Jetforce - rood lampje

• Shortie
    Beginner
    Shortie op 7 Januar 2018 · 12:40
    Vorig jaar een jetforce gekocht via Bergzeit. Veel mee geskied en geen problemen mee gehad. In voorbereiding op tripje dat eraan zit te komen haalde ik net de jetforce uit de kast om hem even te testen en weer aan te zetten na zon 8 maanden rust, en tot mijn grote schrik knippert er een rood lampje als ik hem aan zet. Handleiding gevolg en alles geprobeerd (aan/uit, batterij loskoppelen, in de oplader, etc) maar niets helpt, hij blijft knipperen. Weet iemand toevallig waar ik in NL terecht kan voor troubleshooting? MK?
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 7 Januar 2018 · 16:14
    al bij bergzeit geinformeerd? prima ervaringen mee qua service achteraf.
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 7 Januar 2018 · 16:21
    Er is een software update beschikbaar voor een paar types die over dit probleem gaat.
    Door de lange opslagperiode geven sommige tassen een foutmelding.
    Ik weet dat https://www.snowcountry.nl/ ze verkoopt dus ws ook de update kan installeren.
    powpowwowjippiajippieee
  • MvdBrink
    Advanced
    MvdBrink op 7 Januar 2018 · 16:54
    Ik heb hetzelfde "probleem". Waarschijnlijk heb je ook een exemplaar wat een update nodig heeft;

The new software version provides the following improvements:

PERFORMANCE IMPROVEMENTS

System optimization in the areas of system activation, self-test, motor control
    “Storage Mode” function for long-term storage, more than 5 weeks
    (Storage Mode’ function, that when activated will significantly reduce the amount of current the system draws during long term storage, thus reducing the likelihood that long term storage will result in a dead battery)
    GENERAL IMPROVEMENTS + BUG FIXES
    Corrects a bug that will cause the system to display an incorrect state of charge of the battery after long term storage (> 8 months)
    The update is on all systems without a serial number label on the back panel and on all systems with the following serial number on the inside back panel:

All serials ≤ 162480056590
    Serials 163480157217 to 163480157318

We recommend checking all JetForce packs before the season starts and get the latest software version.

Inside a swirling maelstrom of snowflakes, I feel most free
  • BaJan
    Advanced
    BaJan op 8 Januar 2018 · 10:03
    Ik heb ook een Jetforce maar heb dit probleem niet. Wel staat duidelijk op de site van Black Diamond dat er een software update beschikbaar is (https://eu.blackdiamondequipment.com/en_NL/Jetforce-Software-Update-EU...) en dat dit gratis gedaan kan worden bij de volgende adressen (https://eu.blackdiamondequipment.com/on/demandware.static/-/Library-Si...) In Nederland is dat dus de zwerfkei in Woerden. Ik ga van de week daar zelf eens langs om die van mij ook te laten updaten.

Tot nu toe trouwens nooit maar dan ook nooit problemen gehad met de rugzak. En heb hem al heel heel veel gebruikt, mee in het vliegtuig is nooit een probleem en vergeleken met een "gas" rugzak heb je ook altijd (door de mogelijkheid meerdere keren te trekken op een batterij lading) geen gezeur met trek ik wel of trek je niet of zijn er hier wel "re-fills" te krijgen voor mijn rugzak, etc, etc.. Ik heb vaker het probleem dat de mensen waarmee ik skie hem bij mij voor de lol trekken 😃. Afgelopen jaar trouwens in Groenland geskied en daar ook meerdere dagen op de gletsjer geslapen bij -20, de rugzak geeft zelfs daar geen krimp. Met een volledig opgeladen batterij had ik na een paar dagen in die kou nog steeds de mogelijkheid om 2 keer de rugzak te ontplooien.

SUPER systeem.
  • Shortie
    Beginner
    Shortie op 8 Januar 2018 · 10:40
    Dank allen! Had die update nog niet gezien, ga erachter aan. Inderdaad hele fijne rugzak, ook nog geen problemen mee gehad, alleen dit rode lampje nu maar daar schijnt al een oplossing voor te zijn 😃

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro