Gentemstick

• SnowRebels
    Advanced
    SnowRebels op 26 Dezember 2017 · 20:54
    Hi all,

Binnenkort wil ik online een Rocket Fish Gentemstick bestellen omdat ik zo stom ben geweest om hem niet aan te schaffen toen ik in Japan was. Omdat de verzendkosten 30000 yen (225 euro) zijn vroeg ik mij af of er misschien nog iemand is die een gentemstick wil kopen. Dan kunnen we misschien de verzendkosten delen. Laat maar weten thanks!
    Groeten,
    Jeroen
    Live your passion!
  • Bono
    Beginner
    Bono op 26 Dezember 2017 · 20:56
    Dat is zeker balen voor je, nu krijg je ook nog de invoerrechten en btw
    *Nachricht bearbeitet durch Bono op 26 Dez 2017 20:58 (61% bewerkt)
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 26 Dezember 2017 · 22:49
    Misschien toch maar een powfinder halen😉
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • Markie
    Advanced
    Markie op 27 Dezember 2017 · 01:24
    Goede planning @snowrebels 😉 Ik was afgelopen januari in de Niseko showroom van Gentem waar ze nog een limited edition Orange (man) Rocket Fish hadden staan, erg mooie shape. Niet gekocht trouwens.
    Je kunt even rondvragen hier of in je vriendenkring of mensen die kant op vliegen deze winter en er eentje voor je retour willen nemen. Scheelt je verzendkosten en invoerrechten/btw(als ze m slim inpakken) maar dan zal je geduld moeten hebben. Succes!
    DRYBOARDS.NL -Dutch designed and handcrafted snowsurfers-
  • Bono
    Beginner
    Bono op 27 Dezember 2017 · 07:49
    Die oranje rocketfish was al uitverkocht, geloof in februari al
  • Fritz Freeride
    Advanced
    Fritz Freeride op 27 Dezember 2017 · 11:10
    wat @vinnie zegt. Veel goede verhalen over de Powfinder157 gehoord : www.powfinder.com van de rest van je gentem- budget pak je nog even een extra poedertrip
    snowfreak & elevated surfer

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro