Flatland Splitfest Roddeltopic (2019)

• Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 1 November 2018 · 12:52
    Oooh SNAP en toen was het al weer november! De hoogste tijd voor een nieuw Flatland Splitfest roddeltopic!

Wie is er al aan het knutselen, brouwen of bakken geslagen? Wie gaat er dit jaar eindelijk voor die hardboot set-up? Wie gaat er compleet next level en ruilt zijn split in voor sneeuwschoenen en een surfer?!

Feed the stoke en begin maar vast met aftellen! 😀

En voor de liefhebbers nog even wat historisch perspectief:
    2015: http://wepowder.com/nl/forum/topic/98192
    2016: http://wepowder.com/nl/forum/topic/213653
    2017: http://wepowder.com/nl/forum/topic/228677
    2018: https://wepowder.com/nl/forum/topic/249352
    *Nachricht bearbeitet durch Willem2k op 1 Nov 2018 12:53
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 1 November 2018 · 13:32
    Hey Willem, geen calamiteiten meer op bus- en trambaan? ;D

Hier nog geen nieuwe ontwikkelingen te melden. Misschien dit jaar weer eens solidair op de mono mee. Mono rijden schijnt weer helemaal in te zijn, iig in Nederland. 😃
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 1 November 2018 · 14:21
    Ghehe, nee hoor. Stroomt lekker door hier vandaag. 😃

Een monoskiër er bij is wel goed voor de diversiteit, Emile en zn telemarks zijn ook weer van de partij geloof ik. + De meer gebruikelijke skiërs en splitters... Kan allemaal!
    *Nachricht bearbeitet durch Willem2k op 1 Nov 2018 14:22 (2% bewerkt)
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • waingro
    Advanced
    waingro op 1 November 2018 · 14:39
    Klopt het dat het al is uitverkocht?
    AYSABTU - All your stoke are belong to us.
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 1 November 2018 · 15:36
    Keine blaße Ahnung.
    Maar ik heb wel al nieuw ondergoed geknutseld de afgelopen weken.
    Met dank aan het Deense leger en een Poolse dumpshop. True story.
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • KrisL
    Beginner
    KrisL op 1 November 2018 · 16:25
    Ben ik al te laat met aanmelden😉?
    winter is definitely coming!
  • Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 1 November 2018 · 21:33
    Een monoskiër er bij is wel goed voor de diversiteit, Emile en zn telemarks zijn ook weer van de partij geloof ik. + De meer gebruikelijke skiërs en splitters... Kan allemaal!Willem2k op 1 nov 2018 14:21
    Bedoel je niet subsidies in plaats van diversiteit? Die champagne is niet echt gratis hoor.
    *Nachricht bearbeitet durch Dorylus op 1 Nov 2018 21:33 (8% bewerkt)
  • ieism
    Tourist
    ieism op 2 November 2018 · 10:37
    Ik heb van een aardige buitensport fabrikant dit jaar een paar "waiting pants" gekregen.
    Dat is volgens hen een speciale broek die je mee kan nemen als je met splitboarders op pad gaat, zodat je billen niet koud worden als je op de top heel lang moet wachten todat iedereen boven en eindelijk klaar is om af te dalen. 😃

splitfest.nl
  • tellie-G
    Expert
    tellie-G op 2 November 2018 · 13:58
    Ik heb van een aardige buitensport fabrikant dit jaar een paar "waiting pants" gekregen.
    Dat is volgens hen een speciale broek die je mee kan nemen als je met splitboarders op pad gaat, zodat je billen niet koud worden als je op de top heel lang moet wachten todat iedereen boven en eindelijk klaar is om af te dalen. 😃

die zijn toch voor van die ski race mensen in piemelpakken?? 😋

ieism op 2 nov 2018 10:37
    (gravity) I fought the law but the law won...
  • DaSpike
    Advanced
    DaSpike op 2 November 2018 · 16:00

juist ja, met splitboarders op pad gaat... en moet wachten tot die lui hun board in elkaar hebben geknutseld 😃
    Vliegen doet geen pijn...
  • markindealpen
    Advanced
    markindealpen op 2 November 2018 · 16:12

juist ja, met splitboarders op pad gaat... en moet wachten tot die lui hun board in elkaar hebben geknutseld 😃DaSpike op 2 nov 2018 16:00

je hoeft niet mee hé 😃
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 2 November 2018 · 16:33
    @ieism is altijd zo retesnel met ombouwen dat ik hem ervan verdenk zijn splitboardkanten gewoon van lijm te hebben voorzien. Hij hoeft helemaal niet te clippen/ schroeven/ bindingen omzetten, hij plakt het gewoon in één beweging aan elkaar!

(PS: een paar skieërs mee is altijd handig. Die kunnen dan even de lijn/ cliff checken voor ons en dan gewoon terug klunen als het niet te doen blijkt. Superhandig, van die splitboardassistenten...)
    *Nachricht bearbeitet durch Dutchess op 2 Nov 2018 16:35 (27% bewerkt)
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • ieism
    Tourist
    ieism op 2 November 2018 · 17:19

die zijn toch voor van die ski race mensen in piemelpakken?? 😋

tellie-G op 2 nov 2018 13:58

Die hadden ze niet, dus daar ben ik nog voor aan het sparen..
    Het schijnt dat ze het in Noorwegen al gewoon zonder piemelpak dragen. Iemand moet de trend setten toch?
    splitfest.nl
  • DaSpike
    Advanced
    DaSpike op 2 November 2018 · 21:38

je hoeft niet mee hé 😃markindealpen op 2 nov 2018 16:12

Een beetje leedvermaak is altijd wel zo leuk😁. Maar ik stap graag weer omhoog zodat jullie veilig naar beneden komen.
  • Haas
    Expert
    Haas op 3 November 2018 · 12:09
    FFF was gisteren weer top! We hebben daar ook onze nieuwe boards gepresenteerd. Allemaal hardstikke leuk en goed natuurlijk maar waar blijft het Powfinder splitboard is een vraag die we vaak krijgen. Ik heb onlangs uitgebreid met @ieism en ook met @erwinheeres van gedachten gewisseld over een paar tech details (thx nog daarvoor ivar!) Die ik nog helder wilde krijgen.
    Lang verhaal kort: We hopen vurig dat onze eerste split samples ergens in januari uit de pers komen. Er kan dan getest worden. wellicht zelfs op ' t splitfest. I'll keep u posted!
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 3 November 2018 · 23:59
    FFF was gisteren weer top! We hebben daar ook onze nieuwe boards gepresenteerd. Allemaal hardstikke leuk en goed natuurlijk maar waar blijft het Powfinder splitboard is een vraag die we vaak krijgen. Ik heb onlangs uitgebreid met @ieism en ook met @erwinheeres van gedachten gewisseld over een paar tech details (thx nog daarvoor ivar!) Die ik nog helder wilde krijgen.
    Lang verhaal kort: We hopen vurig dat onze eerste split samples ergens in januari uit de pers komen. Er kan dan getest worden. wellicht zelfs op ' t splitfest. I'll keep u posted!Haas op 3 nov 2018 12:09

Aangemeld als tester!😎
    Live to ride, ride to live
  • markindealpen
    Advanced
    markindealpen op 4 November 2018 · 09:25
    @Haas In welke maat komt die split er eigenlijk?
  • Haas
    Expert
    Haas op 4 November 2018 · 09:32
    @Haas In welke maat komt die split er eigenlijk?markindealpen op 4 nov 2018 09:25

Het ontwerp zoals het er nu ligt is een splitversie van onze solid 157 morris signature. Het wordt dan ook een split snow surf style board.
  • Haas
    Expert
    Haas op 4 November 2018 · 09:37
    @SportGillie
    Je staat genoteerd.
    En aangemeld als tester 😉

*Nachricht bearbeitet durch Haas op 4 Nov 2018 09:41 (64% bewerkt)
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 5 November 2018 · 09:58
    @Haas Als er ook eentje staat bij SSC praktijk in februari, mag je mij ook noteren als tester 😉
    Ben al erg blij met de solid versie.
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • tellie-G
    Expert
    tellie-G op 5 November 2018 · 12:11
    @Haas In welke maat komt die split er eigenlijk?markindealpen op 4 nov 2018 09:25

Het ontwerp zoals het er nu ligt is een splitversie van onze solid 157 morris signature. Het wordt dan ook een split snow surf style board.
    Haas op 4 nov 2018 09:32

nice! die wil ik ook wel testen 😃
    (gravity) I fought the law but the law won...
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 5 November 2018 · 14:15
    Ikzelf ben dan maar begonnen met leren skiën, hoef ik niet meer om te bouwen, en de hardboots krijg je er gratis bij.

Eer ik daar in het terrein mee uit de voeten kan is een andere kwestie.........
  • DaSpike
    Advanced
    DaSpike op 13 November 2018 · 19:26

Ik wil de bassa handmade wel weer in de roulette doen voor zo een broekje, wie is voor?
    Kan ik warm wachten op....
    *Nachricht bearbeitet durch DaSpike op 13 Nov 2018 19:27 (5% bewerkt)
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 14 November 2018 · 16:30

Ik wil de bassa handmade wel weer in de roulette doen voor zo een broekje, wie is voor?
    Kan ik warm wachten op.... DaSpike op 13 nov 2018 19:26

Gewoon je vellen weer thuis laten, hoef je niet te wachten en krijg je het niet koud 😉
  • costijn
    Expert
    costijn op 15 November 2018 · 06:14
    @Haas, zie ik daar nou een geodriehoek! Dat je die in de brugklas niet meteen gebroken hebt, wat vet zeg, goed bezig . Ben benieuwd naar de split!

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro