Sharing is Caring: de 2 freeride routes die wij hebben "ontdekt" in Tauplitz, Oostenrijk

• GerritA
    Advanced
    GerritA op 5 Februar 2017 · 01:46
    @arjen @meteomorris is het een goed idee om die route filmpjes op te nemen bij de verschillende plaatsen op de site?
    And snow it is.....
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 5 Februar 2017 · 07:28
    @GerritA Een idee is het zeker. We zullen eens kijken wat we er mee kunnen doen straks in de nieuwe versie van de site, maar het staat niet boven aan de lijst.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Ervine
    Advanced
    Ervine op 5 Februar 2017 · 17:54
    @HenkOneGlove, is de tree run bij Gerlos dan verspoord of is de sneeuw gewoon niet vers genoeg meer?
    deathbyselfiestick.wordpress.com
  • HenkOneGlove
    Advanced
    HenkOneGlove op 5 Februar 2017 · 18:12
    Onderste deel is gras.
    Maar vannacht gaat er wat vallen..
    I left one glove in Pragelato
  • Ervine
    Advanced
    Ervine op 7 Februar 2017 · 11:44
    @HenkOneGlove, ah, voor het onderste deel moet je dus je mountainbike meenemen.

Is het nog wat geworden gisteren of was de sneeuwval niet voldoende om het onderste deel weer speelbaar te maken?
  • HenkOneGlove
    Advanced
    HenkOneGlove op 10 Februar 2017 · 18:10
    @Ervine
    Vandaag een heerlijke boswandeling gehad..
  • HenkOneGlove
    Advanced
    HenkOneGlove op 10 Februar 2017 · 18:58
  • Ervine
    Advanced
    Ervine op 11 Februar 2017 · 20:39
    Holy shit @HenkOneGlove, zelfs hier in Nederland ligt nu meer sneeuw :S

Wat een verschil met 3 weken geleden!

Voor degenen die dit lezen en zich afvragen hoe het er 3 weken geleden uitzag, hierbij de video:

Het is weer tijd voor een sneeuwdansje..
  • Ervine
    Advanced
    Ervine op 11 Februar 2017 · 20:48
    @GerritA, ik ga in ieder geval mijn best doen om deze winter in nog een groot aantal resorts deze filmpjes te maken.

Helaas kon ik PA#7 en #8 niet meepakken maar ik wil deze winter van de volgende resorts ook nog tree run videos maken:
    Avoriaz, Chatel, Torgon, Villars sur Ollon, Les Diablerets, Les Marecottes, Champex Lac, Serre Chevalier, Montgenevre, Sestriere, Sauze d'Oulx, Puy St Vincent en Vallouise-Pelvoux.

En als het vannacht hier in Hilversum blijft dumpen dan zet ik morgen ook nog een tree run op de berg van Anna's Hoeve online 😀
  • Ervine
    Advanced
    Ervine op 17 Februar 2017 · 11:23
    Het lijkt erop dat het vandaag ook in Loser-Altaussee gaat sneeuwen. Voor degenen die daar gaan sneeuwhappen dit weekend hierbij het laatste 'tree run tutorial' videotje van Loser-Altaussee:

Hopelijk is het niet te druk op de verkeers-ader door het bos 😉
  • Ervine
    Advanced
    Ervine op 18 März 2017 · 16:09
    PA#11 en #12 bracht ons naar de franse Alpen waar we ook weer een hele berg tree runs hebben kunnen oogsten. Hierbij de eerste video van een tree run in Chatel die altijd vaste prik is wanneer ik in Chatel ben.

Volgende week een tree run tutorial vanuit Avoriaz.
  • HenkOneGlove
    Advanced
    HenkOneGlove op 19 März 2017 · 21:07
    Happy Valley
  • Ervine
    Advanced
    Ervine op 20 März 2017 · 10:06
    @HenkOneGlove, haha, ken jij Happy Valley ook al?! De Happy Valley zoals ik hem ken zit aan de andere kant, wanneer je TS de Cornebois omhoog neemt en tussen rode piste 30 en 32 off-piste gaat. Voor jou ook?

De tree run in de video vind je links van rode piste 28.
  • HenkOneGlove
    Advanced
    HenkOneGlove op 20 März 2017 · 15:59
    Klopt..zit aan de andere kant. Ik was 2 week geleden nog in Morgins.
  • Ervine
    Advanced
    Ervine op 21 März 2017 · 10:04
    @HenkOneGlove, serieus? Dus jij was ook in Portes du Soleil tijdens PA#12?
  • HenkOneGlove
    Advanced
    HenkOneGlove op 21 März 2017 · 13:23
    @Ervine vanaf 7 maart voor goede sneeuw net te laat.
  • Ervine
    Advanced
    Ervine op 22 März 2017 · 13:14
    @HenkOneGlove, maar heb je 7 Maart ook kunnen boarden of kwam je toen pas aan? Want 7 Maart was een heerlijke 'free-refill' dag.

In ieder geval heb je de ochtend van 8 Maart kunnen meepakken voordat het begon te regenen 😉
  • ThijsBriggeman
    Beginner
    ThijsBriggeman op 23 März 2017 · 23:50
    @ervine ik was van 27 feb tm 5 maart ook in PdS. Vorig jaar ook daar geweest tijdens een PA, maar deze run niet gedaan (wel een hoop anderen want PdS is een Poederparadijs als het echt los gaat). Goed, dit jaar dus deze run ontdekt, zowel vanaf het restaurant als vanaf de piste. Heerlijk poeder pakken op een makkelijke manier! Die gaat mee in de memoires. Leuk om te zien dat anderen er ook zoveel plezier​aan hebben. 😃
  • Ervine
    Advanced
    Ervine op 25 März 2017 · 14:44
    @ThijsBriggeman, Portes du Soleil is inderdaad een Poederparadijs en dan vooral een TreeRunparadijs getuige ook de video over de Lindarets vallei tussen Avoriaz en Chatel die ik net heb geupload op mijn JoeToeb kanaal 😉

Gefilmd op 7 maart 2017 tijdens PA#12

Geniet ervan
  • Ervine
    Advanced
    Ervine op 1 April 2017 · 10:30
    En op de ochtend van 8 Maart hebben we deze bijzondere afdaling gedaan.

Nu mogen jullie allemaal gaan raden waar dit precies is in Portes du Soleil 😉

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro