zweepslag

• Hermen
    Beginner
    Hermen op 5 Dezember 2016 · 04:53
    afgelopen maandag knapte er een spier in mijn kuit de welbekende zweepslag .
    na een week vol pijn kan ik weer voorzichtig lopen zonder krukken , alleen mijn kuit is nog zo ontzettend dik en ik heb een enorme bloeduitstorting aan mijn voet .
    Iemand enig idee hou ik de zwelling kan laten afnemen , waar de bloeduitstorting aan mijn voet vandaan komt , en hoelang ik niet kan snowboarden ?
    alvast bedankt
  • KrisV
    Beginner
    KrisV op 5 Dezember 2016 · 05:07
    http://www.gezondheid.be/index.cfm?art_id=11690&fuseaction=art...

Misschien een interessant stuk om te lezen. Tegen de zwelling vooral veel coldpacks gebruiken. Hoe lang je niet kan snowboarden hangt er van hoe ernstig de scheur is. Een maand rust zal al een goed begin zijn en hopelijk genoeg.

Veel succes
  • Kip
    Advanced
    Kip op 5 Dezember 2016 · 08:21
    Snowboarders staan vaak in een positie waarbij er veel rek op de kuitspieren komt (met de knieën naar de berg). Hierdoor zul je indien het nog niet 100% genezen is snel last hebben.
    Genezing hangt af van de grote van de scheur. Maar gezien de bloeduitstorting en dat je een aantal dagen met krukken gelopen hebt verwacht ik dat je na 6 weken in het dagelijks leven er weinig meer van merkt en na 8-12 weken weer lekker kunt snowboarden zoals voorheen.
    Voet op en neer bewegen in de lucht (gas geven) kan je helpen de enkel soepel te houden, maar zal ook de zwelling doen afnemen.
    "Skiing is a pure addiction, it probably could be compared to crack"

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro