@Poedertijn , het noboardpad is van
@dutchess en schroef je zo in het 4x4 insertpatroon.
@Aryen , het board is krankzinnig stijf. Wat in mijn ogen juist goed is voor een noboard.(3 lagen hout over de lengte, 1 over de breedte en glas onder de top en de base) Heb het alleen zonder bindingen getest en dat ging, maar ik denk dat met minder tail en minder oppervlakte je betere controle zou hebben.
met bindingen heb ik nog niet getest maar dat moet zeker goed gaan.
@EmileHendrix , ja dat zie je goed. eigenlijk was het idee om met een paar balken met draadeinden de boel aan te trekken, maar toen bleek dat mn layup breder was dan de afstand tussen de draadeinden moest ik wat improviseren. Het lamineren zelf is echter prima gelukt en ik ben overtuigd dat hij over 10 jaar nog steeds niet gedelamineerd is. Bovenop de layup heb ik 2 platen piepschuim gelegd wat erg goed hielp bij eventuele oneffenheden en drukverdeling.
@Haas , De vloerverwarming is niet mijn project. Maar scherp hoor 馃槂
@SportGillie , Ik maak dr nog wel een paar en je mag ze allemaal proberen.
@Bobdeboarder , ik heb een paar vertikaal gelamineerde balken in "fineren" laten zagen bij de lokale houtzagerij in het dal. Op de bandzaag waar ze normaal hele bomen doorheen drukken. Niet vreselijk exact qua dikte, maar het werkt wel.
volgende projekten zijn: nog een stuk of wat snowsurfers en splitsnowsurfers. Dan ga ik met kanten, base en bamboe aan het hobbyen. En als dat allemaal tot een goed eindresultaat komt, ga ik eens aan een wat serieuzere pers beginnen 馃槂 En als er tegen die tijd mensen zijn die wat willen bestellen...