist
    Thijzel op 10 Juni 2010 · 13:24
    Norrøna is zeker heel mooi. Voor komend seizoen hebben we iig Sweet, vergelijkbaar (technisch, felle kleuren en Scandinavisch). We zullen er voor het seizoen daarna eens naar gaan kijken!
  • Thijzel
    Tourist
    Thijzel op 12 Juni 2010 · 12:50
    Over felle kleuren gesproken.. Jammer dat Salomon de nieuwe Conspiracy one piece pas in September/Oktober uitlevert. Had hem deze maand ook wel kunnen gebruiken 😀
  • gillie-o
    Tourist
    gillie-o op 21 Juni 2010 · 23:37
    How about POC? Zeer uitgebreide en hoogwaardige brillen, helmen en nog veel meer protectie.
    live to ride, ride to live
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 22 Juni 2010 · 12:02

How about POC? Zeer uitgebreide en hoogwaardige brillen, helmen en nog veel meer protectie.

Heb je die brillen wel eens gedragen?!
    You ski? wePowder!
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 23 Juni 2010 · 12:39

[quote author=gillie-o link=topic=1225.msg20669#msg20669 date=1277156273]

Heb je die brillen wel eens gedragen?!
    [/quote]

klinkt alsof jij er een duidelijke mening over heb. laat maar horen!
    de helmen vind ik persoonlijk wel mooi maar ze passen mij compleet niet. maar ja, dat is net zoals met schoenen. t is je fit of niet....
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 29 Juni 2010 · 11:52
    Laat ik het erop houden dat ik niet bepaald een fan ben van de goggles.
    You ski? wePowder!
  • jeroenvh
    Beginner
    jeroenvh op 6 August 2010 · 15:06
    ik weet nog wel een leuke ski waarmee je uit de mainstream blijft: Icelantic www.icelanticboards.com. Handmade ski's uit Colorado met onvergelijkbare graphics.

Op het internet (TGR,youtube) krijgen ze zeer goede referenties. Ik ben zelf druk bezig om een ski (Nomad) deze kant uit te krijgen maar ze zijn hier in Europa alleen verkrijgbaar in Oostenrijk en Denemarken. Ik heb begrepen van hun internationale sales dame dat ze op zoek zijn naar een dealer in Nederland.

Misschien wel een pareltje voor de NL markt? 😉

Jeroen
    If we humans are to be defined by anything, it is our curiosity
  • weeman
    Advanced
    weeman op 18 August 2010 · 16:05
    Gaan jullie komend seizoen ook K2 ski's verkopen?
    K2 is wel erg mainstream en er zijn veel retailers, maar ik vind dat ze volgend jaar een erg goede lijn uitbrengen voor poedersneeuw skiërs.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 18 August 2010 · 20:44
    K2 maakt al jaren goede latten voor freeriders...
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • weeman
    Advanced
    weeman op 18 August 2010 · 23:10
    Ja jarenlang melken ze dezelfde modellen met andere kleurtjes uit.
    Dit jaar hebben ze de hele lijn veranderd 😃
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 19 August 2010 · 09:51
    Die moet je dan toch even verder uitleggen? Volgens mij is K2 de afgelopen jaren namelijk behoorlijk innovatief geweest.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • weeman
    Advanced
    weeman op 19 August 2010 · 14:07
    K2 is innovatief geweest en brengt al jaren goede latten uit daar ben ik het mee eens.
    ik heb een beetje overdreven , ik bedoel dat K2 een paar modellen de laatste jaren onveranderd liet (en ik zeg niet dat dit slecht is) :
    K2 PE al jaren , zelfde geld voor de Silencer. Hellbents en Obsethed zijn de laatste 2 jaar onveranderd gebleven.

Mijn punt was eigenlijk : Dat er misschien interesse ligt bij K2 omdat die een geheel veranderde lijn uitbrengen.
    Als je vorig bv Hellbent latjes had , had het geen zin om die van dit jaar te kopen want er zat in principe geen verschil tussen.
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 19 August 2010 · 22:07
    Je kunt het ook zo zien: K2 maakt zulke goede ski's (en dat wordt door het kopende publiek opgemerkt)  dat ze het 2e jaar met alleen een topsheet wissel weer in de verkoop kunnen. Toch is hetgeen ze dan veranderen na die 2 jaar wel echt een innovatie. In een "rustig" jaar zetten ze wel ff een hele ...back lijn neer. Ok daar zitten een paar bekende modellen tussen maar ze zijn niet te beroerd om er een hele collectie van te maken. Ik was 3 jaar geleden in Andorra bij een shop die de hele lijn had. Van kids naar dames, piste, race en factory. Ik had absoluut een doekje voor het kwijlen nodig. Er zijn weinig merken die zo veel topper hebben voortgebracht. Maar wellicht is het voor de shop wel interessant om die types op te nemen die minder aangeboden worden. Een Missbehaved zie je bv erg weinig in de (online) shops.
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • Luns
    Beginner
    Luns op 20 August 2010 · 16:14
    Weet iemand trouwens of Option ermee opgehouden is? Ik rijd al een jaar of 8 Option en ben een groot fan. De site wordt alleen niet meer geupdate en ik kan ook nergens nieuwe modellen vinden. Ook weet ik dat ze vanwege kosten de afgelopen jaren afscheid namen van pro's; waaronder zelfs local kid en supporter van day 1 Sansalone... Over en uit? Rijd ik nu op een collector?

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro