la grave of st anton

• noltygeijssen
    noltygeijssen op 2 März 2017 · 12:08
    wij wouden zondag de poeder ingaan we twijfelen alleen of we naar la grave of st anton moeten gaan.

wat zouden jullie kiezen?
  • ieism
    Tourist
    ieism op 2 März 2017 · 12:14
    splitfest.nl
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 2 März 2017 · 12:27
    Ik zou er niet heel lang over moeten twijfelen!
  • noltygeijssen
    noltygeijssen op 2 März 2017 · 12:38
    nou vertel?
  • FrankvDelden
    Beginner
    FrankvDelden op 2 März 2017 · 12:55
    Afhankelijk van wat je zoekt.

La Grave is geen skiresort. La Grave is hoog alpine terrein met alle bijbehorende risico's. Gletsjerspleten, lawines, bevroren watervallen, sneeuw die varieert van poeder tot hardpack tot ijs in een enkele run, rotsen etc. La Grave kent (de kleine pistes op de gletsjer daargelaten) geen pistes, maar enkel off-piste. Serieuze off-piste in vele gevallen, waar het volgen van willekeurige sporen je in serieuze problemen kan brengen.
    http://wepowder.nl/playgrounds/la-grave

St Anton is wel gewoon een "normaal" ski resort
    Follow me on: https://instagram.com/frankvdelden/
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 2 März 2017 · 13:02
    St Anton is veel te druk, La Grave (met gids, of heel goed weten wat je doet) is echt goed, een totaal andere ervaring dat St anton.
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 2 März 2017 · 19:16
    LOL @ieism

Als ik zondag poeder zou zoeken, zou het zijn waar zaterdag niet (te) veel wind zou zijn, en de dump van zondag niet teveel vers brengt ivm kritische neusneemenge. Maw, geen Sankt Anton en ook geen La Grave.
    It's all about the turns duuuuuude!
  • JeWeDe
    Advanced
    JeWeDe op 2 März 2017 · 19:34
    Even off topic,

@ieism, dat plaatje is ook van toepassing op dat pasport van jou.. 0 klimmen?
  • ieism
    Tourist
    ieism op 2 März 2017 · 20:10
    Even off topic,

@ieism, dat plaatje is ook van toepassing op dat pasport van jou.. 0 klimmen? JeWeDe op 2 mrt 2017 19:34

Anders staat het zo profi 😃 dan gaan mensen denken dat ik er verstand van heb enzo.
    splitfest.nl

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro