@49 'blog'-beleid... in de zin van?
@Willem2k , jij kreeg dus een blanco pagina als ik je goed begrijp. Tripreports.. kom met hele goede argumenten en ik ga de discussie aan met de heren technici.
@ffKnallen, super dat je er vanuit die bril naar hebt gekeken. Goede tips waar we al mee aan de slag zijn.
@ffKnallen, inzake het lawinebericht. Ik heb even gekeken naar les 4 Vallees (
http://wepowder.nl/playgrounds/lesquatresvallees) en ik geloof dat ik je snap. Je zou graag willen weten in welke lawineregio je precies zit. Toch? We zijn aan het kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Dat staat nog op ons lijstje, maar is van latere zorg omdat er nog geen lawineberichten zijn.
@ieism, hm gaan we naar kijken.
@Rickvd,
* tijd: ja we zitten in de 'fast lane' 😉. We gaan direct naar de tijden kijken.
* all: goed punt. Ga ik bespreken
* zoom: ga ik bespreken met de technici
* uitlijning links: Chrome? Grappig, ik heb dat probleem ook maar de voor de rest niemand op kantoor. We snappen (nog) niet waar het aan ligt.
* menu structuur: in principe komt straks op iedere pagina rechts de top lijst uit de forecast te staan met een link daarnaar toe. Dat moet al helpen. We kijken ook even naar de verdere logica.
* forecast en playgrounds... we gaan proberen de top zoveel lijst uit de forecast opsomming op de forecastmap te plotten. Wordt nu naar gekeken.