Gezocht Venitex handschoenen!

• BigLepowski
    Advanced
    BigLepowski op 27 September 2017 · 00:14
    Hee boys & girls,

Heeft iemand nog een paar Venitex handschoenen (met of zonder WP trampstamp) liggen? Maat 10 of 11.

Ik woon sinds vorig jaar in Australie en wil graag een paar kado doen aan skimaatje die ik hier ontmoet heb en verliefd is op mijn paar.

Vertrek vandaag voor 2 weken naar NL dus zou eventueel kunnen ophalen.

Dank is groot!

Max
  • Mars
    Tourist
    Mars op 27 September 2017 · 07:49
    Ik heb nog een paar nieuwe maat 10 liggen. Met WP logo en met wax behandeld. Maar niet gebruikt.

Dan krijg je er een tweede paar bij. Zonder isolatie, voor te toeren of klimmen of zo. Maar wel met wax behandeld.

Stuur maar een Pb als er interesse is.
  • Timsen91
    Beginner
    Timsen91 op 5 Oktober 2018 · 20:58
    Herleven erin. Ik zoek namelijk ook weer een setje handschoenen, de huidige zijn kapot gegaan aan onderkant. Iemand een linkje met betrouwbare verkoopsite?
  • maatuh
    Tourist
    maatuh op 6 Oktober 2018 · 07:57
    Zelf heb ik geen ervaring met de site, maar snowshepherd.co.uk biedt oa de venitex gloves aan.
  • Mars
    Tourist
    Mars op 6 Oktober 2018 · 09:27
    Snowshepherd bied de inderdaad al sinds jaar en dag aan.
    Daarnaast zijn de Delta Plus/Venitex handschoenen ook op de Engelse Ebay te koop. De verkoper is http://www.ebaystores.de/Tiger-Safety-Store. Maar de gevoerde staan er nog niet op. Het moeten waarschijnlijk eerst gaan vriezen voor ze die weer aanbieden.

Ik heb dat paar van de post hier boven nog liggen. Ze zijn mij iets te klein. Dus als iemand ze wil overnemen even een pb sturen.
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 6 Oktober 2018 · 19:35
  • Mars
    Tourist
    Mars op 13 Oktober 2018 · 11:15
    Ik heb dat paar van de post hier boven nog liggen. Ze zijn mij iets te klein. Dus als iemand ze wil overnemen even een pb sturen.
    Niet meer beschikbaar. Ze zijn naar een andere Wepowderaar gegaan.

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro