Nieuwe wepowder: bugs, requests en meer

• Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 18 Oktober 2017 · 09:30
    Ik weet niet of het een bug is of dat jullie die content gewoon niet meer gebruiken, maar ik kan de gebiedsbeschrijving niet meer vinden? Die vond ik altijd wel handig om snel even te checken of een gebied potentieel interessant was bij de voorspelde omstandigheden.

[Edit] Waarschijnlijk heel persoonlijk, maar ik ben sowieso nog niet echt sold op die eindeloze tabellen met nummertjes. Misschien dat ik er na de eerste PA's anders over denk, maar voorlopig betwijfel ik of ze me nou écht wijzer maken.
    *Nachricht bearbeitet durch Willem2k op 18 Okt 2017 09:36 (31% bewerkt)
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • BASC
    Advanced
    BASC op 18 Oktober 2017 · 09:48
    Zijn alle routes ook ge-update?
    Ik kijk bijvoorbeeld bij Kirchberg en er staat nog maar 1 route.. (wepowder Pro)
    First Tours
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 18 Oktober 2017 · 09:55
    @Willem2k De gebiedsbeschrijvingen zijn inderdaad van de site af. We zijn al deze content aan het verzamelen en zullen we tzt op een andere manier weer publiceren.

@3zel Ja, we bieden enkel de weerdata voor de Alpen (en de Jura en een deel van de Abruzzo aan). Dit is weer 98% van de bezoekers voor kwam namelijk. Je kunt in de searchbox bovenaan de regio intypen die je wilt zien, zoals Graubunden of Zwitserland. Dan kom je direct op die pagina's.

@all: Bedankt voor jullie feedback alvast. Keep it coming!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • freek
    Beginner
    freek op 18 Oktober 2017 · 10:09
    Hoi!

Inloggen via Facebook levert direct een 404 error op..
    Vervolgens log ik in met emailadres en verkeerd wachtwoord en krijg ik doodleuk de melding: bedankt voor het registeren!
    Je krijgt 7 dagen pro membership gratis... vervolgens ben ik gewoon ingelogd en kan ik bij mij profielsettings..... best een beetje vreemd.

En inderdaad, reacties in forum lijken verre van chronologisch te staan 😃
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 18 Oktober 2017 · 10:19
    @arjen
    Ja, we bieden enkel de weerdata voor de Alpen (en de Jura en een deel van de Abruzzo aan). Dit is weer 98% van de bezoekers voor kwam namelijk.
    Dat begrijp ik. Maar alle info ivm de gebieden in Amerika is bijvoorbeeld niet meer te raadplegen, idem als de info van playgrounds.

'Je kunt in de searchbox bovenaan de regio intypen die je wilt zien, zoals Graubunden of Zwitserland. Dan kom je direct op die pagina's.
    Dit werkt niet.

*Nachricht bearbeitet durch 3zel op 18 Okt 2017 10:20
    knowledge is powder
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 18 Oktober 2017 · 10:27
    kreeg net een mail over een reactie op een topic

Hey freerider!

Er is een nieuwe comment in "Een speciaal bier? Deel hem hier. Het grote speciaalbier topic".

Groeten,
    wepowder

Echter is er geen reactie in het topic geplaatst, en staat die ook niet op de homepage
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 18 Oktober 2017 · 11:11
    De splitsing van gebieden zoeken en de 'overige' search is wat mij betreft ook geen verbetering trouwens.
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Niekbeijneveld
    Niekbeijneveld op 18 Oktober 2017 · 11:28
    Als je via de telefoon inlogt (Samsung Galaxy S7), krijg ik een cadeau voor het aanmelden! Alleen het scherm wat mij dat verteld gaat op geen enkele manier uit beeld!
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 18 Oktober 2017 · 11:53
    Dit sticky topic staat niet bovenaan de lijst in het forumoverzicht... Werkt nog niet echt als 'sticky' dus.
    gigiski.com | deskiclub.nl
  • Raoultn
    Beginner
    Raoultn op 18 Oktober 2017 · 11:59
    Via de Route tool e.a. proberen uit te zoeken bijv in Fieberbrun. Wanneer je op de kaart op de route drukt voor meer informatie wordt je doorverwezen naar de verkeerde pagina en blijven de velden met hoogte, lengte e.d. leeg.

Bijvoorbeeld: http://wepowder.com/nl/saalbach-hinterglemm-leogang-fieberbrunn/routes... geeft een landkaart van de alpen met daarboven:
    Home>> Austria>> Tirol>> Rosshütte . Geld overigens voor alle routes uit dit gebied. Ze verwijzen allemaal naar de Rosshutte.

Voor val d'isere ook getest, daar werkt het wel.

• Raoultn
    Beginner
    Raoultn op 18 Oktober 2017 · 12:07
    In de routes-tool in Fieberbrunn wordt je wanneer je op een route klikt fout doorverwezen. Ik kom op een landkaart van de alpen met daarboven:
    Home>> Austria >> Tirol>> Rosshütte ipv bij de route. Geldt denk ik voor alle routes in dit gebied (6 geprobeerd in fieberbrun, 2 in kitzbuhel)
    (voorbeeld link: http://wepowder.com/nl/saalbach-hinterglemm-leogang-fieberbrunn/routes...)

In bijvoorbeeld Val d'isere werkt het wel goed en krijg je detail info (hoogte, lengte etc.)
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 18 Oktober 2017 · 12:32
    Als ik een bericht plaats in het wepowder is live topic, wordt het niet geplaatst!
  • monk
    Beginner
    monk op 18 Oktober 2017 · 12:48
    Leuk ik ga site thuis even goed bekijken! Voor nu alvast: op mobiel werken afbeeldingen niet. Ze zijn allemaal wit inc thumbnails van gebruikers hier op t forum. (iPhone 6, iOS 11.0.3, zowel safari als chrome).
    En een MUST is https op inlog en invul pagina’s (is nu nog http) vooral belangrijk als je op openbare netwerken in kleine skidorpjes wilt inloggen.
  • A_Baquer
    Beginner
    A_Baquer op 18 Oktober 2017 · 13:07
    Site ziet er goed uit! Mooie nieuwe info beschikbaar
    maarrr... Het lukt me niet om een PB te sturen. IE stuurt me naar mijn eigen profiel, Iphone SE doet niets.
  • Rene
    Beginner
    Rene op 18 Oktober 2017 · 13:25
    @3zel dus dit werkt bij jou niet?

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 18 Oktober 2017 · 13:35
    Leuk ik ga site thuis even goed bekijken! Voor nu alvast: op mobiel werken afbeeldingen niet. Ze zijn allemaal wit inc thumbnails van gebruikers hier op t forum. (iPhone 6, iOS 11.0.3, zowel safari als chrome).
    En een MUST is https op inlog en invul pagina’s (is nu nog http) vooral belangrijk als je op openbare netwerken in kleine skidorpjes wilt inloggen. monk op 18 okt 2017 12:48

Eens, denk dat dat wel een prio 1 mag zijn ipv afbeeldingen of routes of berichten in chronologische volgorde.
    @Rene, als je wilt kan ik evt helpen
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 18 Oktober 2017 · 13:36
    @ffKnallen : Een redelijke hidden feature, maar als je in de overzichtslijst op de bestemming klikt, klapt zich direct veel meer info van de betreffende bestemming open. Hier vind je ook meteen de 0-graden grens en de info voor de komende 6 dagen. Ik ga er nog even over denken hoe we dit duidelijker kunnen maken.
    Er is veel informatie toegevoegd wanneer je doorklikt, erg nice!!

En ik vind het ook erg positief dat je een aantal gebieden als favoriet kunt markeren en zo in de gaten kunt houden.
    Maar toch mis ik in de grote tabel bij de forecast de informatie die in de versie van afgelopen seizoen te vinden was! Tijdens een roadtrip wil je snel op je mobiel zien waar wat te halen valt en waar je beter weg kunt blijven. En wind, sneeuwhoogte en hoogte meters binnen een gebied zijn daarin voor mij en ik hoop velen belangrijke indicatie (naast de centimeters) om te beslissen waar je heen gaat. Dus ik hoop dat je de info van de versie van vorig seizoen kunt integreren. Als ik mijn telefoon bijv. in landscape hou dan is er genoeg plek op het beeld beschikbaar om meer info kwijt te kunnen.

Welke IE gebruik je als ik vragen mag? Want in 11 en Edge hebben we het op een ontzettend trage windows laptop getest en alle functies werkte naar behoren.

In IE 11 werkt de forecast niet (blijft het laden gifje weergeven) en de profiel knop werkt niet, komt geen layover menu tevoorschijn. Forum werkt wel gewoon. En je hebt gelijk, de performance is prima, denk dat ik gister op een moment keek dat jullie nog met het updaten van de site bezig waren ofzo.
  • ardt
    Advanced
    ardt op 18 Oktober 2017 · 13:43
    Ik weet niet of het een bug is of dat jullie die content gewoon niet meer gebruiken, maar ik kan de gebiedsbeschrijving niet meer vinden? Die vond ik altijd wel handig om snel even te checken of een gebied potentieel interessant was bij de voorspelde omstandigheden.

[Edit] Waarschijnlijk heel persoonlijk, maar ik ben sowieso nog niet echt sold op die eindeloze tabellen met nummertjes. Misschien dat ik er na de eerste PA's anders over denk, maar voorlopig betwijfel ik of ze me nou écht wijzer maken.Willem2k op 18 okt 2017 09:30

Het ontbreken van de beschrijvingen was het eerste dat me opviel. Gelukkig heb ik het boek nog.
    En de tabellen. Op de mobiele versie dacht ik bij het CBS aangekomen te zijn 😃

Bij sneeuwverachting staan Top, Midden station en Dal in één kolom. Ik moest even zoeken hoe ik die moet interpreteren. Blijkbaar niet als een gestapelde kolomgrafiek zoals we uit Excel gewend zijn (dan zou in het dal de meeste sneeuw vallen). Wat is het getal eronder? Cumulatief aantal centimeter per 24 uur? Op welke hoogte?

@Niekbeijneveld scherm draaien, dan verschijnt er een kruisje rechtsboven.
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 18 Oktober 2017 · 13:44
    De kleuren in de taart van het freeride paspoort worden niet juist weergegeven in de Engelstalige versie.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 18 Oktober 2017 · 13:51
    *Alle berichten in een topic staan weer op de juiste volgorde
    *Verder werken alle registratie en wachtwoord vergeten mails etc weer naar behoren.

Blijf maar doorkomen met de feedback! Dank allen!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Raoultn
    Beginner
    Raoultn op 18 Oktober 2017 · 14:28
    In de routes-tool in Fieberbrunn wordt je wanneer je op een route klikt fout doorverwezen. Ik kom op een landkaart van de alpen met daarboven:
    Home>> Austria >> Tirol>> Rosshütte ipv bij de route. Geldt denk ik voor alle routes in dit gebied (6 geprobeerd in fieberbrun, 2 in kitzbuhel)
    (voorbeeld link: http://wepowder.com/nl/saalbach-hinterglemm-leogang-fieberbrunn/routes...)

In bijvoorbeeld Val d'isere werkt het wel goed en krijg je detail info (hoogte, lengte etc.)
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 18 Oktober 2017 · 14:54
    @3zel dus dit werkt bij jou niet?

Rene op 18 okt 2017 13:25

nope. Hij geeft ook geen voorbeelden voor combinaties die mogelijk zijn wanneer ik bijvoorbeeld 'gr' van graubunden intyp
    windows 10 entreprise
    microsoft edge
    knowledge is powder
  • Marijnt
    Beginner
    Marijnt op 18 Oktober 2017 · 14:58
    Bij reactie in topic New Gear druk ik op reactie plaatsen, er gebeurt niks zichtbaar, maar reactie wordt wel 2x geplaatst

Aanvullend: hier werkt het wel goed en ga je gelijk naar de geplaatste reactie

En bij edit druk je op bewaar bericht en kom je gelijk bovenaan op de pagina uit, ipv direct bij je eigen reactie
    *Nachricht bearbeitet durch Marijnt op 18 Okt 2017 14:59 (22% bewerkt)
  • Rene
    Beginner
    Rene op 18 Oktober 2017 · 15:07
    @3zel Ah, ik zie het al, IE specifiek probleem. Staat op de lijst! En kleine tip voor als het er straks wèl in werkt: de auto suggest werkt pas vanaf 3 letters 😉
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • outdoorjoy
    Advanced
    outdoorjoy op 18 Oktober 2017 · 15:34
    De links naar de profielen *in* de reactie werken niet voor mij, bvb. @outdoorjoy. Ik kom steeds op een "page not found" uit. Wanneer ik op de naam van een poster klik, werkt het wel, bvb. mijn naam naast de timestamp hierboven. De onderliggende links zijn dan ook verschillend, waarschijnlijk ligt daar de oorzaak?
    *Nachricht bearbeitet durch outdoorjoy op 18 Okt 2017 15:36 (1% bewerkt)
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 18 Oktober 2017 · 18:07
    Fucking vet. Tijdreizen met wepowder zie datum van de post. 20 10 2017.
  • dennispaagman
    Tourist
    dennispaagman op 18 Oktober 2017 · 19:32
    • Veel van de previews zijn kapot op http://wepowder.com/nl/forum/topic/245662
    • Op de homepage bij "jouw favorieten" is er geen mogelijkheid om favorieten te verwijderen, alleen toe te voegen.
    • Als je bij "jouw favorieten" een resort uitklapt en daarna op "done" / "wijzig je favorieten" klikt, verschuiven de hoogtes van de staafdiagrammen van de sneeuwval iets. Heel subtiel verschil.
    • De hoogte van alle weerstations staat op 0m (als ik er van uit moet gaan dat dat de hoogte is, in ieder geval), zie bv: http://wepowder.com/nl/ski-arlberg.

Browser: Chrome 61.0 op OS X 10.13
    *Nachricht bearbeitet durch dennispaagman op 18 Okt 2017 19:51 (16% bewerkt)
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 18 Oktober 2017 · 20:36
    @dennispaagman Thanks, bugs staan op de lijst!
  • dennispaagman
    Tourist
    dennispaagman op 18 Oktober 2017 · 21:56
    Als ik er nog meer tegen kom zal ik ze reporten 😃 ik ben trouwens ook benieuwd in hoeverre het platform vanuit technisch oogpunt gedeeld wordt met wintersporters.nl?
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 19 Oktober 2017 · 15:38
    ik heb nog een bug gevonden, was net eens aan het kijken hoe ik kon betalen voor een pro abbo.
    alle stappen doorgelopen, vervolgens bij de betaal opties terug naar voorgaand menu. Dan heeft hij een melding dat de betaling gelukt is. zonder dat ik een betaling heb gedaan. Daarnaast betalen zonder https:// voelt niet lekker

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro