Tussen kerst & oud/nieuw

• prebel007
    Beginner
    prebel007 op 21 Dezember 2018 · 11:20
    Hallo allemaal

ik heb de mogelijkheid om tussen de feestdagen door even weg te gaan zonder vrouw/kinderen etc....
    Iemand ervaring/tips met het vinden van accomodatie in Oostenrijk Zwitserland on the spot??

En waarheen ?? We kunnen pas woendag weg en het hoeft niet extreem hoog/stijl etc. te zijn...
    Ik hoor/lees het graag

groeten

Paul
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 21 Dezember 2018 · 16:39
    camping Kandersteg is het hele jaar open,
    mss het hospiz op de Simplonpas ook een optie
    richting de grimselpas heb je mooie bivakplekjes

maar misschien handiger om te vertellen wat je ongeveer wilt doen. de usual suspects zoals booking en airbnb hebben natuurlijk ook genoeg aanbod.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 21 Dezember 2018 · 17:05
    In Zwitserland ga je makkelijk iets vinden, dat hoef je niet te boeken.
    splitfest.nl
  • prebel007
    Beginner
    prebel007 op 21 Dezember 2018 · 19:08
    Ik wil proberen zoveel mogelijk verse sneeuw te vinden vanaf donderdag eerder is niet haalbaar ivm familieverplichtingen(heel misschien rijden we 2de kerstdag laat weg)

Zwitserland zou ook kunnen dat is helemaal vrij, hoeft ook geen enorm skigebied te zijn, ik denk zelfs dat daar alles al verspoord is want we zitten helaas 2/3 dagen na de grootste dump verwacht ik. Qua afstand is het wel beperkt tot Vorarlberg en/of Zwitserland.

Zwitserland makkelijk wat te vinden ja? Hoe is het prijspeil daar? Vorige winter met de familie in een klein dorpje gezeten maar dat viel niet mee qua eten en drinken het verblijf was goed te doen dat dan weer wel.

• prebel007
    Beginner
    prebel007 op 26 Dezember 2018 · 14:17
    OK er is behoorlijk wat sneeuw gevallen keuze lijkt te gaan tussen vorarlberg en graubunden.
    Ik wil st Anton etc vermijden ivm drukte en zit te denken Chur als uitvalsbasis te nemen en daar in de buurt te kijken in de kleinere gebieden waar het hopelijk niet druk is en er dus wat onverspoord valt te vinden. Goed idee of mis ik dan net de echte hotspot qua sneeuwval....
  • Berber Ski & Smile
    Expert
    Berber Ski & Smile op 26 Dezember 2018 · 18:53
    Kom naar Flumserberg 😉
    ‘It’s about the memories we create’ www.skiandsmile.com
  • prebel007
    Beginner
    prebel007 op 27 Dezember 2018 · 10:13
    Kan maar is dat niet al verspoord door de mensen uit Zürich?? Zit meer aan tsiertschen te denken..iemand daar nu/recent?
  • prebel007
    Beginner
    prebel007 op 27 Dezember 2018 · 10:14
    Zitten nu 30 km voor Bregentz overigens
  • Yves
    Advanced
    Yves op 27 Dezember 2018 · 21:09
    Hier in Laax is nog wel wat mogelijk, maar het wordt nu wel al snel vellen of hiken.
  • Berber Ski & Smile
    Expert
    Berber Ski & Smile op 28 Dezember 2018 · 18:13
    Ik had nog onverstoord vandaag .. zonder vellen .. vanaf morgen vellen nodig .. waar zijn jullie uiteindelijk geland?
  • Berber Ski & Smile
    Expert
    Berber Ski & Smile op 28 Dezember 2018 · 18:14
    Onverstoord, onverspoord
  • prebel007
    Beginner
    prebel007 op 28 Dezember 2018 · 21:34
    Tschiertzen de eerste dag, vandaag Arosa viel me niet tegen zowel als dorp en als skigebied. Wel aan de prijs maarja das Zwitserland.... Morgen in ff kijken waarschijnlijk einde dag terug...

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro