Ik ben wel nieuwsgierig naar jullie verzameling. Hier is die van mij:
Favoriet zijn de Radicts.
Als de batterij van de camera geladen is zal ik een beter plaatje posten.
@Aryen heel gaaf die mono's. Waar heb jij die moderne vandaan? Best wel benieuwd om dat museum stuk waar ik nog twee keer per jaar op sta is met pensioen te doen.
@AlexSki Lijkt me heel gezond voor je. 😃 Volgens mij heb je wel belangrijker dingen aan je hoofd. 😉 Aryen op 10 nov 2015 22:21
Ik heb het hier niet over mijn gezondheid 😋
De bovenste 2 gebruik ik nog 😃
Bataleon Disaster voor het korte stuntwerk
Libtech T.Rice voor het betere knal en poederwerk!
Op die bruine Nitro (een oud pro model van MFM, wie kent hem niet) heb ik mijn eerste bochten gezet
De blauwe is een oude GNU, een van de eerste billy goat modellen van Templeton Cummings, legendarische boarder natuurlijk. Dit board heb ik echt maar 2 weken gebruikt.. Het was minstens net zo oud.
@thomas Ik moet wat sparen in de zomer. Een btje afwisseling in de winter is ook niet verkeerd natuurlijk. Je zou de mutsen collectie eens moeten zien. haha.
En ze gaan er doorheen als zoete broodjes.. in de negatieve zin dan. Vergeten hier, je gaat er op zitten, valt er op. 3 per zomer denk ik?
Links een Nidecker 168, zo een waar je in drie bochten de berg afkomt en waarop je zo ongeveer omhoog kan traverseren, maar zodra het terrein minder open wordt toch wat te heftig voor mij, dus gebruik m niet vaak. Wel een heerlijke ragbak als je dan kan raggen.
Daarnaast K2 Zeppelin 156, gebruik ik nog steeds als ik piste ga rijden, dan de sickstick 160, inmiddels echt helemaal slap gereden, heeft me trouw gediend in Japan maar is dringend aan vervanging toe (Dupraz? Korua? Moss? Arbor? kweetetnognie..ik wil graag eerst testen..) en dan rechts mijn prior Khyber split 160 met special wepowder base !
Ze snakken naar de sneeuw..
We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Nu ik toch de boel uit de berging haal voor komend weekend; mijn nog niet zo heel uitgebreide quiver + hovercraft van mijn vriendin om het nog ergens op te laten lijken
@aryen
lekkere one quiver ski .alleen factory mountpoint is wat te ver naar achteren voor mijn smaak, ga ze nog 10-15 mm verhuizen
Ik ski eigelijk vrijwel altijd op die Rangers tegenwoordig.. Met liften zijn die dynafriemels niet ideaal , maar gaat eigelijk ook prima. Denk aan een tweede paar in kindermaat ( 176) ..
we demand rigidly defined areas of doubt and uncertainty !
Antworten
Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.