One piece suit ja of nee

• RalfLins
    Beginner
    RalfLins op 5 Januar 2018 · 12:37
    Bergans Myrkdalen Jacket ft. Hafslo pants heeft precies hetzelfde, mega top!
    Life is short, ride a board!
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 5 Januar 2018 · 12:45
    De jas heeft er standaard een zo eentje om af te sluiten (maar niet vast te ritsen).
    Of de broek dat afgebeeldde ding ook standaard heeft is misschien een mooie vraag voor @Mars. Weet wel dat ze 'm ook los verkopen...
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Mars
    Tourist
    Mars op 5 Januar 2018 · 13:31
    Een komplete set bestaat uit 5 delen:

Jas
    Sneeuwvanger
    Broek
    Bib
    Snowskirt

De sneeuwvanger zit standaard bij de jas. Ze heeft drukknopen die op de broek passen. Dat is het snapseal.Ik gebruik de drukknopen zelf nooit.

De bib zit standaard bij de broek. Je kunt ze ook los bestellen https://www.norrona.com/en-GB/products/lofoten/skisnowboard-bib-men/...

Als je de sneeuwvanger en bib los ritst, kun je het snowskirt aan de broek en jas ritsen.

Het snowskirt moet je doorgaans los kopen. https://www.norrona.com/en-GB/products/lofoten/lofoten-spare-part-zip-...
    Maar ik heb ook wel eens aanbeidingen gezien waar ze er bij zit. Even goed navragen dus. Of onderhandelen dat je hem er bij krijgt.

Norrona bied het snowskirt alleen aan in de Lofoten serie. Maar er zijn meer jassen uit andere series met de ritsen.
    Daar past het snowskirt ook op. Je moet kontroleren of de lengte van de rits hetzelfde is. Mogelijk zijn er ook andere broeken waar je de bib af kunt ritsen.

*Nachricht bearbeitet durch Mars op 5 Jan 2018 13:46 (1% bewerkt)
  • Mars
    Tourist
    Mars op 5 Januar 2018 · 13:34

De foto's stonden weer eens verdraait. Is nu opgelost.
    *Nachricht bearbeitet durch Mars op 5 Jan 2018 13:43 (45% bewerkt)
  • ieism
    Tourist
    ieism op 5 Januar 2018 · 14:03
    Super! Bedankt voor de striptease, nu weet ik wat ik moet hebben.
    splitfest.nl
  • Mars
    Tourist
    Mars op 6 Januar 2018 · 16:26

@ieism Op www.ebay-kleinanzeigen.de staan nu diverse nieuwe Lofoten jassen en broeken voor de halve prijs.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 10 Januar 2018 · 12:33
    Kleine update, de Lofoten bib past op de Lyngen broek. Scheelt 1cm, maar werkt perfect.
    Bij de jas zit een standaard vanger met drukknoppen. Aan de broek zit ook een passende extra rits zodat je die zelf ergens aan kan klussen. Heel netjes.
    splitfest.nl

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro