Freeride Film Festival: de laatste 61 kaarten

• Jespervz
    Beginner
    Jespervz op 12 Oktober 2014 · 21:26
    NEEEEEEEEEEEEE 16+
    :'(
    Skileraar bruin Jelmer
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 16 Oktober 2014 · 14:01
    Zie ik het goed, is er nu nog maar één ticket beschikbaar? 😃
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 16 Oktober 2014 · 14:08
    @ffknallen Nee, is nog wel e.e.a. te koop. Bovenste link geeft nog wel voldoende plekken. Maar het gaat wel hard, dat klopt.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 21 Oktober 2014 · 08:24
    Zo, mag ik even zeuren? Ik probeer een kaartje te kopen voor het FFF, krijg eerst: betaal met credit card of ideal, okee, handig, dacht ik nog, kan ik met mijn NL rekening betalen. Vervolgens in het betaal venster is ideal optie verdwenen, waarschijnlijk omdat ik via een Hong Kongese VPN server binnenkom, dus moet ik naar mijn credit card grijpen, dan wordt er doodleuk verteld dat ik binnen tien minuten moet betalen, leuk op zo'n langzame VPN die om de zoveel tijd je eraf gooit, maar goed, we gaan het proberen, en dan zegt ie doodleuk: de betaling is mislukt, er wordt wel geld afgeschreven maar wij kunnen u niet van kaartjes voorzien. PARDON?

Zit er een hacker op de lijn of is Pathe de weg kwijt? Chinese toestanden verdomme!

Ga nu even een mailtje naar Pathe sturen, maar wilde dit even kwijt. Ik snap dat Wepowder hier verder weinig aan kan doen...
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 21 Oktober 2014 · 13:01
    @Dutchess Ik stuur je een PM
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 29 Oktober 2014 · 23:30
    De laatste 80 kaarten zijn nu beschikbaar!

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro