Sneak preview: custom stijgski..

• poling
    Beginner
    poling op 18 Januar 2012 · 08:39
    had al mn vragen bij die kevlar draad (hoezo kevlar eigenlijk en niet carbon? vanwege vewachte drukspanning?) De krachten die die draad op kan vangen liggen niet in het zelfde vlak als de krachten die de ski te voorduren krijgt op een ijzige ondergrond.
    Heb ook wel eea zitten denken maar kom toch niet echt tot een goede suggestie. Denk dat er weinig andere opties zijn om de ankertjes toch in te sandwichen op een solide manier... Evt zoals eerder geschreven door iets wat alleen aan de zijkanten zit en niet over de hele breedte.
  • fanneige
    Tourist
    fanneige op 18 Januar 2012 · 10:40 Knowledge is limited. Imagination encircles the world
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 18 Januar 2012 · 16:49

2mm hoogte verschil is idd niet veel voor een vel maar ik denk dat die overspanning (witte ruimte tussen vel en ptex/core) die ontstaat zich vult met sneeuw. Ik zou de ptex dan afschuinen. Op zich niet verkeert denk ik als de base een wat holle vorm krijgt. Zal denk meer edge grip geven in ijzige omstandigheden.
    http://verticaldissidents.net

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro