domme vraag: zoeken naar topics op het forum

• Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 26 Oktober 2016 · 18:30
    Volgens mij zie ik iets compleet over het hoofd, maar ik kan op de site van wepowder alleen maar naar resorts zoeken. Als ik naar topics wil zoeken, geeft de zoekmachine geen sjoege. Doe ik iets verkeerd? Is het mijn browser? (firefox/apple laptop) Moet ik iets extra intypen? Aan de internetgoden offeren?

@meteomorris @arjen
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • svenk
    Advanced
    svenk op 26 Oktober 2016 · 18:37
    Als ik bij 'zoek' een term op geef, krijg ik 'gewoon' een overzicht van forum topics... Het klopt dat er bij de invoer inderdaad suggesties opkomen voor resorts.
    If in doubt, don't go out!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 26 Oktober 2016 · 21:23
    Dan is het misschien toch mijn browser, of iets in de settings, want als ik zoek op "japan" wat toch een scala aan topics zou moeten opleveren, krijg ik dit:

• Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 26 Oktober 2016 · 21:50
    Ok, is de (settings van) mijn browser. In safari gaat het prima.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 26 Oktober 2016 · 22:00
    Het is je adblocker (ghostery zo te zien), die de zoekresultaten als advertentie ziet omdat ze van Google komen.

Tenminste, dat was het bij mij 😃
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 27 Oktober 2016 · 11:03
    @Dutchess Inmiddels gelukt?
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 27 Oktober 2016 · 11:37
    @Arjen, dank dat je nog even checkt, is inmiddels gelukt. Willem heeft helemaal gelijk, het komt door mijn eigen browser instellingen. Duh. Domme vraag is beantwoord.

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro