Mede-Wepowderaars in Zürich?

• emistos
    Advanced
    emistos op 1 März 2016 · 15:38
    Ik zit tot in de zomer in het fijne Zürich en bedacht me ineens dat er hier wellicht ook andere Wepowderaars wonen. Het seizoen is gelukkig nog even niet voorbij dus zou graag af en toe in de weekenden er op uit gaan. Dus wie woont er ook in Zürich of kent iemand in Zürich die in de weekenden af en toe wil poederen/touren?
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 1 März 2016 · 16:11
    @emistos Stel je vraag ook even op wePowder.com en/of wePowder.de. Denk dat je daar ook wel wat respons kunt verwachten.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 1 März 2016 · 16:35
    Bern hier, gruessech! Ik ken geen wepowderaars in die regio, maar zit dus een anderhalf uurtje van je vandaan. Mik meestal op het westen of het Berner Oberland (dichterbij) Mijn weekenden zijn helaas vaak bezet, maar wie weet komt er eens een keer dat het midden van Zwitserland aan de beurt is en de aganda's overeen komen?
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • JuraSki
    Advanced
    JuraSki op 1 März 2016 · 18:46
    Bazel hier, ik ben altijd te porren voor een tour of dagje off-piste ski. Tour bv in de buurt van Engelberg. Wil ook graag eens naar Andermatt (ken ik nog niet). Airolo wel, daar is 't ook vaak fijn. Liefst zaterdag voor mij.
  • emistos
    Advanced
    emistos op 1 März 2016 · 21:39
    Kijk! Daar valt misschien af en toe wel wat leuks te regelen. Het middelpunt is voor ons drieën Engelberg dus als er poeder ligt en de tijd het toelaat zal ik zeker even contacten. Dit jaar mag ik gelukkig niet klagen met het aantal dagen wat ik op de ski's heb gestaan maar zou toch dolgraag nog wat daagjes meepakken.

@Arjen, dat is inderdaad een goeie! Ben eigenlijk benieuwd of de Zwitsers dan voor .com of .de gaan, maar kan natuurlijk gewoon op beide een berichtje zetten.
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 1 März 2016 · 21:55
    Zug hier 😃
    keer samen rijden is altijd leuk.
  • Teze
    Tourist
    Teze op 1 März 2016 · 22:33
    Bonjour,

Canton Fribourg 😃

Dagje poeder met Belgen/Nederlanders in Zwitzerland moet er toch eens van komen!
  • Teze
    Tourist
    Teze op 1 März 2016 · 22:44
    @ Viznou @MDA @robbert @bertjebertje @thomas @dave1976 @Daandej

Ben ik nog iemand vergeten?

Dagje poeder ergens centraal in Zwitzerland (of waar het dumpt ?) organiseren?
  • MDA
    Advanced
    MDA op 1 März 2016 · 22:49
    Woohoo.... het grote wepowderaars in CH topic is daar 😀

Neuchatel present! 😃

Wie kiest het gebied en de datum voor de grote meet&greet?
    In tartiflette we trust - Belouga Sandwich FTW
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 1 März 2016 · 23:12

Teze op 1 feb 3456 78:90

@AlexL
    @kanski
    @mennoboermans

Dagje poeder ergens centraal in Zwitzerland (of waar het dumpt ?) organiseren? Teze op 1 mrt 2016 22:44

altijd een leuk idee 😃
  • AlexL
    Beginner
    AlexL op 2 März 2016 · 00:54
    +1 Zug, lijkt me leuk. Zit alleen momenteel helaas meer in Boston dan thuis 😞
  • djmj
    Advanced
    djmj op 2 März 2016 · 05:25

Dagje poeder ergens centraal in Zwitzerland (of waar het dumpt ?) organiseren? Teze op 1 mrt 2016 22:44

Luzern present! (Maar nu ff in Jackson Hole..)
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 2 März 2016 · 09:00

@thomas

Ik ben zeker voor om van alles te (proberen te) organiseren. In de praktijk wordt het dan altijd moeilijk de agenda's naar elkaar toe te krijgen, maar we moeten ergens beginnen! Een PM lijst of email lijst maken lijkt me? Engelberg staat zowiezo op mijn lijstje, zelfs voor een piste dag gewoon om te scouten.
  • thomas
    Tourist
    thomas op 2 März 2016 · 12:39
    @Dutchess, was dat specifiek aan mij gericht? ik snap em niet helemaal 😃
    Maar ik was, en ben helemaal voor.
    Unterengadin present!
    Misschien moet er dan gewoon een datum geprikt worden en mocht het echt heel erg tegenvallen met het weer en de sneeuw, kan het altijd nog verzet worden.
    De laatste week van maart ben ik zowieso vrij en ik kan bijna altijd wel schuiven in mn agenda.
  • Marijnt
    Beginner
    Marijnt op 2 März 2016 · 12:57
  • PaulC
    Beginner
    PaulC op 2 März 2016 · 18:43
    Bazel hier, ik ben altijd te porren voor een tour of dagje off-piste ski. Tour bv in de buurt van Engelberg. Wil ook graag eens naar Andermatt (ken ik nog niet). Airolo wel, daar is 't ook vaak fijn. Liefst zaterdag voor mij. JuraSki op 1 mrt 2016 18:46

Mooi mijzelf ook gespot in Bazel 😀 . Ben laatst wezen Skien in Andermatt, helaas maar 2 uurtjes, iets te laat gearriveerd (oeps), maar prima gebied (voor freeriden). Ben ook altijd te porren voor dagje "skien" .
  • emistos
    Advanced
    emistos op 2 März 2016 · 20:34
    Wow, zo veel meer reacties dan verwacht. Zullen we dit topic open houden om in af te spreken of een nieuwe "Het grote wepowderaars in CH topic" openen?
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 3 März 2016 · 10:46
    Oh, niet goed gekeken, ik dacht dat @Teze de naam @thomas niet genoemd had... heb een bril nodig kennelijk, en koffie!

Wepowderaars all over the place!

Ik denk zelf dat de combinatie 'groot wepowderaars in CH' topic in combinatie met zoiets als datumprikker wel kan werken. Het topic voor de oproepjes -ook van wepowderaars in NL die op CH mikken voor hun poederguerilla bijvoorbeeld- en een agenda waarin we kunnen aangeven wanneer we eropuit kunnen. Als men dat wil natuurlijk.

We kunnen ook zowiezo een weekend waarin velen kunnen afspreken voor een tourtje of zo (ongeacht of morris een alert afgeeft) als een soort wepowderaars in CH meet 'n greet. (Alhoewel... dat kan ook voor een BBQ aan een meer in de zomer.... hmmmmm....... )

Bij interesse, mail me op marijebijl apestaart web punt de en dan maak ik zo'n agenda aan.
  • Teze
    Tourist
    Teze op 3 März 2016 · 19:40
    +1 Zug, lijkt me leuk. Zit alleen momenteel helaas meer in Boston dan thuis 😞 AlexL op 2 mrt 2016 00:54

@AlexL

Klinkt bekend. Ben net terug van Minneapolis en ik zit met periodes ook redelijk veel in het buitenland.
  • kanski
    Elite
    kanski op 4 März 2016 · 20:02
    Hier Valais; Ik hoor het wel... Momenteel is het moeilijk mijn hoofd boven de poeder te houden!
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • Rens
    Advanced
    Rens op 4 März 2016 · 23:39
    Hier Buchs (SG). Ik doe graag mee!
  • DaandeJ
    Advanced
    DaandeJ op 8 März 2016 · 17:56
    Laat maar weten waar en wanneer! Hier Valais overigens... 😉
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 8 März 2016 · 18:29
    @Rens en @DaandeJ : http://wepowder.nl/forum/topic/225293
    Komend weekend dus! (of donderdag of vrijdag met mij een tourtje doen...?)
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 8 März 2016 · 20:13
    Ik ook zoek nog gezelschap voor komende vrijdag.
    Iemand interesse in een tourtje?
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 8 März 2016 · 20:21
    Pm!

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro