Te koop: Splitboard set! Burton freebird 162

• Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 16 Dezember 2017 · 13:31
    Voor weinig beginnen met splitboarden? Dan is dit misschien de deal voor jou! Omdat ie sinds de aanschaf van mn nieuwe split stof staat te verzamelen mag mijn ouwe trouwe Burton Freebrid 162 naar een nieuw baasje.

Het board is compleet met vellen, slider plates, voile hardware (ook de pucks, niet op de foto.) en een set telescoopstokken. Kwestie van je bindingen op de plates schroeven en lopen maar dus!

Het board is niet mooi meer, maar de beschadigingen zijn vooral cosmetisch. Geen core-shots of andere grote reparaties. Het belangrijkste minpunt van de set is dat de plaklaag van de vellen los begint te laten (vooral aan de tail, zie foto's). Een paar simpele tourtjes zitten er zeker nog wel in, maar mocht je meer/verder willen splitten zullen die een keer vervangen moeten worden.

Vraagprijs 250 is euro voor de hele set. Dat lijkt me een nette prijs voor iemand die een keer wil kijken of het splitboarden iets voor hem/haar is. Maar ik vindt het lastig de waarde te bepalen, dus bieden mag. Ophalen in Utrecht (stad).

Meer foto's:

Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • thijssins
    thijssins op 16 Dezember 2017 · 18:21
    Hi willem, ik heb interesse, kan ik je bellen voor meer info? Mijn nummer 06 1808 55 60
    Gr Thijs
    *Nachricht bearbeitet durch thijssins op 16 Dez 2017 18:22 (15% bewerkt)
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 16 Dezember 2017 · 19:17
    Hi willem, ik heb interesse, kan ik je bellen voor meer info? Mijn nummer 06 1808 55 60
    Gr Thijs thijssins op 16 dec 2017 18:21

Dat kan, ik bel/app je morgen even.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 23 Dezember 2017 · 11:59
    Verkocht!

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro