gesucht: Splitboardset

• AlbertdeBruine
    Beginner
    AlbertdeBruine op 19 Januar 2018 · 17:02
    Als ervaren snowboarden/ freerider begin ik steeds meer zin te krijgen om het splitboarden te gaan ontdekken. In februari ga ik naar Alpbach waar je fantastisch kunt touren (met gids). Omdat ik mijn vrouw belooft heb niet nóg een dure hobby erbij te nemen, zoek ik een goed 2e hands setje.

Iemand nog iets leuks liggen? Ik ben 1.88 en weeg 90kg. Mn normale board is een Jones Flagship 164
    *Nachricht bearbeitet durch AlbertdeBruine op 19 Jan 2018 17:03 (1% bewerkt)
  • DaSpike
    Advanced
    DaSpike op 20 Januar 2018 · 17:47
    Sport conrad heeft uitverkoop volgens mij van testmateriaal.
    Vliegen doet geen pijn...
  • tomnunezfinance
    tomnunezfinance op 29 Januar 2018 · 15:06
    Heb je op zoek voor de financiering van opties voor uw bedrijf, nieuwe huisaankoop, bouw, onroerend goed lening, herfinancieren, consolidatie van de schuld, persoonlijke of zakelijke doeleinden? Welkom op de toekomst! Financiering gemaakt gemakkelijk met ons. Neem contact met ons op als wij onze financiële dienst tegen een lage en betaalbare rente van 3% voor lange en korte looptijd ook geïnteresseerd kandidaat moet Contacteer ons voor verdere lening overname procedures op tomnunezfinance@gmail.com
  • Vlokkenfeest
    Advanced
    Vlokkenfeest op 1 Februar 2018 · 09:41
    Ook financiering voor een nieuwe splitboardset?
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 1 Februar 2018 · 09:54
    Heerlijk, Google translate! Ik ben benieuwd naar Tommunez's freeride paspoort.

(Ik heb geen tips wbt het splitboard, sorry. Kijk anders even naar https://splitboardshop.nl Die verkopen en verhuren. Je kan ook eerst huren om te zien welke set up je bevalt)
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Wietze
    Beginner
    Wietze op 2 Februar 2018 · 09:45
    Ik heb vorige maand idd bij sportconrad.de een Völkl xsight gekocht. Gehele set, dus inclusief vellen en Voile setup, is nu maar 500e.

Volgende week uittesten als de omstandigheden goed blijven ^^

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro