Minimum temperatuur Arc'teryx Voltair airbag bijgesteld

• Erwin
    Elite
    Erwin op 6 Dezember 2017 · 18:04
    Ik las net dat de minimale gebruikstemperatuur van de Arc'teryx Voltair airbags is bijgesteld. Gebruikstemperatuur moet boven de -20°C liggen. Voorheen was dat -30°C.

Meer info: https://advisory.arcteryx.com/en/voltair-pack
  • kanski
    Elite
    kanski op 6 Dezember 2017 · 19:53
    Brrrr, das nog steeds erg koud!
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • Gaius
    Beginner
    Gaius op 6 Dezember 2017 · 21:47
    Apart voor een Canadees merk. Afgelopen jaar met de Wepowder trip in Canada is de -20 regelmatig aangetikt en meer of zeg je dan minder. Koude tenen kwamen in die week vaak voor 😉
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 7 Dezember 2017 · 00:39
    Brrrr, das nog steeds erg koud!
    kanski op 6 dec 2017 19:53

Gast! 😉 Serieus, bij ons op de gletscher gaat het wel vaker die kant op. Laatst deed mijn telefoon het weer eens niet: "temperature warning, let your phone cool down". Programmeur had blijkbaar verkeerde zinnetje voor te lage temperatuur erin gezet...

Ik wil geen paniek zaaien. Volgens mij is er een redelijke kans dat die airbag het nog steeds doet, maar toch lijkt het mij een raar gevoel om niet helemaal zeker te weten of je airbag het wel gaat doen. Op een andere site raden ze aan de accu in je donsjasje in te pakken...

Vind het wel heel erg cool dat er paar bedrijven zijn die voor zo'n innovatie gaan.
  • kly86
    Advanced
    kly86 op 8 Dezember 2017 · 15:33
    Op écht zot koude dagen kan je om zeker te zijn ook altijd zo'n handwarmer zakje in je rugzak steken, dichtbij de batterij (maar wss best niet er vlak tegen).

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro