Tourskies huren

• Tjin
    Tjin op 29 Januar 2017 · 13:52
    Hallo iedereen,

Iemand nog een goede adresje voor het huren van Toerskies?

Vroeger was de Bever het makkelijk adresje, maar die lijkt het niet meer te verhuren. Iemand tips voor verhuurders in Nederland of in Oostenrijk? Ik zat al te kijken naar Sport2000 in Oostenrijk, maar zag bij hun toeskies geen harschijzers of toerschoenen.
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 29 Januar 2017 · 14:00
    Volgens mij heeft Zwerfkei in Woerden goed tour spul te huur. Hebben ook harschijzers. https://www.zwerfkei.nl/service/ski-verhuur
    One step at a time.
  • Raoultn
    Beginner
    Raoultn op 29 Januar 2017 · 17:42
    Ik heb vrienden wel eens horen zeggen dat ze hun tourmateriaal bij Wim Jaquet in Amersfoort gehuurd hadden.

Dynastar mythic 97.

Not sure dus, maar is het proberen waard!
  • dick
    Advanced
    dick op 29 Januar 2017 · 17:58
    Tjin, ik mail altijd naar een lokale skishop. Meeste shops hebben tegenwoordig tourmateriaal.
    --
  • Tjin
    Tjin op 29 Januar 2017 · 20:50
    Dank voor de antwoorden 😃

Zwerfkei had ik ook al gezien, maar zat nog even te kijken of ik nog andere dingen kon vinden. Niet echt om de hoek en met bever die het niet meer doet, misschien top drukte daar. Van de week even bellen denk ik.

Lokale Sport 2000 heb ik al een mail gestuurd.
  • PaulJ
    Advanced
    PaulJ op 29 Januar 2017 · 21:35
    @Tjin, naar welk gebied ga je? Misschien kunnen sommigen op basis van die info je verder adviseren
    Discover the unknown
  • Tjin
    Tjin op 29 Januar 2017 · 23:05
    Ik ga naar het Grosses Walsertal, Oostenrijk .
  • stef
    Advanced
    stef op 30 Januar 2017 · 08:30
    Iets verderop in Schoppernau kan je toerski's huren bij de gondelbaan.
  • joep_3582930
    joep_3582930 op 30 Januar 2017 · 16:52
    Bever verhuurt nog wel, het wordt alleen niet meer gecommuniceerd via de website om de verhuur wat klein te houden. Gewoon even bellen met desbetreffende filiaal dus!
  • Roland
    Beginner
    Roland op 30 Januar 2017 · 17:27
    Outdoor & travel outfitters is een goeie. Zitten in Roosendaal (Noord-Brabant).
  • ieism
    Tourist
    ieism op 3 Februar 2017 · 13:51
    Basecamp Den Haag heeft g3 carbon en van die gillend lichte Arc teryx boots in de verhuur. Leuk om je vrienden gek te maken ook..
    splitfest.nl
  • Tjin
    Tjin op 3 Februar 2017 · 14:04
    Basecamp Den Haag heeft g3 carbon en van die gillend lichte Arc teryx boots in de verhuur. Leuk om je vrienden gek te maken ook.. ieism op 3 feb 2017 13:51

Inmiddels al een reservering bij de Bever geregeld en zelfs al de huurschoen mogen proberen (super comfortabel verdomme, nu wil ik weer schoenen kopen). Dus Basecamp heeft verhuur van hun skies ook verstopt? Want ik kon het echt niet vinden op hun website.

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro