gesucht: Gezocht: Lawine 3-eenheid & All mountain board (160w+)

• marnixack
    marnixack op 19 Januar 2018 · 00:53
    Ik ben op zoek naar een Lawine 3-eenheid voor mijn komende wintersport. Iets in de richting van een Pieps Sport set zou perfect zijn, heb zelf niet het budget om het helemaal nieuw te kopen.

Daarnaast ben ik ook nog op zoek naar een nieuw boardje. Heb nu een Ride DH2 maar die is wel toe aan vervanging. Ik zou liever een hebben die iets meer freestyle georiënteerd is (ik mis wat flex bij de DH2). Als maat heb ik zeker een wide nodig en 160cm of langer

Als je iets hebt hoor ik het graag!
    Marnix
  • MC*freeride-looi
    Beginner
    MC*freeride-looi op 19 Januar 2018 · 12:34
    Heb een 160w liggen.stuur je email adres door kan ik even foto's door sturen
  • PaulJ
    Advanced
    PaulJ op 19 Januar 2018 · 13:24
    Als je een nieuw board aanschaffen een tijdje uitstelt blijft er ineens wel budget over voor een nieuwe 3-eenheid lijkt me? 😋
    Of net geluk hebben dat iemand een mooie 3-eenheid heeft liggen met een 3 antenne pieper.

#safety-first
    *Nachricht bearbeitet durch PaulJ op 19 Jan 2018 13:24 (3% bewerkt)
    Discover the unknown
  • marnixack
    marnixack op 19 Januar 2018 · 13:45
    Terechte opmerking, maar oude board is zit er doorheen! Uitstellen betekent dus dat ik dit jaar wel een 3-eenheid heb maar geen board om ermee de berg op gaan 😉
  • Marijnt
    Beginner
    Marijnt op 19 Januar 2018 · 14:05
    En 3-eenheid lokaal huren/lenen? Je zal het niet elke dag nodig hebben lijkt mij, tenzij je uiteraard van plan bent elke dag te gaan touren
  • MTV
    Beginner
    MTV op 19 Januar 2018 · 23:47
    Of deze. Prijs is bijna niet te verbeteren, lijkt me. https://www.decathlon.nl/p/lawinepack-schep-sonde-lawinepieper-evo-4/_...
  • tomnunezfinance
    tomnunezfinance op 29 Januar 2018 · 15:06
    Heb je op zoek voor de financiering van opties voor uw bedrijf, nieuwe huisaankoop, bouw, onroerend goed lening, herfinancieren, consolidatie van de schuld, persoonlijke of zakelijke doeleinden? Welkom op de toekomst! Financiering gemaakt gemakkelijk met ons. Neem contact met ons op als wij onze financiële dienst tegen een lage en betaalbare rente van 3% voor lange en korte looptijd ook geïnteresseerd kandidaat moet Contacteer ons voor verdere lening overname procedures op tomnunezfinance@gmail.com
  • karlcarrey27
    karlcarrey27 op 21 Februar 2018 · 23:18
    Met spoed geld nodig? Wij helpen u verder!
    Bent u door de huidige situatie in de problemen geraakt of dreigt u in de problemen te raken?
    Via deze weg geven wij u de mogelijkheid om een nieuwe weg in te slaan.
    Als vermogend persoon voel ik me verplicht mensen die het moeilijk hebben bij te staan en ze een kans te geven. Iedereen verdiend een nieuwe kans en aangezien de overheid het laat afweten, zal het van anderen moeten komen.
    Geen enkel bedrag is te gek voor ons en de looptijd bepalen we in onderling overleg.
    Geen verrassingen, geen extra kosten, maar gewoon de afgesproken bedragen en verder niks.
    Wacht niet langer en reageer op dit bericht. Geef aan welk bedrag u wilt lenen en wij nemen contact met u op om alle mogelijkheden door te nemen. contact met ons op karlcarrey27@gmail.com

Met spoed geld nodig? Wij helpen u verder!
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 22 Februar 2018 · 06:44
    @marnixack, ik heb nog wel een betaalbare drie-eenheid voor je liggen met een BCA Tracker DTS. PM me maar.
  • larryfox2017
    larryfox2017 op 4 Oktober 2018 · 13:57
    24 uur Lening Service bieden een eenvoudige en efficiënte leningendienst voor mensen over de hele wereld op zoek naar leningen. U mag lenen over een periode van 1 tot 25 jaar en een bedrag lenen van £ 2.000 tot £ 50.000.000,00 voor welk doel dan ook. Met een lage rente van 3% op alle delen van de wereld. De applicatie is beschikbaar voor aanvragers die 18 jaar en ouder zijn. Neem voor meer informatie contact op met e-mail: larryfox2017@outlook.com
  • mauritsvanengelenhov
    mauritsvanengelenhov op 9 Oktober 2018 · 12:14
    Toevallig ook nog een airbag nodig? Heb er een te koop (Salewa Verbier Pro 26, als nieuw)

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro